A novemberi és decemberi játékzuhatagban mikor megjelentek az igazi combos játékok már nagyon kevés Xbox 360 költözött az égi vadászmezőkre három piros ledes hibával. A cégek és programozóik ügyeltek arra hogy nagyon makulátlan szénné tesztelt játékokkal játszhassanak a játékosok. Viszont ez csak idén márciusig tartott mert mint a spanyol nátha újra felütötte fejét ez az Xbox 360 betegség, többek közt az én gépem is ebben az időszakban ment tönkre. Mivel nap mint nap együtt játszunk az xbox live-on így észrevettem nem csak én vagyok aki ezzel így pórul járt, ahogy teltek a napok a hibás gépek száma elkezdett gombamód szaporodni. Nos mint minden betegségnél itt is a hiba okozóját kell megkeresni hogy megtaláld a gyógyírt a bajra. Sok mende-monda legenda terjengett live-on hibás játékokról: "Ez tönkrebassza a géped ne játsz vele". Ezeket a kósza rémhíreket minden alkalommal figyelmen kívűl hagytam mert nem lehetett általánosítani mivel egyedi hibák voltak. Mikor tönkrement a gépem és többeké akikkel együtt játszom próbáltam párhuzamot vonni a játszott játékok és a hibás gépek között. Az én gépem a GRAW 2 közben ment tönkre ezt érdemes tudni így e körül a játék körül próbáltam a hibát keresni. Nos a sok beszélgetés és kutakodás után kiderült az hogy akiknek most lett három ledes a gépe azok közül mindenki játszott a GRAW 2-vel masszívan, a hiba független volt a gép gyártási idejétől és a dvd olvasó tipusától. Lássuk akkor a hibát: egy idő után elkezd fagyni a játék függetlenül attól milyen játék van a gépben, majd eléri azt a szintet hogy öt percnél tovább képtelen leszel fagyás nélkül játszani vagy jön a piros led vagy folyamatos fagyásod lesz. A tapasztalat azt mutatja ha fagyás után nem kapcsolod be a géped és vársz 5-10 percet akkor 80%-ban elkerülhető a három piros ledes hiba. De térjünk vissza a GRAW 2-re sokan játszák máig így mondhatnák hülyeség az egész de mégsem az erre most szeretnék kitérni:
2007 Március 27. UBISOFT Közösségi komunikációs menedzser:
"A GRAW 2 fejlesztői tudatában vannak azzal a ténnyel hogy a játékuk problémát okoz egyes játékgépeken és arra kérik meg a játékosokat hogy a hivatalos fórum oldalain keresztül osszák meg ezügyben tapasztalataikat, hogy minnél többet tudjanak meg a hiba okáról és javíthassák azt. Mivel nagyszámú felhasználó jelentkezett nálluk azért mert elkezdtek fagyni a gépek folyamatosan és túlnyomórészt utánna következett a három piros ledes hardware hiba." -idézet a hivatalos közleményből.
(Hát a jó k...a anyátokat UBISOFT - drumbox)
A következő linken akinek ez volt a hibája megoszthatja a tapasztalatait az UBi-val ha egyáltalán van még hozzá kedve. UBISOFT fórumhoz klikk ide
Az én véleményem a hiba a masszív olvasás és játéktöltés körűl keresendő ezért következik be a sok fagyás majd a ki be kapcsolástól a 3 piros led, de ezt majd az a UBI kinyomozza és ha tudja orvosolja márha még ezek után lesz olyan ember aki akar vele játszani.
Mi az amit ne tegyél ha a géped az örök vadászmezőkre került?
- Semmiképpen ne állj neki javítani ha nem értesz hozzá!
- A hűtőbordák levétele, és Artic Silver 5 hővezető pasztával való átkenés fölösleges
- Törölközőbe tekerés és járatod a gépet ( Ez a világ legnagyobb baromsága, össze engedném Mike Tysonnal azt aki kitalálta, több kárt csinálsz vele mint hasznot )
- Melegítés hőlégfúvó pisztollyal ( Ezt hagyd ki mert csak szétégeted a nyákot gpu-t csatlakozókat stb...)
- A gép csapkodása, fogkrém trükk stb...
- Ne tömd a szervízek zsebét 30-40000ft-os "alaplap cserékkel" már ha cserélik...
Mi az amit tehetsz ha a géped az örök vadászmezőkre került?
- Ha csak fagy a géped folyamatosan de nincs piros leded és nem akarod felvenni a kapcsolatot a Microsoftal viszont késztetést érzel hogy magad javítsd a géped, keress meg live-on és elmondom hogy orvosolhatod a problémád.
- MatiszG oknyomozásának köszönhetően vedd fel a Microsoftal a kapcsolatot a következő ingyenesen hívható zöld számon: 06-80-018-590 elmondod a problémád majd egyeztetsz telefonon a Microsoft magyar képviseletével (nagyon készségesek és segítőkészek), UPS futárt küldenek a gépedért elviszik javítani majd 8-15 napon belül a hibától függően a futár vissza hozza a szervizelt vagy az újra cserélt Xbox 360 játékgépedet mindezt ingyenesen!!! Fontos tudni a Microsoft Magyarország 2 év garanciát biztosít minden gépre!
- Miután megkaptad géped és élvezed a nextgen adta gyönyöröket ne felejtsd el live-on felhívni MatiszG-t és megköszönni az önzetlen segítséget és a hasznos információkat!
Nyitottam a fórumban egy topikot ennek a témának megkérek mindenkit aki érintett ez ügyben nyugodtan kommenteljen. Belépéshez a fórumba kattints ide.
Mindenkinek három piros led és hiba mentes játékot kívánok!