Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

The Darkness - Előzetes

2007.06.24. 16:20 drumbox


A "The Darkness" egy képregény adoptációból készült belsőnézetes lövöldözős nyomozós akciójáték. A képregény először 1996-ban jelent meg és a kezdetekben nagy sikereket könyvelhetett el magának. Összeségében világszerte egymillió darabot értékesítettek belőle. A képregény sorozatot létrehozta Marc Silvestri, Garth Ennis és David Wohl de közreműködtek más hírneves írók is köztük például: Paul Jenkins, aki szintén dolgozott a képregényen. 2005 márciusában a Top Cow-tól a "The Darkness" jogait megvásárolta a Majesco hogy egy konzoljátékot fejlesszen belőle Xbox 360 és Playstation 3 játékkonzolokra a Starbreeze Studios, akik nevéhez már néhány  igényes exklúzív Xbox cím fűződik mint például az "Enclave" és a 2004-ben kiadott "The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay" mely a maga idejében jócskán meghaladta a saját korát és azóta kult játéká avanzsálódott. Így nem kétséges számomra hogy ezúttal is egy nagyon igényes alkotással fogunk szemben állni. Végezetül a tavalyi évben a 2K Games megszerezte a kiadás jogait és a  játék megjelenését 2007 Június 27-29-re tervezik.


A történetről röviden annyit hogy a 21. születésnapja előestéjén, a főhőst a mafia bérgyilkost Jackie Estacado-t akit a játékban mi alakítunk megszállja egy rosszindulatú túlvilági hatalom. Ez a természetfeletti gonosz, plussz erőkkel vértezi fel főhősünket akinek meg kell tanulnia azt hogy hogyan tudja majd kontrolálni, ezeket a démoni képességeket. A történet elején Jackie a mafiafőnök megbízásából aki egyébként Paulie bácsikája, bérgyilkos bevetésen van, de hamar elhullanak mellőle társai mire feleszmél jóformán már csak egyedül maradt. A küldetés elején főhősünk hamar rájön hogy tőrbe csalták és születésnapi ajándékként egy időzített bombát kapott egy hulla társaságában. Túlélve a robbanást megpróbál megmenekülni az életét mentve és felgöngyölíteni e relytélyes történet szálait, mindeközben egyre jobban elhatlmasodnak rajta a gonosz démoni erők...

A játékmenet egyedülálló módon először elegyíti modern bűnügyi drámát és a természetfeletti rémületet. Ha hasonlítani lehetne valamihez akkor azt mondanám ötvözi magában a "Max Payne" és a "The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay"-t megfűszerezve a "Geist" és a "Condemned" misztikus és horrorisztikus hangulatával. A játékban található környezet masszívan rombolható megengedve a játékosnak hogy porrá őrőlje a New York-i alvilág díszleteit utat engedve a véres bosszúnak a régi munka adón a New York-i alvilág fején és legvégűl a párhuzamos túlvilág rémisztő teremtményein ahol az igazi sötétség lakozik. Ez utóbbi talán a legfőbb cél hogy Jackie Escatado ne tudja tovább örökíteni ezt a démoni képességet a jövendőbeli gyermekeire.

Bevallom kicsit örültem mikor tavaly megtörtént a kiadóváltás és 2K Games egyengette tovább a projectet. Ugye minnél több a pénz annál igényesebb lesz egy játék, sajnos a Majesco név az utóbbi időkben igencsak megkopott a szememben. No de térjünk vissza a játékhoz. A történetben szereplő karakterek megszólaltatásához hírességek adták a hangjukat. A főszereplő Jackie Estacado-t "Az Elit Alakulat" és az "Oz"-ból jólismert Kirk Acevedo szólaltatja meg. Jackie gonosz énjét a sötétség hercegét "The Darkness"-t Mike Patton aki korábban a Faith No More-ban zenélt. A Berserker Darkling az éjszaka csatlósa Richard Steven Horvitz hangján szólal meg aki nem az első játékhoz adta hangját szerepelt a Resistance: Fall of Man, Destroy All Humans! és a Psychonautsban is. Jackie szerelmét Jenny-t a "Sírhant Művek"-ből jólismert vörös üdvöske Lauren Ambrose alakítja akinek ez volt az első játék szinkronja.

Sokat gondolkoztam korábban hogy egy belsőnézetes játéknál hogyan lehetne hasonló fedezékrendszert kialakítani mint amit már a Gears of War-ban az Epic alkalmazott. Nos úgyérzem a Starbreezes fiúknak sikerült valami maradandót alkotniuk a fedezékek terén. Ez a játékban úgy mutatkozik meg hogy mindkét kezünkben fegyvert tartva beállunk egy oszlop mögé lassan kikémlelünk mögűle akkor karakterünk finoman kitartja az egyik fegyvert amivel célozhatunk és rögtön lőhetünk is a játékba beépített automatikus fedezékrendszernek köszönhetően. Majdhogynem tökéletes a rendszer és biztos vagyok hogy ez visszaköszön más FPS játékokban is hamarosan. A másik dolog ami rögtön szembetűnik a játék szépsége  SD és nagy felbontású HDTV-n VGA-n egyaránt.  Folyamatos és  akadásmentes  részletgazdagan kidolgozott mindezt a vsync bekapcsolása mellet érte el a fejlesztő cég.  A történet közbeni átvezető videók és a történetmesélés a főszereplő szemszögéből azt az érzést kelti mintha egy interaktív filmbe csöppentünk volna.

