Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Gears of War PC - Új exklúzív tartalmak

2007.10.07. 17:20 drumbox



Az Epic és a Microsoft befejezte a Gears of War Windows-verzióját mely el lett halmozva egy halom új exklúzív tartalommal. A Gears of War a tavalyi debüt után minden eladási rekordot megdöntött és rögtön kasszasiker lett, azóta is több mint négymillió példányt értékesítettek belőle világszerte. De tudtad hogy mikor az Epic eredetileg bemutatta a játékot a 2005-ös E3 idején, akkor az egy PC-n futott?



Az Epic az első hírverésnél rögtön leszögezte hogy nem egy Xbox 360 portról van szó, hanem egy teljesen párhuzamos fejlesztésről mely már a fejlettebb Unreal 3 grafikus motort használja a játék során, szemben a Gears of War Xbox 360 verzióval ahol a fejlesztőknek alig maradt idejük hogy befejezzék a játékot, "M" a nagy testvér által gyakorolt nyomás és a korai megjelenés miatt. Így mind a grafikus motor mind a történet a pc verzióhoz képest kicsit csorbábra sikerült ahoz képest ahogyan ők elképzelték. Na de nézzük akkor mi is az a tartalom amivel többet kaphatsz az Xbox 360 verziónál. Elsőként a szingli rész nő kerek öt chapterrel, a multi rész megkapja az összes multiplayer beleértve mind a hat letölthető pályát is melyek az elmúlt egy év során érkeztek név szerint; Old Bones, Raven Down, Garden, Bullet Marsh, Process és a Subway. Ezen felül kap még három új multiplayer arénát melyek neveit még egyenlőre az ismeretlenség homálya fedi, egy új multiplayer játékmódot, és az Unreal 3 pályaszerkesztő legújabb verzióját.

Erről az utolsó elemről érdemesebb pár szót ejteni. A pályaszerkesztő amit játék mellé ad az Epic megegyezik azzal a pályaszerkesztővel amit ők használtak a fejlesztés folyamán. Így teljes módosítási lehetőséget ad a kisérletező játékosok számára hogy elkészítsék saját pályáikat, szintjeiket és módjaikat, esetleg a már kész pályákat saját kedvük szerint alakíthassák. Annak a sok fizikai és grafikai motor optimalizálásnak amit egy év során végrehajtottak köszönhetően a játék már egy fejletebb Unreal 3-as motoron fog futni, ez sajnos azt a negatívumot hozza magával hogy ezen tartalmak nagy része soha nem fog megjelenni Xbox 360-ra.



Az új single-player tartalom úgy lett megtervezve hogy az utolsó "Act" után, tehát miután Raam tábornokot legyűrtük, fog a történet folytatódni. A játék kivitelezését tekintve ez úgy fog működni hogy mikor beteszed a játékot az az elejétől fog kezdődni de felajánlja a veterán játékosoknak azt a lehetőséget is, hogy az új chaptereket kiválasztva kezdhessenek. Ez a chapter elrendezés arra a feltételezésre ad okot hogy valószínűleg a Gears of War második részénél mi Xbox 360-as játékosok ezzel az 5 új chapterrel fogunk kezdeni a játék elején. De ez az én fantazmagóriám torzszüleménye így ha ez nem így lesz előre is elnézést kérek. Az új tartalmat "Timgad"-nek nevezik, a helyszín a Sera egyik lerombolt városrésze lesz, a történet szerint Marcus Fenix és Delta Squad ott folytatja a sztorit közvetlen ahol abba maradt és hogyan érnek oda a vasútállomáshoz ami az elsődleges cél volt. Ezáltal minden rajongó számára egyre világosabb lesz a történet minden cselekménye. Sok új csatával a Locust horda ellen és egy harc az óriás méretű Brumak-el ami sajnos az Xbox 360 verzióból kimaradt és csak egy átvezető videón láthattuk.



