Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Gears of War - Lassulás és gyorsulás

2007.04.12. 10:15 drumbox

Mint a fenti videón jól látható a Fuel Depot pályán lévö futás hiba a mai napig megtalálható a játékban a frissítés előtt kétszer jártam én is hasonló képpen ezen a pályán csak Warzone játékmódban. A probléma a fedezék használat környékén keresendő százból ha egyszer meglehet csinálni. A videón jól látható a karakter begyorsulva tud közlekedni a területen de a pályán lévő játékosokra ez nincs hatással, mert posztot nem lehet foglalni, illetve ellenfelet sem lehet lelőni ebben az állapotban.

Nos jó pár téren úgy néz ki az új frissítésnek egy kis olajozásra van szüksége. A "Rodie Run" hiba javításával újabb homokszemcse került a játék gépezetébe. Sokan mondjátok hogy futás közben feltapadtok a falra és a fedezékekre, illetve érezhető lassulás következik be a játékban a hoszt oldalon. Ez azért van mert bár a futás hiba javításra került de ez csak a fizikai motorban lévő változtatásokkal tudták megoldani, ez pedig sajnos ezt eredményezte. A fegyverek nagyobb sebzéséről is vannak beszámolók, de hivatalos frissítési lista alapján csak a "Boomshot" erejét növelték. Valószínűleg a többi fegyvernél is a fizikai motorban beállt változtatások okozhatnak tűzerő növekedést.

Ezek után felmerül a kérdés: Most akkor így minden penge? Sem a Microsoft sem az Epic nem adott ki hivatalos nyilatkozatot, melyben elismernék a frissítés után keletkezett új hibákat illetve reagáltak volna hogy a javítás lista élére tennék őket. Ellenőriztem az Xbox Live programozási igazgatójának Major Nelsonnak blogját is melyben aktív fórumozók beszámoltak hasonló hibákról de egyenlőre ő nem kommentálta az eseményeket. Úgyérzem hamarosan új update érkezik...

3 komment

Címkék: glitch

Annex - Első benyomások

2007.04.11. 14:15 drumbox



A tegnapi nap folyamán megérkezett az új Gears of War játékmód melynek neve Annex. Bemutatnom szerintem senkinek nem kell hisz két hete folyamatosan ettől hangos a gearsofwar.blog.hu. Az új játékmód nem a marketplace-ről tölthető, hanem egy játék frissítés formájában érkezett, tehát ha Xbox Live felhasználó vagy és behelyezed a Gears of War lemezed a frissítés rögtön települni fog. Sokáig gondolkodtam azon hogy ezt a cikket megírjam, de úgyérzem az eltöltött tíz masszív óra ezzel a játékmóddal bőven elég ahoz hogy megismerjem és feltárjam előttetek minden apró részletét.



Igen profi és jólmegtervezett területfoglalós játékmódról van szó, amely játszható az összes meglévő multiplayer pályán. A többi játékmóddal szemben itt még nagyobb szükség van a csapatjátékra és a komunikációra a csapat tagok között, ennek hiányában szinte biztosan betudható a vereség. Maga a játékmód mint azt korábban leírtam posztok elfogolalásáról szól, ezek az elfoglalható posztok helye mindíg a fegyvercserepontokon alapul és a poszt behúzása után mindíg változik. Minden csapatnak lehetősége van a poszt megszerzésére és megtartására, ezáltal így a posztból hatvan pont csapolható le csapatod számára. A játék akkor ér véget ha az egyik csapat eléri a hoszt által beállított ponthatárt és ezáltal megnyeri a mérkőzést.

