Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Elkezdődött az újabb bannolási hullám!

2007.11.21. 09:30 drumbox


Több külföldi forrás is megerősítette azt a hírt hogy elkezdődött egy újabb bannolási hullám az Xbox Live hálózatában. A hírek alapján ismét a dvd firmware moddereit bannolja a hálózat úgy mint az előző ilyen májusi akció során melyről részletesen olvashatsz itt. A gépek ID szám alapján kerülnek letiltásra így a hálózatról letíltott gépek többet már nem használhatják az Xbox Live rendszerét.

Az első bannolt user konfigját sikerült kideríteni iXtreme 1.2c TS-MS28 Samsung drive a játék full stealth xdvdmulleter 10.2-vel ellenőrizve.

Bannolt Status Code: 'Z Code' 8015-190D

UPDATE


Megpróbáltam összemazsolázni nektek különböző külföldi fórumokról és oldalakról a bannolással kapcsolatos fellelhető minden hasznos információt. Elsőként talán azzal kezdeném, hogy a tegnapi nap volt az első banhammerből, ha alapul vehetjük az előző bannolási hullámot, akkor az alapján ez is pár napig fog tartani és a tegnapi nap még csak a kezdet volt egyenlőre. Amire megkérnék minden olvasót és kommentezőt légyszives tiszteljétek egymást annyira hogy dobjátok félre a jó magyar szokásokat az egymás szapulását és az írigységet illetve a flash nem flash vitát zárjátok le végre, hisz mikor együtt játszotok hetente több órát soha nem téma ez. Minden már bannolásból visszatért játékos és az új beszállók maguk választották ezt a lehetőséget amiért  bannolhatják. Ha pedig hat havonta rendszeresen lesznek ilyen szűrések utánna majd mindenki elgondolkodik rajta mi éri meg neki a legjobban. Éppen ezért ha lehetséges ne törjetek pálcát egymás feje felett.

Amit elsőként már tudni lehet az hogy a Live és maga a gép authentikációs rendszere nem változott egy ideje ugyanaz. Szerkezetileg semmi sem módosult benne. Tehát valószínűleg a rendszer hetek vagy esetleg hónapok óta gyűjtötte az információkat leendő áldozatairól, majd a piros gomb lenyomása után az eddig gyűjtött információk alapján elkezdte szelektálni a felhasználói állományt. Ezért ha nem mész Live-ra azzal nemtudod megkerülni a rendszert mert ha bannoltak ugyanúgy a csatlakozásnál már a 'Z Code' 8045-190D státusz kód fogad. Az alábbi listák összehasonlítgatásával magad is ellenőrizheted ezt a feltételezést.
Amit az első nap után le lehetett szűrni az hogy a rendszer sokkal lazább fésűvel dolgozott és az első nap nem kerültek annyian letiltásra mint a május 18.-i első bannolásnál. Mint azt korábban már írtam a dvd firmware babrálóit tiltotta le a rendszer. Firmware és dvd drive verziótól független a bannolás amit lehet tudni az új ixtreme firmware tette a dolgát rendesen viszont a játékok melyekkel a bannoltak játszottak hibásak voltak. Ebbe nem szeretnék belemenni de mindenkit akit érdekel ez a téma a lentebbi külföldi fórumok linkjein bővebben olvashat erről a témáról.

Bannolás FAQ

-Honnan tudom meg hogy bannoltak?
-Bekapcsolod a géped a hálózati kapcsolatoknál futtatod a test connectiont ha elakad az xbox live-nál kikéred a státusz kódot ha a Z értéke 8015-190D akkor az azt jelenti bannoltak.

-Ha bannoltak a Live-os gamertagom elveszik?
-Ha bannolnak a géped bannolják nem a játékosneved ezért az bármikor visszaállítható újból a recover gamertag opcióval egy új gép vásárlásánál is.

-Ha bannoltak a merevlemezem használhatom másik gépen?
-Persze simán, ha bannolnak a gépet bannolják nem a tárolóegységeket.

-Ha bannoltak akkor azt a gépem használhatom egyszer majd Live-on?
-Nem, ha bannolnak akkor véglegesen bannolnak a gép id száma nem módosítható.

-Nekem módosított konzolom van és még nem bannoltak
-Sok szerencsét a továbbiakban...

-Én nem vagyok bannolva és "X" firmware-t használok lehetek még?
-Lehetsz persze nincs biztonságos firmware egyenlőre, ha módosított gépet használsz az Xbox Live-on vállalod annak lehetőségét hogy bannoljanak.

-Bannolt gépen hogy kaphatok rendszer frissítéseket?
-A játékok is tartalmazzák illetve xbox.com-ról letöltheted őket folyamatosan.

-Hogyan tudom megúszni a bannolást?
-Igazából próbáld meg a legális utat követni eredeti szoftverek vásárlásával, hisz mindnyájan tudjátok évente csak egy-két gyöngyszem akad ami fennmarad a multiplayer játékosok rostáján és ezekre félre lehet tenni a pénzt a nem éppen európai szinvonalú magyar fizetések mellet is.

További infók hamarosan...

Irc csatornánk: irc.atw.hu:6667/gearsofwar.blog.hu

Következő linkeken olvashattok folyamatosan a bannolásról:

xbox-scene.com
maxconsole.net
nextrl.it
logic-sunrise.com

512 komment

Címkék: bannolás xbox live

A bejegyzés trackback címe:

https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr31236614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dave0705 2008.02.03. 19:07:44

Hát szar a szitud Ákos!!
De nekm van ellenpéldám egyik haverom egy kicsit jobban felöntött a garatra mint a szervezete bírta volna és eltűnt a buliból és hívtuk de semmi!!Két nap múlva hívtak a szülei és kiderült, hogy annyira berúgott, hogy a detokszba vitték és csak éppen, hogy túlélte! A poén, hogy egy buszmegállóban találták meg és egy csöves hívta rá a mentőket, akik ott vártak a buszra azok le sem szarták azóta egy kortyot sem iszik! De nem is csóró a gyerek, hogy vmi narkosnak nézzék aki ott héderel a buszmegállóban!

dave0705 2008.02.04. 21:35:16

Na sziasztok!

Na ma eljött az a nap amikor a gép újra megadta magát úgyhogy sorry, megint nélkülözhettek de most nem tudható mennyi ideig!!!! Megin pixeles minden és be sem kapcsolódok a gép csak leáll ha bejön a xbox jel!! Na csak ennyi!További jó gémelést és ha lehet akkor ne töröljete, csak egy helyet foglalunk a listáról!Sziasztok

cicoka 2008.02.05. 07:59:48

Hát Bammeg, Dave ti aztán jól kifogtátok...
Sajnálom ami történt veletek, akkor este nem az áramszünet volt a baj. Kitartást, mi várunk vissza, remélem minnél hamarabb.

dave0705 2008.02.05. 12:10:39

Jah! Kössz Cici!
Majd talán megint egy-két hónap aztán leszünk de ez most rajtam múlik mert a Dávid már lemondott a boxról és most már egy ps3ra gyűjt, úgyhogy nekem kell majd szereznem egy új boxot!!! Töröljetek bátran a listáról mert most lassan lejár az éves gold, és a fene sem tudja mikor leszünk megimt!!! Na jó livezést!

cicoka 2008.02.05. 14:47:06

Dave Majd keress Priviben, mert lehet hogy todok szerezni olcsobban box-ot.

dave0705 2008.02.05. 20:23:59

Ragnar a te véleményed ki a fa**om kérdezte! Menny már el anyádba és szopkodd apád! Ne veszed észre te szánalmas fasz, hogy téged mindenki rühell és a fa** sem kíváncsi a te szánalmas inzultálásodra! Te inkább ne is irogass ide a blogra, és túnj el olyan hírtelen amilyem hírtelen felbukkantál a köreinkben! Cici kereslek...

dave0705 2008.02.05. 20:28:57

Jah és ragi ha lehet ne kommentáljuk tovább egymás dolgait mert te nekm csak egy kis csicska maradsz örökre, akkor sem változna a véleményem ha leszopnál egy lovat a parancsomra(de tudom, hogy ehhez neked nem kell parancs mert anyádtól örökölted ezt a halylamot és ez megy neked szó nélkül, csak ló nélkül nem megy!!!!)! Na erre ha akarsz még reagálhatsz de ha fizetnek én már akkor sem veszlek észre!

