Újabb képcsokrot bocsájtott ki az Electronic(s) Arts montreáli stúdiója a még egyenlőre fejlesztési stádiumban lévő Army of Two című taktikai TPS játékából. Az összehangolt koperatív akciók megfűszerezve a Gears of War-ból jólismert stratégiai elemek fogják jellemezni a játékot. A játékosok a hálózaton belül kapcsolódhatnak egymáshoz a "Partner Artificial Intelligence" (PAI) rendszeren keresztül , hogy együtt felvehessék a harcot a politikai cselszövők és összeesküvők ellen kik miatt véres háborúk kitörése fenyegeti a világot.
A történetrészletek pillanatnyilag homályosak, de a cselekményről annyit lehet tudni hogy egy rejtett privát katonai vállalkozás zsoldosaként indulhatunk harcba. A játékban két karakter közül választhatunk és eldönthetjük hogy Tyson Riosként vagy Elliot Salemként játszunk, a két volt Army Ranger, zsoldosok egy privát katonai vállalatban a PMC-ben. Egy vállalat, amit biztonságiként vagy kormányzati hadsereg-erőket pótolni bérelnek fel. A játékos minden küldetés kezdetén kiválaszthat egy karaktert az induláshoz, a másik karaktert a cpu, egy osztott képernyős vagy egy Xbox Live-os játékos irányítja.
A játék egyik főbb jellemzője az egyedileg fejleszthető fegyver rendszer melyben az egyes fegyver alkatrészeket egyedileg lehet a fegyverek közt kombinálni majd. A képeken is jól látható hogy a játékosok az arcukon golyóálló maszkot viselnek amik megvédik őket a golyóktól, fegyver-tűztől és törmeléktől. A sisak festése a karakterek stílusára vall, Salem aki fiatalabb és vadabb neki lángnyelvek díszítik maszkját, amíg Rios aki egy idősebb megfontoltabb irányító szerepű katona az ő sisakja matt fekete egyszínű és kivehetően egy koponyát ábrázol.
A karakterek a játékban teljesen ki lesznek szolgáltatva egymásnak. Ha fogy a lőszer eloszthatják egymás közt, ha kötélen kell megközelíteni a célpontot egyik játékosnak kell tartania a másikat. Egymás támogatása a fedezékről fedezékre való előrébb jutásban, nehéz asztalok együtes felborítása, elsősegélynyújtás ha valaki megsebesül és a külömböző tereptárgyak felvétele és fedezékként való használata ami igazán fogja jellemezni az Army of Two-t. A pályákon egyszerre akár 50 ellenfél jelen lehet az egyéni hősködés felesleges lesz, csak a kőkemény csapatmunka ami meghozhatja a várt sikert.
A Gamespot tesztelőinek volt lehetősége belepillantani a játék fejlesztési fázisába és egy cikkben leírták mennyire őrületesen jól lehet majd fejleszteni a fegyverzetet. A szokásos fegyver arzenálon felül melyek részét gépfegyverek, pisztolyok és vadászpuskák képzik megtalálhatóak lesznek speciális lőfegyverek is. A kulcsszó a fejlesztés lesz, cserélheted a fegyvered minden apró részletét: távcsövek, nagykapacitású tárak, lézer célzók, hangtompítók, puskatusok... Miután elkészítetted speciális fegyvered akár az egészet díszítheted és bevonhatod arany vagy króm borítással.
A Co-op trükkök amiket már biztosan támogat a játék:
- Boost: szint külömbségeken így húzhatja fel magát a két játékos az egyik lenyújtja kezét és felhúzza partnerét.
- Rappeling: az egyik játékos tartja a kötelet amíg a másik leereszkedik vagy felmászik rajta.
- Back to Back: a két játékos háttal áll egymáshoz közel így egy pontról teljesen védetté válnak 360 fokban.
- Makeshift cover: akármely tárgy felborításávak vagy használatával rögtön fedezéket tudnak létrehozni.
- Parachuting: ejtőernyőzés tandem ugrásban, az egyik játékos irányítja az ernyőt amíg a másik játékos rá van szíjazva és gépfegyverét tudja használni közben.
- Wounds: amikor az egyik játékos megsebesül és a másik kitudja húzni a fedezékbe e közben a sebesült játékos még tud lőni bár nem annyira hatásosan.
- Driving: a vezetés melynél szükséges mindkét ember az egyik vezet amíg a másik a lövegtoronyban ül, egyenlőre ismert járművek: légpárnás, targonca és dzsippek.
- Ammo: a játékosok megoszthatják egymás közt a lőszereket egy vesztésre álló helyzetben amikor már minden golyó számít.
4 komment
Címkék: előzetes multiplayer army of two warm up
A bejegyzés trackback címe:
https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr193412
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Flowepower 2007.06.06. 15:58:11
kellemes hangulatcsináló ismertető.Azé kibújok a seggedből nehogy azt higyjék hogy na.....De a legjobb az egész cikkben az elején található : Electonic(s) Art !!! lol na ezen derültem vagy 5 percig :D
drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.06.06. 16:51:31
Örülök Flowe hogy örömet szerezhettem neked :) Mint már szerintem beszéltünk róla az én összeesküvés elmélet gyártó teóriám alapján az Electronic Arts a legjobb befutó arra hogy beszálljon a konzoliparba egy saját fejlesztésű géppel a következő generációk valamelyikében. Nagyon sok exklúzív címmel a zsebükben melyek mára óriásivá nőtték ki magukat. és kisgömböc módjára csak dagadni fog tovább mint a népmesében. Mostanában pedig két fúzióról is terjengnek információk a neten hogy a 2K Games és esetleg a Ubisoft is beleolvadna a cégbe.
Flowepower 2007.06.06. 17:15:37
Fuck EA :)
brani 2007.06.06. 20:00:48
Szia drum,irtam egy cikket az assassins creed játékról,ha gondolod belinkelhetnéd ide is,örülnék neki!A cikk iii található meg:xbox360.blog.hu köszike