
Nem maradt válasz nélkül az Unreal Engine 3 körül kipattant botrány: a Silicon Knights kiborította a bilit, sokan pedig csatlakoztak, névtelenül vagy akár teljes titulussal. Pár véleméy:
Josh Jeffcoat (egykori Gearbox pályatervező)
"Az UE3 semmiképp sem mondható tökéletesnek, de nem hiszem, hogy az Epic félretájékoztatott volna minket a licenszelés előtt"
Névtelen X360 fejlesztő
"Igaz az, hogy az Epic a Gears of War készítése során több alkalommal is késett az engine bizonyos részeinek leszállításával. Az UE3 legfontosabb eleme, a többszálas renderer hónapokat csúszott - mivel az X360 esetében a többszálas megközelítés a legfontosabb, a motor által kipumpált látnivalóhoz elengedhetetlenül szükséges ennek megléte"
Mi is van akkor most? A Silicon Knights vezére mindig is híres volt eszement kirohanásairól, a többi fejlesztő véleménye megoszlik az engine-ről, úgyhogy komoly következtetést nem tudunk levonni: talán majd pár év múlva, ha véget ér az ügy.
A cikk forrása: wilson - www.576.hu