Főhősünk démoni alakváltozása után plussz lehetőségeink vannak például emberi szivek begyűjtése. Karunk meghosszabítása így egy sikló szörnyként bejuthatunk olyan helyekre ahova amúgy nem férnénk be. Gonosz segédünk a Berserker Darkling előhívása aki nekem nagyon bejött mert folyamatosan beszologat és nagyon keményen besegít a küldetések közben. Egyre kell ügyelni vele kapcsolatosan a sötétség élteti így próbáljuk meg a lámpák kilövése után előhívni mert a fényben hamarabb elpusztulhat. Képességeink az áldozatok begyűjtése után folyamatosan nő és újabb képességeket szerezhetünk meg. A játékban az egyszemélyes történet mellet található egy iszonyat pörgős multiplayer mód is melyben Death Match-ek és CTF Matchek során kamatoztathatjuk tudásunkat, de erről majd egy későbbi cikkben kitérek részletesen.

Végszóként ajánlanám a játékot minden e műfajt kedvelőnek aki szereti az izgalmakat a jó történetet és a felülmúlhatatlan interaktív élményeket.

A játék videó előzeteseihez klikk ide

YOU ARE NOTHING JUST MY PUPPET...

3 komment

Címkék: előzetes multiplayer warm up the darkness

Gears of War - Custom GameMod

2007.06.24. 12:40 Dzsek HUN


Egy újabb cikk, egy újab játék. Nos ez nem igaz. A játék amiről most írok, a mi kis kedvenc Gearsünk, szívünk csücske. Napról napra játszuk, már nem is számolom az órákat. Éjszakába nyúló, végtelen hent: de mi lehet az oka, hogy ez a töménytelen vér, húscafat és leszakadó fej nem vállik unalmassá? Egyrészről, a hivatalos pályák és új játékmód. Másrészt, mi, játékosok tesszük teljesebbé, a kapcsolatok, akik nap mint nap együtt játszanak: jómagam is rátaláltam a társaságra, ahová illek, s ez nagy szó. De, miután kimerült a hivatalos modtár, miután jöt a halálhullám, mit tehetünk még ezért a gyöngyszemért?

Hát Drumbox tett valamit, és szerintem mert és nyert. Néhány nappal ezelőtt hostolt egy nagyon faja kis szobát: no fegyver, csak az amik a kezünkben vannak: gépfegyó, shoti, kispisztoly, füstgránát. Ez a teljes fegyverarzenál, igen kevés munícióval. A játékmódot átrakta Execution-ra, ami annyiban külömbözik a Warzone-tól, hogy miután megdownolták az embert, csak megszabott úton végezhetjük ki: megtapossúk, leütjük, vagy közvetlen közelről megadjuk a kegyelemdöfést, ám ezzel jó sietni, mivel az elvérzésre beállított idő öt másodperc, ha nem végeznek ki folytathatod a csatát. Igencsak érdekesnek hangzott első hallásra mindez, talán már morbidnak, de azért tettünk egy próbát: és azt hiszem, annak a 8 embernek igencsak elnyerte a tetszését ez a játékösszeállítás! Sajnos az utóbbi időkben nagyon kezdett punnyadni a csapatmozgás, nem voltak taktikák amiket be kell vetnünk az ellenséges emberek (vagy locustok, kinek merre nyillik az ajtó) legyőzésére. Folyton ment a vita, kié legyen a boomshot, sniper, íj, volt hogy egy klán ment rá erre. Ebben a módban viszont egyedül halálra vagy ítélve, a széthúzásnak nincs helye, már egy 4 vs 3 is nagyon kiegyenlítettlen tud lenni. Mindenképp együtt kell müködnötök a siker érdekében: ez a kulcsa mindennek! Nem mindenkinek tetszik így a játék, de azért remélem sikerül egy kis társaságot összehozni, akikel lehet így is játszani: később még lesznek ilyen módosítások, azokat is közölni fogjuk.

Végezetül egy saját élmény: Mausoleum, első harc, első menet: mi a sniper felőli oldalról érkeztünk meg, az ellenség a boomshotól jött: szóltam a fiúknak, hogy várjunk, amíg beérnek arra szűk folyosóra, ahol az a rengeteg kőfal van. Ők kisvártatva benyomultak a halálukat jelentő szűk járatba: a mészárlás pillanatai következtek, mindenhol vér és emberhús volt: Nem tartott az egész 2 percig se, nem ismerték fel a járatból áradó halálszagot...

Ha tetszett a leírásom az új módról és látod online kapcsolódható vagyok Execution játékmódban akkor biztos ezt játszuk ne habozz gyere be egy jó kis lövöldözésre.

"a Nap kietlen árnya reám hull, most s mindörökkön el nem múl:bilincsbe vert,falakkal körbezárt lénye:az Éjszaka Teremtménye"

18 komment

Címkék: leírás multiplayer execution

süti beállítások módosítása