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.02.06. 09:29:18

Most már nem kérek meg külön senkit hogy bírjon a vérével innentől kezdve akárki szidja a másikat és nem adja meg a kellő tiszteletet törlöm a blog alól véglegesen a kommentjeivel együtt. Nem azért öltem bele egy halom munkát és időt hogy néhány 10 éves hülye gyerek szintjén lévő idióta szétbassza az oldalt a barom kommentjeivel. Teccikérteni?

dave0705 2008.02.06. 09:50:46

Iagazad van Drumi, Bocs!
Csak ezt már rég meg lehetett volna azzal oldani, hogy a Ragnar gyereket, kit tudomásom szerint a blog olvasók 90% utáll már rég letörölted volna a blog listájából! Ő minek van itt ha csak a feszültséget kelti és mindenkiből csak a rosszat hozza ki! Már őt kellett volna kirakni!

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.02.06. 10:11:21

Ragnarnak ez a harmadik accountja az oldal alatt mindíg megsajnálom és nem törlöm addig amíg újra el nem kezdi. De amit írtam mindenkire vonatkozik ezután. Nagyon sok live-os barátságot és egy óriás méretű gow-os csapatot az oldal hozott össze ezért megbecsülhetnétek annyira hogy ilyen mocskos szájú beszólásokat egymás között mailben vagy msn-en intéznétek.

cicoka 2008.02.06. 17:21:35

Igen morcos lett az oldal, dobok fel egy képet Drumbox-ról ill. Dreambox-ról, az Igazi Családi idill:D
vicclap.hu/pic/10494/

dave0705 2008.02.06. 17:34:24

Cicó te... Túl sok szabad időd van, hogy ilyen képeket nézegess :D! Jah küldtem neked mailt Cici!

Drumi én sajnálom ha megbántottalak, tényleg sokat tettél csak lives közösségért csak felidegesített a Ragnar meg akkor is szart be ez a nyavajás gép és ideges voltam!Bocs ha rontottam az összképet! Én már többet nem foglalkozom vele!

dave0705 2008.02.06. 17:36:23

Cicó adj egy msn en címet ha az neked megfelel vagy egy mobil számot!Én elküldtem a számom, csak csörgess meg és visszahívlak, hogy ne a te számlád menjen!

Dzsanesz Hun 2008.02.06. 20:50:07

Ohhhh my god:))Hát már megint erre kell feljönnöm hogy "valaki" megint megcsinálta a parazsat?!Drumi igazad van teljes mértékben,nagyon jo kis brigád jött itt össze neked és a GOW-nak köszönhetöen de ne más sajnálatos balszerencséjének ujjongjunk már itt mert ettöl lever a víz!!!!!!!(tudod kiröl beszélek)dave papi tudod:RELAX TAKE IT EASY:))))szard le bazzeg:))))))Ja és c'mon vissza o.k.????:))))Csoki a moki srácok!!!

dave0705 2008.02.07. 13:16:15

Dzsani Én már rég laszarom csak mint írtam akkor épp nagyom pipa voltam és igyekszem(igyekszünk) minél hamarabb visszatérni! Csak kitartás!Na gyapjátok egymást+!

cicoka 2008.02.07. 15:20:26

Ujgenerációs xbox360, most már nemsokára laptop-ként is kapható. Ime róla egy kis infó: www.youtube.com/watch?v=LRcTIMXkQ8M

dave0705 2008.02.07. 17:38:33

Ez nagyon lyóóóó!
Ennek a másik variációja, ennek a vége nagyon jóó!www.youtube.com/watch?v=wln4NgAjLNE&NR=1

dave0705 2008.02.07. 17:46:47

www.youtube.com/watch?v=25LceCPO1ys&feature=related


Na ő az akit igazán le lehetne lőni annyira idegesítő kis feka( nem vagyok rasszista)!

Norrec1 2008.02.10. 13:12:28

Sziasztok bocs hogy ide írom de nem tudom kitől kérdezem meg! A City Of Heroes játékal még lehet játszani mindenképpen eredeti verzió kell vagy jó a warez is? Előfizetéses?

hochbaum 2008.02.10. 15:25:49

Sziasztok.
Játszottam kepfeltoltes.hu/080210/hochbaum_j_tszik_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
és találtam egy hibát a gears of war-ban.
video.xfree.hu/?n=hochbaum|9593906d31564cf7939e22c8ed7bba58

hochbaum 2008.02.10. 15:32:02

A link másolás s a böngészőbe való beillesztés után működik.

HUN Dzsek 2008.02.11. 09:36:09

Norrec, nekem van CoH-om, accountom, eredeti, fizetni kell havidíjat, én szívesen eladom a sajátomat neked. A Clienst le tod szedni bárhonnan.

HUN Dzsek 2008.02.11. 14:56:16

Mindenkinek más izlése van, én nagyon szerettem a CoH-t, a WoW meg nem jött be. Játszottam vele 2 hónapot haverral, de valahogy nem tudtam rajta maradni: izlések és pofonok, de nem is baj szerintem, hogy nem vagyunk egyformák.

HUN Dzsek 2008.02.11. 16:34:46

Figyelj...eredetiben nyomtam, és tudom mi az raid, tudom mi az a PVP és PVE hiszen 3 évig MMO közegben mozogtam.

HUN Dzsek 2008.02.11. 16:37:42

Pontosan tudom mi az hogy MMO életérzés, amikor a haverokkal kimész (SWGben) az űrbe és A NAGY háborút megvívjátok, vagy egy ritka quest itemet megszerezni. Ragni, ne nézz madárnak,hidd el hogy pontosan tudom miről beszélsz, az érzésől, mert ismerem.

dave0705 2008.02.11. 22:13:40

ŐŐŐŐŐŐ, bammeg!!Lécci skacok magyrul beszéljetek vagy inkább anyázzátok egymást mint eddig azt leglább értettem és bele tudtam szólni!:D

Laci te meg, hogy vetted észre azt a bakit??????? Addig lőtte a trojkával a kocsit míg fel nem repült vagy mi a fene???

Norrec neked meg annyit tudok mondani, hogy MI VAN BAMMEG????!!!!