Ezek az új szingli tartalmak "Casual" fokozaton egy plussz órával fejelik meg a teljes játékidőt. De nem is az offline rész amiért ennyire sikeres a játék hanem a multiplayer rész aminél biztosan állíthatom hogy PC-s élvonalban is erősen megfogja szorongatni az FPS felhozatalt. Tartalmazni fogja az Xbox 360-as verzióból jólismert ketten játszható koperatív módot. A multi rész új játékmódja egy "King of the Hill" alapú játékmód lesz mely meg lesz variálva az Annex-ből jólismert elemekkel. Annyit lehet így előre tudni róla hogy területek kell foglani és tartani azokat 120 másodpercig és ügyelni rá hogy a másik csapat játékosai ne tudják azt megszerezni.



Az Epic remek módon oldotta meg az irányítást a játékban. Xbox 360 vezetékes kontrollerünket csatlakoztatva számítógépünkhöz ugyanaz a kontroller séma választható mint az Xbox 360-as verzióban, de nem maradt ki az egér plussz billentyű kombó sem ezáltal támogatva a PC-s társadalmat ami valószínűleg sok vitát fog gerjeszteni multiplayer játékok során. Mivel egy egér érzékenysége nagyobb a 360 kontrellerénál de ennek a külömbségnek a kompenzálására is kitaláltak valamit az Epic-es fejlesztők. Az irányítás alapból a szokásos FPS beállítás és a célzás az egérrel történik, de mint minden játékban teljesen személyre szabhatjuk majd azt. Igazándiból amit szerintem a PC-s gamereknek nehéz lesz megszokni hogy a játék nem egy hagyományos "Run and Gun" játék a fedezék használat miatt. Az egér bal gombját a lövéshez használhatjuk a jobb oldali egér gomb pedig az akciógomb szerepét tölti be, ezt használhatjuk a fedezékek mögé való beálláshoz és a falhoz tapadáshoz ezáltal egyszerűbbé téve a játék irányítását. A futást a "W" gombra tették kétszer lenyomva játékosunk már sprintel is az ugrás pedig a "SPACE" gombon kapott helyet.



Az eltelt egy évnek köszönhetően a Gears of War vizuálisan jobban néz ki mint Xbox 360-as elődje. Monitorod előtt űlve közelebb vagy a kijelzőhöz így minden apró részlet jobban szemügyre vehető és jobban látszik mint a nappalidban a tv-d előtt. A játék hardver igénye elég magas, előzetes információk alapján a minimális rendszerkövetelmény a következő: 2GHz AMD vagy 2.4GHz Intel Single-Core, 1GB memória, és minimum egy Nvidia 6600 vagy ATI X700 videókártya.



A Gears of War a Games for Windows sorozatban fog megjelenni ezáltal támogatni fogja a Windows Live szolgáltatást. Mindazonáltal azt a baklövést nem követik el amit a Halo 2 PC-s megjelenésénél hogy a játék csak a Windows Vista platformot támogatja ezáltal a játék a Vista mellet futni fog a Windows XP minden verzióján is. A játék nem tartalmazza az online kereszt-platformot így az Xbox 360 játékosok nem mérhetik össze tudásukat PC-s társaikkal. A játék nem csak a Microsoft hálózaton keresztül fog futni így saját szervereken is játszhatunk majd. A Windows Live szolgáltatás tartalmaz az Xbox Live hálózathoz hasonlóan egy achievements rendszert melyben szintén 1000/1000 pont a maximálisan kinyitható teljesítmény pontok száma. Az Epic megtanulta a leckét az ecsívmentek terén is és módosított azok közül jópárat nehezítve ezáltal azok megszerzését. Például a 100 Headshot-ért meg kell szenvednünk majd, mert a játék csak akkor számolja a fejlövéseket ha meg is nyerjük mellé a meccset, máskülömben elveszik a teljesítményünk.

