Újabb előzetes videó került bemutatásra az Electronic Arts berkeiből. Az idei évben is tarolnak majd a sport sorozatok. Elsőként az idei évi hivatalos jégkorong sorozat legújabb része került elsőként bemutatásra. Várható megjelenés: 2007 szeptember 11.
Újabb trailer érkezett a Need for Speed sorozat folytatásából a Pro Streetből. A játék a megszokott arcade játékstílust félredobva kacsingat a szimuláció irányába. Az Electronic Arts a sorozatot masszívan átdolgozta és a hivatalos fórumok látogatóinak nyomására úgy döntött, hogy kicsit mellékvágányra teszi a masszív arcade stílust. A rajongók kezdték már megunni a valóságtól teljesen távol álló elemeket, az EA így újra a Most Wanted készítőihez fordult, hogy átdolgozva a játékmenetet, új irányvonalat vigyen a sorozatba. Ezáltal az autók vezetési képessége szimulációs irányba ment tovább és bevezették a játékba a valósághű törés rendszert. Mint megszokhattuk egy jól kidolgozott történet körül csavarodik majd a cselekmény miszerint főszereplőnk felhagy az utcai élettel, és a városban szerzett tapasztalatait a profi versenyeken kezdi el kamatoztatni. Szervezett, legális versenyekre nevez be, azonban ezt ne úgy képzeljük el, mint a Nascar vagy a GT sorozat. Itt is a házilag tuningolt autók kapják a főszerepet, és egy pár száz dolláros beugró fejében pedig bárki rajthoz állhat saját autójával - azonban ezek már igazi versenypályákon, kötött szabályok szerint, közönség előtt zajlanak. Várható megjelenés: 2007 október 31.
Need for Speed: Pro Street jármű fizika trailerhez klikk ide
A Legendary: The Box a Spark Unlimited által fejlesztett belsőnézetes lövöldözős akciójáték. A cég nevéhez fűződik a Call of Duty: Finest Hour és az idei év novemberében megjelenő Turning Point: Fall of Liberty című játékok. A történet szerint a játék New York-ban játszódik ahol a népességet elkezdik tizedelni külömböző fajta mitológiai teremtmények, főhősünknek egy dolga van visszazárni a kinyitott pandóra szelencét és megmenteni a világot a végleges pusztulástól. A játék a jelenlegi információk alapján 2008 első negyedévében érkezik Xbox 360 platformra. Engem nem sikerült meggyőznie vajon titeket?
Nem marad válasz nélkül a Sony árcsökkentési akciója - a Mercury News kolumnistája, Dean Takahashi a nagy bejelentést a Microsoft konferencia alatt reméli. Nem véletlen az, hogy a Microsoft alig pár napja bővítette a gépek garanciális feltételeit, több konferenciabeszélgetés alatt is említést téve mérnöki problémák áthidalásáról. A kulcssszó: Project Falcon. A falcon project az, amelyre sokan (komolyabb háttértudás nélkül) oly régóta vártak - 65 nanométeres csíkszélességű chipeket használó Xbox 360. Az új chipek és az alaplap minőségellenőrzése a nyár folyamán véget ér, így könnyen elképzelhető, hogy idén ősszel már egy tényleges hardverrevízió formájában várja a vásárlókat az Xbox 360. Az új komponensek több pozitívummal is rendelkeznek, ilyen a kisebb hőtermelés, az alacsonyabb gyártási költség, valamint a gép és a tápegység méretének lehetséges csökkentése. Ez és az Xbox 360 jó teljesítménye (a leszállított gépek mennyiségének elhibázása ide vagy oda) megerősíteni látszik azt a kijelentést, miszerint a játékokért is felelős divízió, és különösen az Xbox project a 2008-as üzleti évtől komoly profitot termelhet.
A Law of the Game weboldala egy nagyon jó témaindító cikket közölt le az oldalán az Xbox 360 meghibásodásokkal kapcsolatban. A cikk arról szól hogy vajon mennyire állhat a játékgépek meghibásodásának hátterében a hálózati elosztók használata. Ha belegondolunk minden háztartásban nő az elektromos eszközök száma így túlnyomorészt hálózati elosztókat használunk az áram elosztására. A cikkből kiderül hogy a játékgép nagyon érzékeny az áram ingadozására és ez okozhat a hűtésben illetve a dvd lézerben a meghibásodásokat. Magyarországon sajnos a villamos hálózatok főleg vidéken nagyon ramaty állapotban vannak így elképzelhetőnek tartom ezt a variánst is mint lehetőséget a hiba forrásának. A cikkből továbbá még kiderül hogy azok a játékkonzolok melyek örök álomra szenderültek 6-12 hónapos idő intervallumban azoknál 90%-ban hálózati elosztót használtak. A Microsoft support oldalát böngészve a következő információt találhatjuk az Xbox 360 tápegységgel kapcsolatban:
A konzol vagy a tápegység károsodásának megakadályozására a tápegység átfogó beépített védelemmel van ellátva. A tápegység képes önmaga kikapcsolására túláram, túlfeszültség vagy túlmelegedés esetén. Ilyenkor a tápegységen lévő LED színe zöldről narancssárgára vagy vörösre változik, vagy a LED kikapcsol. A tápegység zöld LED-je a megfelelő tápellátást jelzi. A tápegység működőképességének fenntartása érdekében tartsa be az alábbi óvintézkedéseket:
Hagyja szabadon a tápegység szellőzőnyílásait.
Ne tegye a tápegységet ágyra, heverőre vagy más puha felületre, mivel ezek elzárhatják a szellőzőnyílásokat.
Csak akkor helyezze a tápegységet könyvespolcra, állványra, HIFI-szekrénybe vagy más zárt térbe, ha biztosított a megfelelő szellőzés.
Ne helyezze a tápegységet sztereó hangszóróra, erősítőre vagy hőforrásra (radiátorra vagy a fűtés befúvórácsára).
A tápegység vezetékét közvetlenül csatlakoztassa egy megfelelően működő fali csatlakozóaljzatba. Ne használjon hosszabbítót vagy elosztót.
Én pár hónapja egy APC Back-UPS szünetmentes egységet használok a játékgép előtt a faliajlzatba dugva egyenlőre hibáról nem számolhatok be. Ezt a lehetőséget inkább vidéki Xbox-osoknak ajánlanám mert páran közülük számoltak be három piros ledes hibáról vihar, áramszünet vagy villámlás után. Így a cikk végén kiírnék egy szavazást és megkérnék minden Xbox 360 tulajt szavazzon és ha van észrevétele kommenteljen a témában, hogy minnél előbb megtalálhassuk és orvosolhassuk ezt a mindenkit érinthető problémát.