Na, találtam Pécsett javítót aki megcsinálja a boxot és elvileg nem három hónap!! És nem oly drága(remélem)! Úgyhogy lehet, hogy lassan újra leszünk!

westdawid7 2008.02.12. 05:25:25

szasztok skacok!
Latjatok nem balhezni jottem, csak a velemenyemet leirni, es felolem torolhetsz drum , meg nem is nem erdekel...:D
Szal Ragnar....
Az en velemenyem rolad 180 fokban megfordult, amit hallottam rolad...
En nem tudtam mert nem spanolnak teged( de az elso dolog amit hallottam az nagyon durva volt, es epp eleg is, hogy en se birjalak). Tudod engem se szeret mindenki( sot rohadt sokan nem, de tudod idovel valtozik az ember). Nezd meg az en viszonyomat Dzsekkel...:)
Kereken egy eve ismertem meg ot es ugy inditottam vele, hogy kirugtam a hosztomrol, mert nem volt kedvem vele jatszani, meg nem is ismertem...:)
( akkori gamertagja v.mi ilyesmi volt Dzsek n Laca) asszem....:) A lenyeg, hogy masnap is bejott a hosztra, hat mondtam nem vagyunk sokan maradjon...:) Erre orak alatt annyira osszehaverkodtam vele, hogy a mai napig az egyik legjobb liveos cimboram , rohadt keveset jatszunk egyutt, keveset tudunk beszelni, de akkor is...:)
Nekem o egy ev leforgasa alatt bebizonyitotta, hogy megbizhato ember...:)
Amugy sztem neked is megkene keresni azt a liveos embert akiben megbizhatsz, es elmondja mik a hibaid, mert akkor tudsz azon valtoztatni...:)
Es talan nem fog mindenki utalni , hanem minden megfordulhat....:)
Csak tudd kit sertettel meg , kerj toluk bocsanatot (Ugyanis a magyar ember legnagyobb hibaja az, hogy nen ismerik el a sajat hibalyukat) .Lehet, hogy semmi nem fog valtozni egy ideig, de ha latni fogjak azt, hogy tenyleg nem vagy az az idegesito kutyamajom ( VISSZA-MENNYE...:) ) akkor lehet , hogy lassan visszavesznek...:)
En peldaul a mai napig probalok ujra osszehaverkodni a live-os emberekkel (marmint regi haverokkal) , akiknek anno regebben nagyon sokat koszonhettem... pl drumbox...:)
Lehet, hogy utal mint allat , nem bir elviselni meg minden, DE NEKI KOSZONHETOEN ISMEREK MAGYAROKAT, NEKI KOSZONHETOEN ISMERTEM MEG A MAI NAPIG JO LIVEOS BARATAIMAT...:) (pl.: Dzsek, Morpheus, Dzsanesz, dave0705, SAW HUN, Blaze31r) es tudod ez egy olyan dolog amit soha nem tudok elegge neki megkoszonni...:)
Utaljon engem, meg felolem mindenki utalhat , az se erdekel , DE EN LEGALABB PROBALKOZOK... PROBALOK MEGVALTOZNI, PROBALOK EMBEREK SZAMARA NEM IDEGESITO LENNI, PROBALOM MEGTALALNI A NYUGODT KOZEPPONTOT...:)
De ez nem csak Ragnarra , hanem minden magyar Liveosra vonatkozik...:D
Amugy visszamenoleg Drumbox arra a tenyre ,hogy sokat oltel bele ebbe a blogba...:)
Ezt mind tudjuk es tisztelunk erte, de tudod mi is osszetartottunk, mert ha nem tettuk volna akkor , a blog sehol se lenne sztem...:)
Neked 90 szazalekot koszonhetunk, hogy ezt letrehoztad, a maradek 10 a milyenk, mert mi tartjuk eletbe.... :)
En reszemrol ennyi, akinek esetleg megvaltozott a velemenye akkor itt a gamertagom : westdawid7
Ha nem akkor adjatok eselyt....:)
Mert mindig ketton all a vasar...:)

HUN Dzsek 2008.02.12. 07:53:46

Dave...először hozzád szólnék, mert most te vagy az, aki szítod itt a tüzet....Ragnarral most jól elbeszélgetünk valamiről, amiről neked esetleg fogalmad sincs, de legalább van valami témánk, amin lehet vele normálisan társalogni...erre te megint kezdted ezt a hülyeséget! Voltam valamelyik nap Ragnar féle szobába, bár én le vagyok némitva neki, nem volt semmi problémánk, pedig még egy csapatba is voltunk: amikor ízzította a láncfűrészt, hogy kell neki a snipe, odaadtam és nem volt belőle gubanc...szal lehet vele eggyütt játszani, tény, hogy amiket művelt nem lehet elfelejteni, de kulturált felnőtt emberek vagyunk! Élj másokkal, halj meg magad! Most Ragnarral elkezdtünk egy olyan témába belemenni ami az én életem egyik meghatározó korszaka volt: az MMO korszak, lehet hogy te ezt nem érted, de most mit csináljunk? Álljunk tótágast? Szal állítsd le magad, nem kell állandóan itt kikezdeni a Ragnart mindenféle ürüggyel, mert a mi hibánk is, hogy most Ő ilyen: amikor írtam neki tök nyugodtan és higadtan az MMO-ról azt is támadásnak vette, holott egyáltalán nem annak szántam: mondott rám olyan dolgokat, amit sosem fogok elfelejteni, és sosem fogok barátságot kötni vele, de ő is ember basszáok meg, nem kutya: egy minimális tisztelet mindenkinek jár!

Dávid: látszik, hogy akarsz, és megigérem, hogy megpróbálok valamit javítani a közhangulaton rólad.

hochbaum 2008.02.12. 15:49:03

DAVE Az ugy történt hogy toltam a kocsit és féluton megakadt.A nem idén barnult sorstársam a nyitott kocsialytó mőgött letérdelt.Ahogy felkeltettem ugy a hátával főllökte a levegőbe, szépen folyamatossan emelkedett amig le nem lőttek.

dave0705 2008.02.12. 19:05:07

Dszek!

(a kisöccse vagyok: VAJK )

ha nekem szántad az irtot amit imnént olvastam akkor azt te nagyon félreértetted, nem azért raktam oda ezt " :D " , hogy én rajtatok röhögök hanem azt hiszem ez egy olyan sms fajta nevető szimbólum vagy mifene! Ne haragúdj ha esetleg kellemetlenséget okoztam vagy egy új félreértést közted és Ragnar között! Szóval akkor bocs!( Tőled is Ragnar bár nemtudom olvastad-e vagy Te nem úgy értelmezted!) :D :)))))))))))

Hóbagoly!
Na akkor grat! Csak így tovább!:D

Flowepower 2008.02.12. 21:48:12

Nem unjátok még ? Óvodát csináltok az oldalból...sebaj csinálunk másikat :)

HUN Dzsek 2008.02.13. 12:45:44

Flowe, hát te is megjelentél? Hát szevasz, mi ujság ps3 fronton? Megy a jekammo' felkiltás valami stuffban???

Kisfickoo 2008.02.15. 17:06:42

Szasztok!

Ez az oldal felülmúl mindent!Jobb mint a Győzike sóóó!
Nem működik a live vagy mi van veletek?
Miért itt kötitek le magatokat vagy nincs semmi játék ikszbokszra?
Na húzok is vissza, mert csörög a chat és várnak a cimbik.
Ezért nincs ps3 oldal, mert nincs idő vele foglalkozni, mert el vagyunk látva minden finomsággal.

Várom az ércelődő, buta beszólásokat.
Egyik kedvenc oldalam!Mindig olvaslak titeket.!


Szeva Flowe!
Este nyomunk 6os videóchatet és élőben űbereljük a Toszi bácsi csajos képeit!

Toszi bácsi puszil mindenkit!

hochbaum 2008.02.15. 18:11:10

Mi itt nem szidtuk a PS3 mat.Te se tedd ezt forditva.

hochbaum 2008.02.15. 18:12:37

Ja a toszit én is puszilom.

hochbaum 2008.02.15. 18:14:42

Vagy inkább A SENKIT.

Kisfickoo 2008.02.15. 21:59:28

JAJA!Ez a név jobban illik a személyiségéhez :-)

Ahmed 2008.02.16. 11:38:42

Már nem kell soká várni..........