Végszóként csak annyit  hogy a karácsonyi játékfelhozatal talán egyik legütősebb pc-s címe és ez a minden extrával megtűzdelt játék jó beruházás lesz minden pc játékos számára. Várható megjelenés: 2007 November 6.

5 komment

Címkék: gears of war pc

Magyar Live? Egyenlőre felejtsd el...

2007.10.07. 15:15 bantal



Interjú Joó Ildikóval Közép-Kelet Európa marketing menedzserével.


Nem furcsa dolog, nő létére ilyen dologgal foglalkozni? :) A munkatársai egyenrangúan kezelik? [Ófika]
- Szerintem itt nem a nem számít, hanem a szakmai tudás. Igaz azonban, hogy ez az iparág erőteljesen maszkulin, de talán épp ezért örülnek és becsülik meg a női játékosokat és munkatársakat.

Mitől félnek jobban, a Wii-től vagy a PS3-tól? [masterthief]
- Félni egyiktől sem félünk, jelenleg a régióban az eladásaink messze meghaladják mindkét másik platformot. Pillanatnyilag a piac építése és a videojáték népszerűsítése a célunk. Ebben közösek az érdekeink.

Igaz az, hogy Önöknek egy Xbox eladásán veszteségük van, és a hozzá kiadott játékok árából szép lassan "valóban" megveszi a felhasználó a konzolt? [Kódném 47]

- Ez egy általános stratégia, az első években a hardver ára még annyira magas lenne, hogy kevés felhasználó számára lenne elérhető. Ezért a gyártók - így a Microsoft is - az életciklus elején feláldozzák a profit egy részét a platform népszerűsítése érdekében.

Mikor lesz Xbox Live magyarul? [drolum]
- Egyelőre sajnos nem, a Live online játékrendszerének bevezetése nagyon összetett feladat. Függ a legálisan eladott konzolok mennyiségétől, az adott ország lakosságának méretétől, a pillanatnyi internet penetrációtól. De befolyásolja például a Live ID-k száma, vagyis a nagyon magas számú hazai MSN-felhasználó jó ütőkártya kezünkben az Xbox Live-ért folytatott harcban.

Megéri magyar nyelvű játékokat kiadni? A Halo 3 miért nem az? [masterthief]

- Mindenképp megéri, hisz ez is egy eszköz arra, hogy többletszolgáltatást nyújtsunk a felhasznalóknak. A játékosok zöme szereti az anyanyelvén játszani a különböző játékokat. Itt jegyezném meg, hogy az Xbox 360 az egyetlen olyan következő generációs platform, amire már több játék is magyar nyelven jelent meg. A játékok lokalizációja azonban nemcsak a magyar csapattól, vagy a Microsoft-központtól, hanem a fejlesztőstúdiótól is függ. A Halót kiadó Bungee például úgy érezte, hogy maximális kapacitás mellett sem tud 17 nyelvnél többet a számára elvárt minőségben kiadni. Így sajnos a Halo 3 magyar nyelven nem érhető el.

Ön szerint hány Xbox 360-at nyúznak itthon a gamerek? [masterthief]

- Csak becsült adatokkal szolgálhatok, mert a Microsoft sajnos nem volt jelen itthon az Xboxszal rögtön a világszintű premiert követően: Magyarországon tavaly októberben dobtuk hivatalosan piacra a terméket. Véleményünk szerint, - illetve a legnagyobb szoftver kiadókkal konzultálva - idén karácsonyig az országban használatban lévő Xbox 360-ok száma 30 ezer darab körül lesz.

Miért nyírták ki ilyen drasztikusan az első Xboxot? A PS2-vel nem bánik így a Sony. [masterthief]

- A legtöbb xboxos játék Xbox 360-on is lejátszható. A konzol élettartama nem csak a platformtulajdonostól, de szoftverfejlesztő cégektől is nagyban függ. Egyértelmű, hogy itt az értékesített darabszám a fontos, és sajnos az előző generációval nem kelhettünk versenyre. Szerencsére az eddigi eladásaink, illetve a piaci elemzők várakozásai alapján ez tényleg egy új generáció lesz.

