"A mi versenytársaink (egy adott termék elindításában) nem más videojátékok, hanem egyéb szórakoztató ipari termékek" - állítja a Microsoft, a jelek szerint korántsem alaptalanul. Az emlékezetes 125 millió dolláros HALO2 nyitónap után semmit sem bíz a véletlenre a trilógia harmadik epizódjával a redmondi óriás: a meg nem nevezett méretű költségvetéssel (ami rövid számításaink szerint EMBERTELENÜL HATALMAS) megtolt Bungie FPS jelen héttől egészen a jeles napig minden fronton kelleti a bájait: a Mountain Dew üdítőgyár külön HALO3-as dobozokba tuszkolja az italát, a GM egy összkomfortos Pontiac-ot járat majd szerte Amerika úthálózatán a csomagtartóban egy X360 kioszkkal, az ehhez kapcsolódó verseny résztvevői egy G6 GXP Street járgánnyal lehetnek gazdagabbak. Még mindig nem elég? A Microsoft szerint nem: a Burger King saját HALO3 menüt indít, HALO3-as csomagolású hatalmas sültkrumplival és 1 liternyi üditővel. Felfújható Master Chief bábút kérünk szépen, Cartmannek is volt hasonló és hogy szerette!
A cikk forrása: Wilson - 576.hu