Rellik 2008.02.17. 18:08:28



Szasztok!

Ez az oldal felülmúl mindent!(THANK YOU) Jobb mint a Győzike sóóó! (ANNÁL MINDEN JOBB, MÉG A PLAY3 IS)
Nem működik a live vagy mi van veletek? (KARÁCSONYKOR VOLT EGY KIS TÚLTERHELTSÉG, DE HA TÖBBEN VANNAK ONLINE MINT AHÁNY PLAY3-MAT ELADTAK AKKOR ELŐFORDUL :) )
Miért itt kötitek le magatokat vagy nincs semmi játék ikszbokszra? (SAJNOS NINCS, BÁR OLYAN FELHOZATAL LENNE MINT PLAY3-RA, ÉN JELENLEG A RÁKUTATÁSI CÉLOKRA AJÁNLOTTAM FÖL A BOXOT :( ANNYIRA NINCS MIT CSINÁLJAK)
Na húzok is vissza, mert csörög a chat és várnak a cimbik. (JAJ CSAK NEHOGY JÁTÉK KÖZBEN LEGYÉL, MERT AKKOR KICSIT NEHÉZKES XMB KEZELÉSE NA MINDEGY....)
Ezért nincs ps3 oldal, mert nincs idő vele foglalkozni, mert el vagyunk látva minden finomsággal. (ERRŐL AZÉRT Holczy BARÁTODAT KÉRDEZD MEG A VIDEJOCSET ALATT)

Várom az ércelődő, buta beszólásokat.(NINCS RÁ SZÜKSÉG, MAGAD MINŐSÍTETTED VELE)
Egyik kedvenc oldalam!Mindig olvaslak titeket.!(HA MÁR A PLAY3BLOG-OT, MEG A NEWS-T NEM FRISSITIK VALAMIT OLVASNIA KELL AZ EMBERNEK)


Szeva Flowe! (MÉRT NEM A CSODÁLATOS XMB ÜZENTEK EGYMÁSNAK, JA HOGY A BARÁTLISTÁDON VAN ÖSSZESEN ANNYI EMBER, MINT DÉLUTÁN A LIVEOS BARÁTLISTÁMON ONLINE)
Este nyomunk 6os videóchatet és élőben űbereljük a Toszi bácsi csajos képeit! (MÉG SZERENCSE, HOGY VAN JÁTÉK PS3-RA, REMÉLEM NEMSOKÁRA X-RE IS LESZNEK ILYEN JÓ CÍMEK, ÉS AKKOR TIBIVEL, MATISSZAL, KENNYVEL DURVÁN CHATELÜNK)

Toszi bácsi puszil mindenkit! (ÜZENEM TUDOK SZEREZNI INGYÉ 48H GOLDOT, ÉS VISSZATÉRHET, HA ÉRDEKLI IRJON)

matiszg 2008.02.18. 19:35:35

Ez a siralmas! Megvették. Rájöttek, hogy gyengére sikeredett. Eladni már nem tudják. Ezért bebeszélik maguknak, hogy jó ez így, mert hatalmas nagy égés volna visszajönni és elmondani bocs fiúk de csalódtam a multijukban. Figy fickó nekem megér 215FT-ot egy játék és te xarod a pénzt?

Kisfickoo 2008.02.19. 02:31:27

Hát igen!A hangadók nem változtak!
Matisz:nem xarom a pénzt de jobban keresek mint bármelyik állami támogatott!Pont te mondod aki már a 3. gépét veszi banki hitelre
Fikázd Relik a pst meg a dumákat, de az idő mindent megold.Nekem még itt a boksz, de nem használom.Toszi bácsi meg beszámoltatta a boxát.Szóval nem kell neki.

De nem is bánom, hogy kiszakadtam ebből közösségből!Tisztelet a kivételnek!Akikkel tartom mai napig a kapcsolatot.
Visszatérnék inkább az 1 évvel ezelötti beirásomhoz:
Jó játékot, bann és 3led mentes xbokszot mindenkinek :- (

matiszg 2008.02.19. 12:44:49

Fickó tudod mi a közösség? Az akikkel találkozol is az életed során...személyesen és megosztjátok az élményeiteket. Tévedésbe ne ess. Én örülök neki a legjobban, hogy nem mindenki állami dolgozó és megvette a gépet KP-ra. A pénz sajnos a konzolon való játék, időtöltés miatt, számomra ( és mások számára is ) egy igen fontos dolog. Hidd el én is mennék PS3 multizni ha már fel lenne törve a gép és olcsón megúsznám. Sajnos a 10-16K játékokra nekem eléggé komoly kiadás. Mivel egy megszálott vagyok és szeretek játszani nekem nem megoldás, hogy fél évente veszek 1! db játékot, amikor falom az új címeket és mindenre kiváncsi vagyok a saját szememmel. Ezt a bunkóságot meg nem tőled vártam volna "felnőtt" ember létedre, hogy beírsz ide "hülyék miért nem vesztek PS3-at ez sokkal jobb!" c. szöveget. Nőjj fel! Örülj, hogy van és játssz vele sokat. Hidd el én nem a kibaxott gépek miatt vagyok itt hanem a társaság miatt, akikből bőven tudtam már szelektálni és csak a krém maradt, akiket becsülök és szeretek velük társalogni. Szarom le, hogy ki mivel nyomja és egyszer nem volt képem átmenni másik fórumra vagy csak felhívni Toszit vagy Holczyt, hogy minek szarakodik a PS3-al jöjjön vissza, mert ez jobb! Hülyeségeket írkálsz nekünk és rombolod a beszólásaiddal a közösséget, ahol jól érezted magad...ha meg nem az meg a te bajod. Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen srác vagy. Majd felnőssz, remélem. Azt hittem ez a konzolháborús dolog már az óvodában lefőtt nálad de úgy látom nem. Halgass Holczyra és Feri barátomra és maradj inkább csendben! Kérlek!

hochbaum 2008.02.19. 18:37:42

Még bann előtt boxal nyomta.De megsértődött mint az ovodások.

Kisfickoo 2008.02.19. 18:55:44

Halgass Holczyra és Feri barátomra és maradj inkább csendben! Kérlek!
Nekem semmi ilyet nem mondtak!Érdekes!
DE ma este megyek Holczyhoz és megkérdezem, hogy mondott-e ilyet.
Én olyat se mondtam, h hülyék miért nem vesztek PS3-at ez sokkal jobb!.

Na ez a bajom !Kamu az egész!

Ragnar!
Én 1 senki vok az xbox live világából ahol megismertem rengeteg jó arcot és rosszat is.
Én 1 olyan ember vok aki a más hibáján tanul.
Olyan ember aki a konzolt kikapcsolódásra, szórakozásra használja.Mikor hazaértem a melóból az volt az első, hogy bekapcsoltam az xet.Nyomtuk a gowot ahol 1folytában azt hallgattam, hogy lagol meg csíítel, ez azt mondta hogy az azt mondta.
Aztán jött a bann amit teljesen jogosnak tartok!!
Bannhullám után volt időm gondolkodni, összevetni az eddigi infókat amiket a live-on hallottam, fórumukon olvastam és döntöttem.
Ekkor szakadtam ki a liveból Ragnar!
Sztem psn-ön is kivágják a warezosokat.
Ezt nem lehet megtenni büntetlenűl.
Mind a 2 könzolnak megvan az előnye-hátránya.
Mindenki maga mérlegel.Én nem azért írtam be, hogy bekostóljak vkit csak poén volt.De a humorérzék kicsit változott.Liveon ha komolyan vette volna mindenki amit a másik mond rég sértődések lettek volna.Ezt is képmutatásnak tartom, mert sok olyan ember van aki "4szem közt"teljesen mást mond.De ez nem csak a live-ra
vonatkozik hanem a nagy világra.
Sztem zárjuk rövidre ezt a vitát, mert elég ellenséges beszólásokat kapok.Én nem vok erre vevő!Ez már nem az amibe a legelején belecsöppentem.Valami változott......

