Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Halo 3 - Első értékelések a hivatalos OXM magazintól

2007.09.23. 11:23 drumbox



Rögtön két értékelés is olvasható, elsőként az ausztráliai hivatalos Xbox (OXM) magazin értékelése melyben a maximálisan adható 10/10-es pontszámot adta annak ellenére hogy a cikkben megjegyzik idézném: "A Halo 3 grafikailag hasonlóan néz ki mint a Halo 2, csak HD-ben". De a brazil OXM-es tesztelők vasmarkúbbak voltak és ők 9/10-es értékeléssel zárták soraikat szintén a gfx elemek miatt. Mindent egybe véve egy fantasztikus játék és várom a te értékelésedet is a kommentek közt a hivatalos megjelenés után.

12 komment

Címkék: halo 3

A bejegyzés trackback címe:

https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr71173980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flowepower 2007.09.24. 00:40:48

Csak hogy tiszta legyen a kép

TXB - 9.7
IGN - 9.5
Gamespot - 9.5
Gamespy - 5/5
Gametrailers - 9.8
1UP - 10
végignéztem olvastam mindet ,kivéve az ign video review-ját nem mivel az szörnyen bufferel,nézhetetlen volt.Úgy néz ki él a hype-nak Halo 3.MAjd az eladások magukért beszélnek.

Flowepower 2007.09.24. 00:41:25

Angolul egy kis adalék

100
GamePro
It's solid gameplay, immense replayability, online functionality and incredible production values will ensure its place in video game history, and it is, without a doubt, a satisfying and fulfilling close to the beloved trilogy[?].

100
GameSpy
The Forge is a gargantuan achievement that puts game design in the hands of players, daring you to be creative and invent a Halo 3 multiplayer experience all your own. Of course, the multiplayer is every bit as astonishing as it has been in past iterations and even eclipses its predecessors in many respects.

100
EuroGamer
The best game yet in one of the best FPS franchises of the era. Better than either of its predecessors, Halo 3 still can't quite escape the category of flawed masterpiece - but this time around, the flaws are so minor that even the most churlish of reviewers would be hard pressed to mark the game down.

100
Games Radar
The single player is bigger and brawnier than anything that's been attempted on a console before. The multiplayer, which already shadowed the competition, has improved to the point of ridiculousness. The new features - Forge, Saved Films, Coop - are frighteningly addictive. And if you don't like any of that, you're always welcome to edit it until you do.

100
1UP
It's hard to imagine a feature of this game that someone won't love... Sure, no one aspect of the game is life-changing on its own, but perhaps the package as a whole is. After all, Halo 3 has enough content to keep you stuck to your controller for weeks, if not months or even years.

100
Pro-G
Halo 3 transcends video games. It is a global entertainment experience. Just as "Lord of the Rings: Return of the King" and "Spiderman 3" brought to a close two of the most lucrative and epic film trilogies of all time, Halo 3 brings to a close perhaps the most complete, engaging and downright fun video game trilogy of all time. There is absolutely no way any Halo fan will be disappointed by this game.

Flowepower 2007.09.24. 00:42:12

És végül..a személyes kedvencem akin sírva röhögtem

www.youtube.com/watch?v=NlTjVQJdOVM

westdawid7 2007.09.24. 08:27:08

akkor délután én is írjak a Halo3 ról 1 kicsit, csak a jobb oldaláról?? HA???? Mert te nem fogsz tudni jáccani a Halo3-mal, mert szar a netünk....:D Addig ne cinkeld le, mert akinek tetszik ez a gamma , annak úgyse fogod tudni elvenni a kedvét, szal. tökmind1 , hogy mit csinálsz... na csá!!!!

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.09.24. 09:03:45

MIndenkit megkérnék az élménybeszámolókat csak a hivatalos megjelenés után és az első impressziókat legalább 2-3 óra játék után írjatok mindeninek a saját véleményére vagyok kiváncsi nem arra hogy ezt hallottam és ezt olvastam előre is köszi. A legjobban és legrészletesebben megírt előzetes egy cikk formájában kikerül a blogra.

GeneraL_XTX 2007.09.24. 11:30:31

nem tudom mi bajuk a grafikával....az eddigi gameplay videók alapján fényévekkel szebb mint a halo2 igaz összességében tényleg nincs olyan kidolgozott mint a gow viszont van stílusa és sokkal öbb objektum van a játékban hatamas területekkel.....

westdawid7 2007.09.24. 12:29:19

Drum! Nekem a Halo3 Beta már kihangsúlyozom már bizonyított... Szóval ha gondolod vettem kint amcsiban egy újságot, ha gondolod e-mailben mindent elküdök neked... Abból egy lerakat cikket is írhatnál meg minden... A halo3.blog.hu -t nem fogod szerkeszteni?? mert ezeket a cikkeket, már oda is simán feltehetnéd... csak 1 ötlet...

Branermajszter 2007.09.24. 15:29:22

jó van már ne szerepeljél!!!

Branermajszter 2007.09.24. 15:30:03

brani,voltam mostantól davidot ír ki,vazze!!!

Dzsek HUN 2007.09.28. 08:05:22

de westdavid saját véleményt kért a drumi, nem egy amerikai ujság cikkjét....

