
Mark Rein az Epic Games tulajdonosa és az Unreal motor készítője kiadta a hivatalos Gears of War Update részleteit, miszerint a következő hibák kerültek javításra:
• Javított képarány abban az esetben ha vga kábelt használunk gépünknél és a képarány 4:3 de a felbontás magasabb mint 640x480
• Javított hang hiba player meccsnél, már nem kell újraindítani a hostnak ha új ember lép be játszani mindenki halható team chat-ben
• Akkor is már megadja név szerint a "Dish Best Served Cold" Achievementet-et ha RAAM tábornokot a játék végén a vonaton a troika gépágyúval ölöd meg
• Javított véletlenszerű multiplayer hiba ha az indulásnál a host nem tudott játékot indítani mert befagyott és csak az óra pörgött
• Javított véletlenszerű multiplayer hiba mikor lefűrészeltek de a következő meccs elején beragad a karaktered a kiinduló pontra
• Nagy mértékben csökkentették a gránát felrakás távolságát, megszűnik végre az öt méterről való felgránátozás
• Bekapcsolt "Pontos" NAT ellenőrzési opció a host-on orvoslva a kapcsolódási hibákat így mindenki tud mindenkire tökéletesen kapcsolódni
• Optimalizált szerverkereső, sokkal gyorsabb böngészési funkcióval
• Csökkentetett karakter újralélesztési lehetőség Execution és Warzone játékmódban
• Ranked meccs hostjának a nevét már rejti a szerver böngésző hogy a csalás lehetőségét kizárja
• Kikapcsolt biztonsági videókamerák ranked meccsben szintén a csalás kizárására
• Ranked meccsek kiegyensúlyozattak lettek csak 3 vs 3 vagy 4 vs 4 módban indíthatóak
• Növelték a büntetés mértékét azoknál akik előbb lépnek ki a ranked meccsekből a büntetés mértéke kilépésenként -50 pont a leaderboard eredménmyeiből
• Csalás ellenörző és kizáró rendszer a játékba beépülve
• További apróbb házi frissítések
UPDATE
A játék frissítés már aktív 2007.01.09 óta.
Mikor berakod a játékot kéri hogy updateld fel.
Lépésenként végignéztem egy két kivétellel amire nem volt még időm az igért hibajavítások megtörténtek.