HUN Dzsek 2008.02.19. 19:27:26

Kisficko, téged még akkor ismertelek meg amikor a legelején belecsöpentem ebbe a közegbe...akkor voltak klán mecsek, és persze balhék, de alapjában jó hangulat van: ma ha bemegyek egy hostra még az első rundó sem tellik el, máris csíter lagger szar Dzsek.....nekem se nagyon van így kedvem játszani, és egyet értek azzal hogy valami megváltozott.

cicoka 2008.02.19. 21:43:09

Szerintem ami megváltozott az az, hogy már több mint 1 éve nyomjuk a GOW-ot és egy kicsit talán már páran unják is, igaz van más jó játék de mindig visszatérünk a Gow-hoz, mert azért megvan az a + benne, ami miatt mégis játszuk. De mivel már nincs uj felfedezni való benne, és ismeri elég jól a játékstílusát a másiknak, ezért az van, hogy még a kakán is csomót keres-nek.De azért ha elgondolkodunk, a viták ill. beszólások szerintem nem egymásnak kellene,/illetve nem egymásnak, szólnak/ hogy szóljanak hanem a programnak, mert már ezen a szinten eléggé tudjuk mik a program hibái. Volt egy eset nemrég, hogy a játékosok egy kicsit hajbakaptak DE megbeszélték bocsánatot kértek egymástól, és NINCS harag, és ez így van rendjén. Én nem nézem le a PS3-at mert sajna nincs rá keret, hogy vegyek egyet ill. időm sem lenne 2 gépen játszani. Szóval gyerekek a lényeg maradjon ezután is, hogy esténkén SZÓRAKOZZUNK, se több se kevesebb.
Uff én beszéltem.

Kisfickoo 2008.02.19. 22:17:12

Hun Dzsek!
Azt az időt eszméletlenül hiányolom!Annyit nevettem az ökörködéseken, hogy fájó álkapcsal feküdtem le aludni!A klánmeccsekről nem is beszélve.Mikor ott ülsz és várod, hogy induljon a meccs és tudod, hogy a legjobb formádat kéne hoznod és ettől felmegy az adrenalin a plafonig.
Hunwest Dávid erről többet tudna mesélni, mert klántársam volt és annyira bedurrant, hogy a saját csapattársait lötte derékba "sátgánnal".

Cicóka!
Sztem a GOW volt az első olyan 360os játék ami az igazi online játék volt kisebb-nagyobb hibákat leszámolva ami komolyan lekötötte a játékosokat.
A hibákat érdemes a másik írányból is tűz alá venni.
Pl.: a Magyarországi internetszolgáltatók!
A két konzolt meg tényleg nincs értelme 1más mellett tartani, mert ha az 1ikel játszol akkor a másiknál meg kérdezik, hogy hol voltál 1 hétig.Csináltam ezt 1 jóideig, de dönteni kell.Vagy ez v az." tényleg nem megy.(multira értetendő)

matiszg 2008.02.20. 07:02:59

Az a bajom az egésszel, hogy hiányoznak a jó arcok, akik leléptek és szívom a vérüket...a tiédet is Fickó! Öregszem. Ez volt anno PC-n is még a CoD1 láz idején...nagy barátságok, nagy gémpartyk...aztán felnőtt mindenki és szétmentünk, amúgy még mindig ott lennék. Sorry! Hiányoztok....gyertek vissza!
Aláírás: apu. :D :P

HUN Dzsek 2008.02.20. 09:41:50

Nekem már volt szerencsém kipróbálni a PS3-at és úgy gondolom, hogy aki single szeret játszani, sokkal jobb választás mint a box (Rachet, Uncharted, stb...) van egy pár jó multi játék is (nekem főleg a Warhavk tetszett, az Unrealtől majdnem behánytam :P) de déleőtt 2-kor ösz visz 1 magyar ember volt online: DÉLUTÁN KETTŐKOR. Gyerekcipőben jár még a PSN, de ha idővel kijavítják, illetve bővítik a szolgáltatásokat, egy igencsak jó gép lesz. Mondjuk maga a masina nekem sokkal jobban tetszik, értve a menürendszerre, meg egy csomó beállítható apró szarságra. Viszont én majd egy éve xboxos vagyok, és a barátaimat nem igazán cserélném le egy új PS3-ra....mondjuk egy jobb menüt (mondjuk xbox classic style) benyomnék az xboxba, mert ez a blade rendszer a ps3 után röhej...

Norrec1 2008.02.20. 15:14:51

Hát a tavaszi depresszió mi mindre képes!! :)

tosszo A még lesz Mester GOW2 2008.02.23. 03:18:22

kedves barátaim.látom ti sosem unatkoztok.gondoltam felkukantok ide mert az a hir járja hogy itt még rolam is szo esett amiröl én nem is tudtam!ezuton közölném, majd én pussszilok mindenkit, ha akarok,meg elmondom hogy igen, beszámoltattam egy full hd tv be a boxom!de szerintem jol tettem!azt tudnotok kell hogy ti lesztek, és vagytok azok az emberek, akikkel mindig is szivesen játszok és beszéllek, de itt még nem omlott össze a világ ,hogy most nincs boxom.majd lesz!!!!hamarossan!Már nyár elején.persze a ps3 is jo moka ,meg nagyon jo gép.itt semmiféle konzol összetüzésnek nem kéne lennie, itt is jo fej emberek vannak meg ott is. csak ps3 ra még várni kell amig nem jön rá olyan frissités ami küszöböli a hibákat ,hogy legyen olyan fejlett mint a live! Matisz nem hagylak el soha ,jövök hamarossan és megtoszok mindenkit!!!!üdvözlöm a klános társaimat hamarossan ujra öszeállunk!!!!üdv barátaim.

westdawid7 2008.02.23. 05:05:32

Kisfickooooooooo83!!!!!
Ez nem fer....:)
Gabor... Csak egyszer szedtelek le klanmeccsen meg a Killer Kids Boys ellen....:)
Es az is csak azert volt mert akartam az Activereload -os shatgant...:)
Telleg naon szar , hogy nem vagy live-on , meg eltuntel teljesen... Te is , Holczy is ....
Minden arc akikkel regen ezerrel nyomtuk...:)
A hajnali 5-ig, 6-ig tarto GOW partik, minden egyes este...:) Nem volt gond, hogy hetkoznap volt, vagy hetvege , ezerrel nyomtuk... Es a tarsasag a legjobb volt, a legkiralyabb ...:)
Mara tenyleg v.mi megvaltozott a liveosok koreben... Dzsek-et most ugy szidjak ezzel a laggal.... En csak ma vettem eszre, mint engem regen...:( Ez egy szarsag, de kiallok mellette , mert o az egyik legjobb live-os spanom....
Es most, hogy jon a Gow 2 , csak annyit remelek, hogy vissza fogsz jonni IKSZBOKSZRA , mert talan ujjaelethetne ami egyszer szetesett.... A O.N.E. ...:)
Akkora durranas lenne mint allat....:-)
Gondolj bele Gabesz... Mennyi rohoges volt regen, Te, Erik(Blaze31r) , HUN Miky69 ( Tesom), rojcsek, meg meg a fobi is a legeslegeslegesleges legelelyen.....:)
De kurva jo lenne , ha minden ugy menne mint regen...:) En azt vettem eszre ameddig nem voltunk "ugymond" rutinos liveosok, folyamatosan ment az okorkodes , de aztan a dolgok megfordultak , az egymas verszivasara...:(
Es ezt en tudom a legjobban, mert en is a verszivok koze tartoztam, de megvaltoztam...:)
MERT EN VAGYOK AZ ACTIVERELOAD ASZ HUN WESTDAWID7....:)
csak poen, de jo lenne ha ujra itt lennetek, mert hianyolunk titeket Gabesz...:) irj

hochbaum 2008.02.23. 09:33:05

A lagkirály én vagyok a vita lezárva.Ezuton szeretném megalapitani a LAG klánt,minden kedves jol laggoló barátom jelentkezését szeretettel várom. :)

cicoka 2008.02.23. 10:05:15

Hú hochbaum. ez nehéz lesz mert nehéz veled egyenrangú lag-matyit találni :D :D :D
:D