A másolt játékok használatát hogyan tudják megakadályozni? [jakabbalint]
- Sajnos ez a piac melegágya az illegális másolatoknak, amivel nemcsak a kiadót, de a fejlesztő cégeket is büntetik a kalózok. Miután az eladott darabszám számít például a lokalizálásnál, vagy akár a Live illetve egyéb szolgáltatások bevezetésénél is, igyekszünk mindenkit arra ösztönözni, hogy a kedvenc játékait legális formában vásárolja meg. A Live-on keresztül rendszeresen ellenőrizzük a konzolokat, és különböző algoritmusok alapján  periódikusan letiltjuk az illegális felhasználókat. Persze megakadályozni nem lehet a másolást, de igyekszünk, hogy mind volumenében, mind arányaiban minimálisra csökkentsük.

Ön mivel győzné meg a vásárlókat, miért vásároljanak inkább Xboxot a PS3 helyett? [Budapest réme]
- Sokkal szélesebb a játékkínálat, illetve olyan címek is a portfóliónkba tartoznak, amelyek a konkurens platformon nem elérhetőek. Ilyen például a jelenleg nagy sikerrel bemutatott Halo 3 vagy Project Gotham Racing 4.

Várható-e valamilyen fejlesztés az Xbox hardverében? Az asztali PC-k már a DirectX 10-es rendszert használják, míg az Xbox csak a DirectX 9-et tudja.[Budapest réme]

- Folyamatosan fejlesztjük az Xboxot, a legtöbb upgrade a játékokon keresztül érkezik, de elképzelhető, hogy a jövőben nagyobb hardveres változások is lesznek.

Lehet-e Xboxhoz például egeret vásárolni? Számomra elképzelhetetlen egy stratégiai játék a konzol irányítójával :) [Budapest réme]
- Nem, egér nem elérhető Xboxhoz, de érdemes kipróbálni a kontrollerrel irányítható stratégiai játékokat. Hisz ezeket már erre az irányításra optimalizálták.

Vennék egy Xboxot, de zavar, hogy hangos a hűtése, a barátnőm nem tudna aludni. Javítanak ezen? [drolum]

- Sajnos az Xbox hűtése valóban nem zajtalan, de ha a játékokat nem néma üzemmódban futattjuk, akkor ez egyáltalán nem feltűnő - a legtöbb játékban nagyon élvezetes a kooperatív illetve az egyéb multiplayer módok: rá kell venni a barátnőt, hogy csatlakozzon. :)

Igaz az, hogy az Xbox360 állandóan túlmelegszik? [RICHARD]

- Igen, hallottunk már ilyen problémáról, de tudtunkkal ez eddig minőségkárosodással nem járt.

Lesz -e változás az ügyben , hogy ne ilyen könyen karcolodjanak meg a játékok miközben üzemel a konzol? [FeeL Th* b**t]

- A karcolódás legfontosabb oka, hogy a DVD nyomásakor minimális egyenetlenségek keletkeznek a felületen. Sajnos a gyors sebesség ahhoz vezet, hogy ilyenkor a CD karcolódik. Igyekszünk az ilyen eseteket a terméktámogatásunkon keresztül kezelni.

Igaz, hogy a jövőben a PC-s és xboxos játékok is egy lemezen jönnek ki? Tehát egy játékot két platformon is lehet majd használni? [banyamama1950]

- Erről jelenleg nincsen információnk.

Miért van az hogy Xboxra hamarabb dobják ki a játékokat mint PC-re? [öcsi112]

- Ez változó. Nagyon sok játék egyszerre jelenik meg több platformon is, azonban ha a játékfejlesztő stúdió például Xboxra szakosodott, ez a verzió hamarabb elkészül, és a PC-s verzióra várni kell.