Dzsek HUN 2007.09.28. 08:23:34

Sosem voltam Halo-fan. Nekem ez az első Halo, amivel ténylegesen is játszok. Emlékszem még az Xbox startja utánni nyáleregetésemre, amikor egy ujságban olvastam a Haloról. De PS-em volt és így reménytelen válallkozásnak tartottam. De most, itt az Xboxom, itt a Halo 3-am.
A menü, a zene már árasztja magából a monumentalitást, a nagyságot. Jó pontnak tartom, hogy alapból választható a Legendary szint, legalább nem kell végigszenvedni a Heroic után mégegyszer ezt a szintet is, hanem egyből nekivághatunk megmenteni a Galaxisunk. Bár, én Normálba játszottam ki a játékot, mert egyszerűen, kezdő Halo-s létemre, a Heroic szint, egy orrvérzés volt. Naggyon kemény, nem bírtam...viszont a Normal túl könnyű lett. Sajnos a kezdő játékosoknak nem sikerült belőniük a nehézségi szintet: a Normál túl könnyű, a Heroic már túl nehéz... sajnálom érte, mert így végiglehet futni a történeten 5-6 óra alatt, ami szerintem egy ilyen játéknál, ami meghatározza az Xbox 360 játékkínálatának elejét, és ezután következő gamákat, felháborító. Az még ok, hogy a MOHA 5 pályás, egy könnyed délutáni háború, de ez... Nem értem, miért lett ilyen rövid. No sebaj, a coop mindenért kárpotól, Legendaryn, 4 jóképességű játékossal, hatalmas. Jönnek a Gruntok, Elitek meg minden szir-szar, te meg csak lősz és lősz és dobálasz gránátot és megint lősz, ugrálsz, egyszóval hihetelen feeling. Coopba, Legendary alatt semmikép sem érdemes nekivágni a játéknak !
A grafika meseszép, nem összehasonlítható a Gearssel, és az UT-vel sem, mivel más stilus a kettő: itt élénk színek, végeláthatatlan pályák, csillogó vizek. Ott viszont sötét hangulat, vér minden mennyiségben, húscafatok, eső, vihar... Ám még ígysem mondhatjuk hogy Halo 2 HD-ben, nem hiszem hogy az Xbox Classic ilyen nagyfelbontású textúrákat kezelt volna: egyszer álljatok meg és nézzétek meg a talaj/padló/fű részletességét... az animációK aprólékossága, a szinkornszinészek nűanszai mind-mind érzékeltetik a Master Chief-életérzést: TE mented meg a világot, TE vagy a hős, TE VAGY A MASTER CHIEF !
Nagyon átjön ez a hangulat, hihetlen érzés.
Igazából nem hasonlít a többi FPS-hez, valahogy teljesen más mindközül...és ez nemcsak a futorisztikus fegyvereknek köszönhető, hanem valami megfoghatatlan, megfogalmazhatatlan valaminek, ami kiemeli a tucatjátékok közül. Én magam sem tudom mi ez, mégis érezni.
A multi, a multi... egészen más tészta, arról is lehetne egy terjedelmesebb cikket írni...

SAW HUN 2007.10.01. 15:18:10


Nos gondoltam irok én is pár sort a játékról.Szerintem egyáltalán nincs fényévekre grafikailg az első 2 résztől.Sőt véleményem szerint csak kicsit szebb azoknál.Ami ennyi idő elteltével kevés.Hozzátszem én ugyan azzal a normal tv-vel játszottam mindegyiket.Szerintem sokan abba a hibába esnek,hogy az új részt Hd tévéken nyomatják.Igy érthető,hogy szebbnek tünik mint a régi részek.Ha jól tudom a 4. páyáig vittem el coop-ba a játékot.Úgy el lehet lenni vele egy ideig.A játék elég sokszor beröccent.És nem a checkpoint és loading részeknél.De ez lehet sokmindentől amit nem részleteznék.A coop rész nem rossz.Én egyszer végigviszem.Aztán meg 1 év múlva talán újjból.A GOW-ot is 2-szer játszottam végig.A live része egyenlőre nem fogott meg.De még adok neki mégegyszer fél órát.Hátha mégiscsak ráérzek.Totálisan ennyit vártam a játéktól.Grafikailag és a live-on egyaránt.Ezért a játékért nem fognak gépeket venni az emberek az is biztos.Akiknek bejött a régi részek biztosan sokáig ellesznek vele.De aki most látja először biztos nem dobja hanyatt magát.Látunk már nem kevés jó grafikájú játékot 360-on.Én továbbra is azt mondom,hogy fél év múlva okossabbak leszünk.Ha igazam lesz a live-os toplista 6 hónap múlva igy fog kinézni.1. COD 4,2: GOW,3. HALO 3
És még egy apróság.Rengeteg embert kérdeztem live-on aki eredetibe vette meg.Egy nem volt közöttük aki azt mondta volna,hogy többet várt tőle.
Pedig páran húzták a szájukat.Na számomra a lényeg összefoglalva.Vettem egy 100 ezres gépet.Nagyobb net kapcsolatra váltottam a felhőtlen szórakozásért.A COD 2 közel 10 hónapig kiszolgált.Marcus-al is elvagyok lassan már egy éve.Master Chief nem segitett rajtam.Úgyhogy már csak a COD 4 van hátra amibe bizhatók,hogy újabb 1 évig kiszolgál és szórakoztat.
süti beállítások módosítása