Csak vicc volt, Hochbaum Lelőhetetlen Lag László!

dave0705 2008.02.23. 11:06:34

Kammer engem kellene látnotok a pc-n GoWozás közben bakker, komyolan olyan vagyok mint a diavetítő! Az egy fajta mokka! Jók legyetek majd vmikor visszatérünk de akkor ha lehet szorítsatok helyet a barátlistátokon!Szervusztok!PUSZITOSZI

hochbaum 2008.02.23. 11:29:19

Megneveznék néhány csapattárs jelöltet remélem nem haragszanak meg. Norecc Komeini Xhofi Tiszteletbeli tag!!!!! Ahmed nagyvezír az ördög jobbkeze. :) :) :)

Ahmed 2008.02.23. 19:13:58

Ragnar mester ezt ne vedd személyeskedésnek,de nállam az alapból nOOb aki csak sniper-el tud játszani!!
De ha gondolod nyomhatunk egy semleges HOST-on és meglátjuk mi lesz:DDDD
Persze semmi közeledés:))

Ahmed 2008.02.23. 19:19:44

Az biztos Hokikám,hogy a lagmanty címet örökre megnyerted de már megszoktuk,hogy mindig HOST
vagy,és ne haragud hogyha néha csuklanak a családban:DD
A lényeg,hogy a laggal együtt csípjük a búrád:D

Ahmed 2008.02.23. 20:41:08

Ha tényleg a fejesek röppködnek,azzal nincs probléma de gyorsan activ-ra tárazok és ledanolom szitutól már hányingerem van erre gondoltam.

Ahmed 2008.02.23. 20:45:42

Csak nehogy a tiéd legyen egyszer hiányos,vagy ÜRES!

Ahmed 2008.02.24. 11:46:42

Ebbe ne menjünk bele,mert már unom!!

Remélem 1* megmutatod személyesen is hogy csinálnád!:DD

XataHUN 2008.02.25. 08:23:36

Ragnar szeretnél te olyan fejlödő szinten lenni mint én van még mit tanulnod, padavanom.

XataHUN 2008.02.25. 15:45:00

Nem arra válaszoltam, hogy kidobtál hanem arra a megjegyzésre hogy "XataHUN is még csak fejlődő szinten van" akkor neked mi a jó, vagy esetleg még keveset bizonyítottam? Azt hiszem NEM!!! És egyálltalán nem vagyok beképzelt előre is köszi XataHUN.

cicoka 2008.02.26. 13:19:05

Relax gyerekek Relax.
Egy kis segítség hozzá: vicclap.hu/movie/1568/

dave0705 2008.02.26. 14:07:38

NA ez CIcó a legjobb videó amit eddig berktál! De ezeknek a majmoknak van egy másik is ahol a fal mögött nyomnak vmi nagy parasztságot! Arcok ezek a srácok! Xata ne foglalkozz RAgnarral én Téged tartottalak a legnagyobb fejlődőnek de utoljára mikor együtt nyomtuk ott asszem mondtam is h neked kell vmi új fegyver mert ezen már nincs mit csiszolgatni! Ez már asszem régebben volt! De te sem lehetsz isten, hogy minden lövésed headshot legyen! Ragnar neked meg annyit mondok edzedzedz és bizonyítsd be az ellenkezőjét, ha megy, bár téged nagyon nem is láttalak egy jó fél éve. de azt tudom, akkor, nagyon szar voltál!Már bocs! Most nemtom mi a szitu!De hajrá kenyyyynnnyjétek el egymás orcáját!DE, Amit szomorúan hallok az az, hogy az én hosztom! Ez sztem mindig is nagyon gáz volt és az is lesz! Én így vélem, ha hosztoltam az jött aki akart azzal a feltéttel, hogy nem lesz összetűzés! pl annó Ragnar! Le lett némítva és annyi!Aztán nem tudott beszólni, énsem/senkisem! ÉS ennyi! Ez olyan mint az oviban az én homokozómban ne legyen senki más akinek szebb a lapátja mint nekem! Ez sztem nagyon gyatra hozzáállás!Ha vki jobb mint a másik akkor azt ki kell taszítani!Ez nem szép dolog Ragnar! Vagy vmi díjatt kapott a legjobb fejlövő! Erre a megoldás egy csapat és felváltva hordani a snipert!NA asszem sokat okoskodtam nagyon! lÁCCIK NAGYON RÁÉREK MERT beteg vagyok és itthon szívom a porszívó nyelét! NA JÓ GÉMELÉST!

cicoka 2008.02.26. 17:58:30

Ha végignézed a videót akkor ott van a falas dolog is !

Morpheus HUN 2008.02.26. 21:02:46


XATA HUN a legjobb sniper-es...ez nem vitás...ő nem az aktív down-okra hajt,hanem még a legkiélesedettebb helyzetben is a fejeket keresi...és meg is találja...ő a snpier headshot-mester ez nem lehet vitás...

Leütni valakit egyetlen lövés nélkül...na ez az igazi teljesítmény...nem két km-ről kempingezni...

Morpheus HUN 2008.02.26. 21:08:11

Ja és az ütések ellen a Greenpeace sem tiltakozik,mert környezetbarát... nem maradnak ólom-hüvely darabok ezen a szép,új Bolygón ! :)

dave0705 2008.02.26. 21:17:31

Bocs Cicó!
Én nem néztem végig, én még annó két külön vidóban láttam és úgy gondoltam.... Ne haragúdj4 Bocsánatodért esedezem! Sőt inkább könyörgöm!

Morphi benned meg nem csalódtam!:D

dave0705 2008.02.26. 21:30:15

www.indavideo.hu/video/The_Umbilical_Brothers_-_Bathroom


Itt asszem sok róluk a videó ha vkit nagyon éredekel!Jó arc emberek!

cicoka 2008.02.27. 13:46:37


Úgy fest, a Bungie elkezdte kidobálni a játékosokat, az ok, valamiféle routeres csalásféle, illetve kiszűrik azokat is, akik szándékosan a matchmaking alatt töltenek le.
„Sajnos” kidobálják a gyengébb netkapcsolattal rendelkező játékosokat is.
Eddig tudomásra jutott egy romániai eset, de valószínűleg számos vidéki város fiai, is ki lesznek tiltva a ranked meccsekből!!!

Mindenesetre érdekes húzás!!! Mi jöhet még majd? Vajon tömeges lesz az internet sebesség alapján való banolás??

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.02.27. 16:10:44

Nem egy humánus dolog. De bocs, azt kell hogy mondjam piszok mázlisták a Halosok én örülnék ha így belekapálnának más játékokba is.