Úgy tudom, hogy lehet egyszerre játszani PC-n és Xboxon ugyanazt a játékot interneten egymás ellen. Nincs hátrányban ilyenkor az Xboxos játékos a PC-sel szemben a kontroller miatt? [Budapest réme]
- Miután én konzollal játszom, nehéz megitélnem, hogy PC-n egy játék könnyebb vagy nehezebb-e, de például a Shadowrun játékosaitól még nem érlezett ilyen panasz.

Hogyan viszonyul a cég a játékfüggéshez? [roxxor]
- Mi a videojátékokat a jelenkor leginnovatívabb szórakozási formájának tekintjük. Igyekszünk ezen a területen maximálisan kielégíteni a játékosok igényeit. A konzolon elérhető a szülői felügyelet (parental control) funkció, amellyel előre beállított szabályok alapján játszhat a felhasználó. Vagyis meghatározható a napi játékkal eltöltött maximális idő, illetve a korosztályos besorolások alapján az erőszakos tartalom mennyisége is. Ennek ellenére extrém esetekkel mindig találkozunk.

Mikor lesz olcsóbb az Xbox 360? [peterland12]
- A karácsonyi szezonban nagyon sok akcióval készülünk. Érdemes lesz böngészni a különböző áruházláncok katalógusait.

Az Xbox 360 Elite verziója mennyibe fog kerülni? [delgados]
- Hivatalos ár nincs, ezt minden kereskedő saját maga alakíthatja. Az induló ajánlott fogyasztói ár 118 990 forint, de elképzelhető, hogy lesznek eltérések a piacon.

Ildikó, mikor játszott először videojátékot? Melyik a kedvence X360-on? És PC-n? [drolum]

- Először valószínűleg a Ponggal játszottam: biztos emlékeztek, ez az a tévéjáték volt, ahol egy golyót kellett mozgásban tartani, két kis vonalka segítségével a képernyő két szélén. Aztán nagy kedvencem volt a kezdeti Prince of Persia, majd nagyon sokáig Nintendo-fanatikus lettem - gondolom nem kell bemutatni Mariót és világát. Xbox 360-on pillanatnyilag mi mással játszanék, mint a Halo 3-mal?! Persze azért a Guitar Hero-t sem vetem meg. PC-n utoljára a World of Warcraft és a Civilization 4 kötötte le a figyelmemet.

A cikk forrása: origo.hu

3 komment

Címkék: xbox 360 xbox live joó ildikó

Távozik a Bungie

2007.10.05. 07:50 drumbox



Olaj a tűzre - a Game Informer magazin is beszáll a Bungie távozását övező pletykába. A roppant nagy befolyással bíró videojáték magazin anonim forrásokra hivatkozva állítja, hogy a Bungie ténylegesen belefáradt a HALO franchiseba és meg nem határozott összegért a részvényesek sikeresen kivásárolták a Bungie nevet a Microsofttól. Az egyezség értelmében a Microsoft tulajdonában marad a teljes HALO sorozat és annak minden joga, sőt, a Bungie jövőbeni játékainak első hulláma felett vétójoggal bírnak, amennyiben visszautasítják azok kiadását - a helyzet roppant érdekes lesz, ha a Bungie úgy dönt, hogy multiplatform projectbe vág. A pletyka tehát úgy tűnik, hogy nem volt alaptalan és jól tippeltek azok, akik szerint az október 10-én tartandó nagy üzleti találkozó legfontosabb momentumáról van szó, amely idő előtt került ki. A kérdés azonban még mindig adott: hogyan s miként romolhatott meg ennyire a kapcsolat két elválaszthatatlannak tűnő fél között, akik kölcsönösen hozzájárultak egymás sikeréhez?

