Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Gondok az Unreal Engine 3-mal

2007.07.20. 10:05 drumbox


A Silicon Knights kálváriája 2006 márciusában kezdődött - a SK-nak ekkor már meg kellett volna kapnia az UEA3 motort, ám ez novemberig nem történt meg, a tavalyi E3-as emlékezetesen rossz bemutató alatt a csapat által pár hét alatt összedobott engine duruzsolt. Az UE3 ekkor még nem volt kész, így a negatív sajtóviszhangért komoly felelőssége van az Epic-nek. Bár az Epic az X360-as UE3-at az E3-ra már befejezte, nem adták ki a licenszelt partnereknek a motort, annak ellenére, hogy komoly összeget fizettek érte. Indoklás: nem volt elég ember a teljeskörű támogatás kialakításához, mivel két project futott akkor a cégnél (Gears of War és az Unreal 3).

A SK egy másik, PS3-at megcélzó projectbe is belevágott időközben, de az Epic ez alkalommal sem tudta teljesíteni a rá rótt kötelezettséget. 2007 februárjára már egy PS3 képes UE3 engine-nek kellett volna eljutni a partnerekhez, de ez nem történt meg. Az SK tapasztalati szerint a motor komoly képfrissítési problémákkal, hosszú töltési időkkel küszködött. Az Epic már az 2004 óta tisztában volt az UE engine eme gyengeségével, egy éven belül javítást is igértek de ez sosem jelent meg.

Az SK állítása szerint az UE3 képtelen komoly terepet megjeleníteni. "Az Epic minden jel szerint dollármilliókat zsebel be a licenszet vásárló partnereitől, egyéb stúdióktól, de cserébe nem a teljes engine-t adják át hanem csak olyan részek összeségét, mellyel hellyel-közzel létrehozható egy következő generációs játék.

Az elmúlt hónapok során több UE3 engine-t használó játék került korcsolyapályára - Rainbow Six Vegas, Turok, Fatal Inertia - a legtöbb ebből multiplatform: a 360 verzió időben megjelent, a PS3-as porció viszont késik. A Sony erre az E3-on erőteljes UE3 engine támogatást jelent be. Mit jelent ez? Minden bizonnyal azt, hogy nagy vihar dúl játékfejlesztői berkekben és magának a platformtulajdonosnak kellett beszállnia a helyzet megoldásába, különben jóval nagyobb gond zúdult volna nem csak az Epic, de a Sony nyakába is. A Silicon Knights időközben az X360-as Too Human alól kipucolta az UE3-at, a játék a továbbiakban már a saját fejlesztésű motorral készül.

A cikk forrása: wilson - www.576konzol.hu

2 komment

Címkék: unreal engine 3 epic

A bejegyzés trackback címe:

https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr71121630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flowepower 2007.07.20. 11:17:46

Nem tudom megállni hogy ne szóljak hozzá ehhez a hírhez.Nagyon szomorú és egyben antipatikus érzelmeket vált ki az Epic irányában.Mocskos kis húzás ez.Remélem hogy gőzerővel jön Carmack új enginejével készülő első játék, és véget vet ennek a kényszeredett engine egyeduralomnak.

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.07.21. 07:19:37

Egyetértek veled Flowe, amúgy az események folytatása a hardwireden olvasható: "Ilyen sem történik mindennap, a Silicon Knights pert indított a Epic games ellen az Unreal Engine 3 liszenszelésének ügyében. Már év elején lehetett hallani arról, hogy a Too Human fejlesztői elégedetlenek az UE3-mal és motort kívánnak váltani, de úgy néz ki a mai nappal bíróság elé kerül az ügy. A vádirat szerint a Silicon Knights veszteségeket könyvelhet el amiatt, hogy az UE3 nem működik úgy, ahogy azt ígérték, az Epic félrevezető tájékoztatást adott az UE3 lehetőségeiről és a felmerülő hibákat az Epic nem képes és nem is akarja kijavítani. A SK azt is sérelmezi, hogy az Epic visszatartotta az engine működő részeit, hogy ezáltal a Gears of Wart előnyhöz jutassa: "Nem csoda, hogy a tavalyi E3-on a Gears nézett ki a legjobban, hiszen egy fejletteb kódon alapult, amelyet a liszenszelők még hónapokkal később sem kaphattak meg." A perirat szerint a Silicon Knights kénytelen volt saját engine-t építeni a UE3 alapjain, de amint kész a játék, minden Epic kódot eltávolítanak ebből a saját motorból. Az Epic egyelőre az ügyvédeinek tanácsára nem kívánta kommentálni a SK állításait."
süti beállítások módosítása