Asszem élő példa ehez egy pár sorral lejebb olvasható hozzászólás idézném:

" dave0705 2008.02.23. 11:06:34
Kammer engem kellene látnotok a pc-n GoWozás közben bakker, komyolan olyan vagyok mint a diavetítő!"

No komment. De azt tanácsolnám minden laggernek nyomjon egy fél óra multit pc-n és utánna köszönje meg az Epicnek hogy így tudták balanszírozni a játékban a szar netjüket...

dave0705 2008.02.27. 21:49:54

Igazad van Drumi! Én azért adtam fel a pc-s multizást a GoW-al! Ez nekem így nem volt túl nagy élvezet! Csak azt nem értem, hogy miért laggolok???? azzal ha semmi más nem laggolt és ha boxon is hosztoltam és ott sem volt lagg, csak ha ment a torrent és nem állítottam le! :D
De ja, azért igaz, hogy ez nem túl fer dolog ha vki laggol mint a rosseb és lelőhetetlen! De azért ha azt vesszük szemétség is mert ha vki megveszi és nem multizhat egy olyan játékkal ami direkt arra van, ez a szokásos menet, vki szopikázik van aki meg csak szimplán élvezi tovább az online játékot!

Ragnar!
Hát ja a gyerek nem túl satnya lövész! Egy kicsit emlékesztet a régi önmagamra!:D Még a világháborúban!( Vasilij Zaicev asszem jól írtam a nevem!) De azért egy hülye is összetud vágni egy ilyet! Amikor még én is szebb napokat láttam asszem én is összerakhattam volna egy "ilyesmi" videot! A leg durvább mikor hátra vetődtem szegény Cici-t annyira felybelőttem, hogy beszartunk a röhögéstől! Na ilyet nem láttam attól az arctól!De azért ügyes!

cicoka 2008.02.28. 15:53:46

Egy kis elemzés, nem biztos, hogy valós de lehet valami alapja:
A Pacific Crest Securities elemzője, Evan Wilson arra számít, hogy 2010 elején piacra kerülhet a Wii 2, aztán nem sokkal később a Microsoft is bemutatja az Xboxok harmadik generációját. Sok konkrétum még nem áll a szakemberek rendelkezésére, azt mindenesetre sokan biztosra veszik, hogy a Wii életciklusa rövidebb lesz a szokásosnál, talán a már megjelenéskor elavultnak számító grafikus teljesítmény miatt. Az Xbox 360 viszont már öt éves lesz addigra, míg elődje négy évig volt piacon. Ráadásul a Microsoftnak bejött az előre szaladás stratégiája, és úgy tudott piacot hódítani a Sony-tól, hogy előbb kidobta a konzolt, mint konkurense a PS3-at, így esély van a stratégia megismétlésére.

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.02.29. 10:47:22

--Ragnar—

Fejezd be ezt a fényezést. Szerintem csak én néztem végig a belinkeld videóid, nem tudom milyen hosztról játszol de ha ezek király kis montázsok akkor ilyet összevághat mindenki egy nap magyar player meccs után. Hosztoltam már pár player meccset, ha számolná a gép lassan a seriously is meglenne belőle, ezért leírom a vélemyényem.

Gears of war Sniper Montage by ETSnipers
youtube.com/watch?v=qKs6_sB9jE0

Kemény 4 killből álló montázs ezt szerintem egy meccs alatt össze lehet vágni. Az ilyet nem fényezném a helyedbe. Nézd meg figyelmesen a videót, ha nem zoomolsz be bal ravasszal a sniperrel nincs célkereszted mivel vízszintesen jobbra és balra is mozgat így rögtön lehet látni hogy egy ponthoz képest állítja az ott nemlátszó célkeresztet. Mivel zoom nélkül céloz így nem látszódik ugye a célkereszt ha nincs célkereszt mihetz képest állítja? Miért van felgyorsítva a videó? Gizdítás vagy hogy ne lásd mekkora késés van a játékban és mennyire laggol a fiú? Fejest minnél szarabb netről játszol annál jobban megadja. Az Xbox 360 az egyetlen olyan cucc ahol nincs olyan internet kapcsolat amiről ne tudnál játszani, de ebbe megcáfolhattok ha sikerül ellenben sokan ugyanazzal a nettel egy pc-s csatában már játszani sem tudnának. Az érvek közt még az XFPS Pro egér bill kombóról még szó sem volt.

A sniperrel jól kell lőni ahoz amit itt leírok:

Fogd meg a digitalizáló kártyád vagy dvd recordered kösd rá a 360-ra, fogj egy filctollat és jelöld be a sniper célkeresztét a tv-d képernyőjén de ha ez túl brutál megoldás vegyél ilyet:
www.talismoon.com/cgi-bin/multipage/engine.pl?function=viewid&id=RKS000101&cat=MISC-ACCESSORIES

Vicc hogy már a csalásból is pénzt csinálnak. Játsz egész délután próbálj meg executiont játszani minimális kivérzési idővel, csak te vedd a snipert célozz a jelőléssel és csak az analóg karokkal majd csak lőj és tárazz mindig aktívra. Ne számoljuk egy montázsba a bemákolt lövéseket sem, ezek azok a lövések amik rohadt szépek de nem sok közöd volt hozzá, ilyenek például a betárazot hirtelen kilövések amik fejessel végződnek. ( Morfeusz barátunk mikor első alkalommal felvette a snipert multizás során ugyan ilyen volt az első lövése :D ). Majd este szépen összevágsz belőle egy percnyi videót benyomsz alá vmi ütős feka zenét és büszkén felteheted a youtube-ra te is.

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.02.29. 20:51:46

Ragnar nincs kedvem ekkora faszságokat visszairkálni mint te majd mikor játszol majd egy fél éve a játékkal és nem 60 killre leszel seriously megérted mit írtam.

Bl4Ze 2008.02.29. 21:59:58

Sup ppl

Na szóval,
1. én pl nem néztem meg a videókat, a hozzászólásokon annyit röhögök hogy az egeret nehezemre esik megmozdítani, de majd bepótlom.
2.Így vaktában is ebben az esetben igazta kell adnom Ragnar kollégának, a frag movie vagy montage vagy ahogy ti hívjátok, lényegében ebből áll, ennyi. Gyorsítás, töltelékrész kivágások, kihegyezve az akcióra, zenei aláfestéssel, lehetőleg pörgős nem Lagzi Lajcsis. Több CoDs frag movie elkészítésének voltam tanuja, a kezdetetk óta így csinálják ez a LÉNYEGE, nem vitatéma.
3. hidd el vannak akkora kockák akik ezeket a headshotokat nem véletlenül művelik, sajnos van ilyen elvetemült személy, minden játékban van ilyen überkocka atompro gamerállat
4. köszi a hozzászólásokkkal a napi humorbetevőt megkapom, imádom a blogot^^ FLAME WAR FTW
5. HunWest te állat..felidézted bennem a régi emlékeket, sikerült is előkerítenem a régi ONE-os screenshotot...jajj de szép idők voltak...na majd talán egyszer a távoli jövőbe össze lehetne hozni a régi aranycsapatot és alázni a mostani gammerállományt...addig engem nem láttok..éppen John Rambo-val edzek egy lakatlan szigeten a nagy visszatérésre készülve.
Na glhf mindenkinek

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.02.29. 22:13:30

Te se érted a lényegét Blaze, általában két-három nap eredménye van megvágva. Ha csak napi hat órát játszol neked is összejön egy ilyen percnyi múvi. Ez a lényege.