A cikk forrása: Wilson - 576.hu

5 komment

Címkék: halo 3 bungie

Halo hype machine

2007.10.04. 08:45 drumbox



Master Chief nőből


Egy David Johnson nevű szobrászművész elképzelte, hogy milyen lenne a Halo sorozat főhőse, ha nő lenne.

Az ötletet aztán megformázta lassan szilárduló, gyúrható műanyagból, kifestette, pár extrával megfejelte (csipkeruha, hajfonat), végül a 29 centi magas, egyedi akciófigurát fel is dobta az eBay-re 199 dolláros, azaz 35 ezer forintos kezdőlicittel. E sorok írásakor már 2 ezer 222 dolláron, azaz majdnem 400 ezer forinton áll a cucc ára, és holnapig még lehet ráigérni. Valószínűleg még rendesen megy feljebb, hiszen a profi eBay-esek a végén mozdulnak rá komolyabban a dolgokra.

Készül a Halo 4?

A pletykák szerint a Bungie már megkezdte a Halo 4 fejlesztését.

Ami persze nem lenne valami nagy meglepetés, a Halo 3 sikere után hülyék is lennének abbahagyni a sorozatot, és ha már a harmadik rész piacon van, malmozás helyett nyilván nekiálltak a negyediknek. Az érdekesebb csak a pletykában, hogy a Halo 4 (vagy esetleg egy Halo 3 kiegészítő) állítólag a hivatalos Halo mozifilm bemutatásakor kerül piacra, és nagy valószínűséggel a filmen is alapul majd. Ez persze jelenleg még nagyon vad, meg nem erősített pletyka, senki ne vegye készpénznek, ugyanakkor marketing szempontból kétségtelenül jó lépés lenne a Microsofttól. (Csak a félreértések elkerülése végett teszem hozzá, hogy a mellékelt Halo 4 dobozkép természetesen nem valódi.)

Halo 3 a CBS-en

Igazán viccesre sikerült a CBS tévétársaság híradójában a Halo 3 eladásait taglaló blokk.

A hírolvasók először a nyers eladási adatokat sorolták, miszerint a Halo 3 nagyobb forgalmat bonyolított az első napon (a Microsoft szerint 170 millió dollárt, azaz 30 milliárd forintot), mint az új Harry Potter meseregény vagy a Pókember 3 mozifilm, ezzel minden idők legsikeresebb szórakoztatóipari indulását produkálta. Aztán a két hírolvasó játszani kezdett egymás ellen, és a nő véletlenül lelőtte az öregurat, aki ennek nem túlságosan örült (nyilván nem ezt beszélték meg). A nőnek ez után esett csak le, hogy a játékban fegyverek is vannak, és a fegyverek csúnya, rossz dolgok - eme véleményének hangot is adott azzal a megjegyzéssel, hogy őt ez után már nem érdekli a játék.

BBC: A Halo 3-ra épül a Microsoft üzleti stratégiája

A BBC közzétett egy cikket, ami azt taglalja, hogy milyen döntő fontosságú a Microsoft számára a Halo 3 sikere.

Egy megkérdezett konzultáns aláhúzta, hogy a Halo 3 azon túl, hogy egy nagy profitot termelő játék, az Xbox 360 és a Microsoft tudását jellemző mércévé is válik. Demonstrálja, hogy mit várhatnak el a játékosok a konzoltól, továbbá a mamutcégtől, mint játékkiadótól.

A cikkek forrása: Játékos - jatekos.blog.hu

9 komment

Címkék: halo 3

PGR 4 - Live Action vs. In-Game Trailer

2007.10.02. 10:40 drumbox



Két Project Gotham Racing 4 trailer egymás mellet, melyen a valóság küzd a virtuális másával, jó munkát végeztek a Bizarre Creations-nél. Te mit gondolsz?

Várható megjelenés  2007-10-12, honosítva magyar nyelven kerül a boltok polcaira.

5 komment

Címkék: pgr4

süti beállítások módosítása