Bl4Ze 2008.03.01. 00:50:38

Hát, figyelj ez is igazából emberfüggő :/
Volt olyan hogy haverék 1 hónapnyi klánmeccset vágtak össze egy két perceben, de pl. volt olyan is hogy a napi lanparty-t vágtuk össze
meg ugyebár attól is függ hogy ez ember mennyire skilles, mert pl ha sokat balf@szkodik akkor van bőven mit kivágni de ha atompro akkor lehet hogy ki se kell vágni csak zenét alávágni helószia ennyi.
Senki sem tudhatja biztosra, csak aki készítette vagy jelen volt :/

westdawid7 2008.03.01. 04:17:11

Hat jah...
Itt mindenkinek igaza van...:)
A lenyeg az , hogy ha belegondolunk, kb egy eve vagy masfel eve, sztem en, a blaze, a miky69, a rojcsek... Mind csinalhattunk volna montage-et...xD
Speciel a Gyori keksz elleni klanmeccsen mikor 2vel nyertunk....xD az naon brutal meccs volt...xD
Ott szerintem mindket klan csinalhatott volna montaget....:) Mind a 8 tag...xD (kiveve a fobi , mert o egy ubernoob...xD ) Amugy Bl4Ze .... nezd majd meg a nevem liveon, ja es majd a Mikinek is lex par nap mulva GOWja...xD Szted? Sztem... Ujjaeled O.N.E.....Szted csirke legyen vacsira? Sztem Chicken Mc Nuggets...:DD

westdawid7 2008.03.01. 07:09:41

szasztok skacok...:)
Ha van valakinek elado eredeti GOW-ja az pls keresse meg a tesomat liveon...xD
Megorul, hogy GOW-ozhasson, csak nem tudja beszerezni sehol...:(
Vateran sem talalt egy darab eladot...
Szal ha v.ki tudna segiteni azt naon-naon megkoszonnem...:)
A tesom Gamertagja: HUN Miky69
vegyetek fol es szoljatok neki pls. ha tudtok elado GOW-ot...thx

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.03.01. 07:15:10

Ragnar továbbiakban ne regisztrálj mert automatikusan törlöm az accod és a hozzászólásaid...

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2008.03.01. 07:26:19

Miért nem küldesz egyet Miky-nek nállatok pár dollárért meglehet venni a régió független GoW-ot azzal ő is tud nyomulni az európai gépen. Amúgy nézzétek meg Tesco-ban ott láttam 4990-ért pár hete.

westdawid7 2008.03.01. 07:35:55

koszonom, majd szolok neki...:)

westdawid7 2008.03.01. 07:39:22

gamertagom westdawid7-rol xONEx WestDawid -re valtozott...xD
Ez csak 1 uj nev, es nem a profil....Csak senki se lepodjon meg a friendlistamon, ha ezt a nevet dobja fel... csoki

HUN Dzsek 2008.03.01. 15:11:37

Úgy érzem, jobb is lesz, ha elkészül az új blog, mert ez mostmár viccoldalnak van hírdetve....

Bl4Ze 2008.03.01. 18:00:49

Dávid, én is mgpróbáltam az anyakönyvi hivatalban felvenni a OneNiceEnemy-t középső névnek, de rohadjanak meg, nekem nem engedték :/

Morpheus HUN 2008.03.01. 19:39:30

Emlékszem Drum arra a pár első fejlővésre...én lepődtem meg a legjobban,hogy nem is láttam senki,csak vaktában aktívra akarsz célozni...ellősz a piscába egy golyót,és az pont letépi valaki fejét...csodálkozol kicsit először...aztán beszarsz a röhögéstől...amikor a sniper-diplomámért Rankedeztem,minden második fejlövésem mák volt...sikítottam a röhögéstől...tehát,még én is felrakhatnék montázs-t a sniperes headshot-jaimról! :)

westdawid7 2008.03.01. 21:50:47

na csokker Erik...xD
vegyel fel msn-en: bumi1@enternet.hu
hat nem tom mi lehet... van mikrosoft pontod?

cicoka 2008.03.03. 18:34:09

Új hírek az Xbox 360 –ok halálozási arányáról

A SquareTrade állítása szerint a konzol meghibásodási aránya alig magasabb 16% nál.
A független cég tanulmánya alapján elmondható, hogy az Xbox360 meghibásodási aránya 16.4 %.

A Square Trade elmondása szerint 1040 xbox 360 megvásárlásából, csak 171 –et küldtek vissza garanciális javításra. Minden visszaküldött konzol, gyári hibás volt, kizárták a véletlen balesetekből eredőeket és a kereskedelmi forgalomban lévőeket ( pl. IGN gépeit, akik arról is híresek, hogy még a fürdőkádba is magukkal viszik a konzoljaikat  )

A felmérés szerint olyan Xboxok sem voltak a meghibásodottak között, amiket a Microsoft Júliusi bejelentése után adtak ki, a túlmelegedési problémák ellen.
Hozzá kell tennünk, hogy a cég csak 6-10 hónap közötti garanciális gépeket vett figyelembe a tanulmányánál, állításuk szerint ha ezt az időperiódust kitolták volna 24-36 hónapra, a számok sokkal magasabbak lennének.

Tanulmányuk a következőket tartalmazta:

27 Xbox360 Elite, 57 Core és 956 Premium gép. A 171-ből (60% ) , pontosan 102 volt általános hardver hibára visszavezethető ( 3 led ).

A maradék 69 meghibásodás okai:

-18% lemezolvasási hiba ( disc read error )
-13% videokártya hiba ( gpu )
- 13% merevlemez fagyás ( hard drive freeze )
-10% energiaellátási problémák ( power issues )
-7% tálcahiba ( disc tray malfunction )

A cég állítása szerint az adatok megbízhatóak, mivel a meghosszabbított garancia bejelentés előtti gépek vizsgálatáról van szó.

Bl4Ze 2008.03.04. 19:27:36

Tessék egy ujabb montage xD
Az emberünk páratlan tehetséggel puszta tekintettel is gyilkolni tud!
Természetesen a zenei aláfestés is páratlan!

www.youtube.com/watch?v=aP6TjzVPZo8&feature=related

Ahmed 2008.03.04. 20:32:26

Whoá jól nyomja a kis dagi CooL:D

dave0705 2008.03.04. 21:16:55

Ahmed!!! HA mutálsz akkor miért énekelsz????!!!!!! De a mozgásod hibátlan!:D

hochbaum 2008.03.05. 18:37:26

hello 20/10-es lett a netem,csak az a baj hogy nem mega hanem kbit.Ezért nem vagyok livén.Ez lenne az igazi lag.

cicoka 2008.03.05. 19:13:08

jaj hoki hol lehet ilyen netet beszerezni nekem is KELL ::D

Ahmed 2008.03.05. 19:56:03

Azért sztem próbáld majd ki Lagmanty,hogy milyen filingje,gondolom a szokásos lesz:DD

Morpheus HUN 2008.03.10. 22:27:59

kb.feleannyiba kerül az xbox360,mint a ps3...mégis 2-szer jobb a Live-ja...és 2-szer több az említésre méltó szoftverek tekintetében felsorolásra váró apparátusából rendelkező gamma-juk...na ezt jól leírtam...ma már nem szívok többet ! :)

nikaadam 2008.03.14. 14:06:34

Ez hihetetlen, nem elég hogy bannoltan küldik vissza a gépemet,ma megvettem az Army of Two-t (Mellesleg elég jó játék) már a training-nél 3 piros ledet kaptam, rohadjanak meg...most megint várhatok 1 hónapot mire tudok játszani...Remélem legalább új gépet küldenek...
süti beállítások módosítása