Nézzük akkor a hosztnál beállítható lehetőségeket:
  • Selected Map: Annak a pályának a neve amin játszani szeretnél.
  • Number of Rounds: A lejátszható körök száma, érdemes egyre  állítani mivel elég hosszú a játékmenet  ha  az elérhető pontok száma  maximumon van.
  • Bleed-out Duration: Kivérzés időtartama, ezt az értéket érdemes ötre  állítani  a respawn miatt melynek ideje  tizenöt másodperc, így ha meghalsz, egyszer még mindenképp lesz lehetőséged hogy újra harcba állj a posztért.
  • Round Score: Itt állíthatod be hogy egy mérkőzés megnyeréséhez mi legyen a maximálisan elérhető pontszám, legmagasabb érték 480 pont.
  • Friendly Fire: Barát tűz bekapcsolása, nagyon fontos opció. Ettől tanulsz meg igazán pontosan lőni és vigyázni a csapat társakra.
  • Private Slots: Player meccsben a barátoknak fenttartott helyek száma.
  • Weapons Swapped: Ezzel az opcióval tudod a fegyverek helyét meghatározni a pályákon.
Sokkal masszívabb a játékélmény a respawn miatt, ezért fontos ügyelni arra hogy a ropi, szotyi, csoki, kóla, pisi, kaki csak a meccs lejátszása után játszon be mert egy kiálló ember hiánya pillanatok alatt felboríthatja az addig elért eredményeket. Egy kör lejátszásához olyan húsz percre van szükség ha a "Round Score" értéke a maximális 480 pontra van beállítva. Az én tapasztalataim szerint a hoszt előny ennél a játékmódnál sokkan jobban érezhető mint a többi játékmódnál, talán ez betudható annak hogy a respawn miatt több adatot küld a hoszt gépe és ezt valahogy nem egésszen jól sikerült a készítőknek balanszírozniuk, de cáfoljatok meg a kommentek közt ha ez nem így van.



A másik dolog ami nagyon nem tetszett a játék közben, hogy hosztként internet sebességtől függetlenül valami féle lag vagy játék lassulás tudható be, nem csak nállam több embernél is tapasztalható volt, teljesen véletlen kiszámíthatatlan módon jelentkezik, de csak a hoszt oldalon. Ez talán betudható annak hogy a játékosok a pályán egy pont körül találhatóak. Vagy nem bírja a vas rendesen amit kétlek, vagy mivel első napja volt az Annex-nek és játékosok százezrei próbálták ki ezáltal nagyon elterhelték az Xbox Live hálózatát és ez így mutatkozott meg. Talán ez utóbbi a lehetséges válasz de ez napokon belül úgyis kiderül ha alább hagy az Annex láz és nem lesz ennyire terhelt a hálózat. Most kitérnék az állapotjelzőre ami a képeken is jól látszik a képernyő bal felső sarkában helyezkedik el. A két felső ikon a cog és a locust csapatok ikonja, ebben egy számláló mutatja hogy a csapatod mennyi pontot gyűjtött össze az aktuális mérkőzésen. A két ikon alatt található egy nagyon hasznos kis állapotjelző amely a következő poszt elfoglalásához tartalmaz információkat. Elsőként megjelenik benne az elfoglalandó fegyverposzt helyzete és iránya illetve hogy melyik csapat foglalja.



A respawn ideje az Annex-ben 15 másodpercre van beállítva ami nem is módosítható a hoszt által, tehát ha meghaltál 15 másodperces késéssel folytathatod a harcot. Ez a valóságban úgy működik hogy a hoszt oldalán működik egy visszaszámlálás ami 15 másodpercenként visszateszi a pályára az elesett játékosokat. Tehát a legtöbbször nem ezt az időt hanem jóval kevesebbet kell kivárnod. Mint minden játékban itt is respawn után pár másodpercig sérthetetlen a karaktered kivédve azt hogy némely játékosok beköltözve a respawn helyre darálják a többieket, de nem is a kill szerzés a lényege az új játékmódnak. Az elfoglalandó poszt alapján változik a respawn helye, de egyenlőre hogy mi alapján tesz ki a pályára még nem jöttem rá, ha valakinek sikerült rájönnie ne tartsa magában és ossza meg velünk a kommentek között.

Végszóként azt mondhatnám összeségében a hibáit leszámítva magával a játékmóddal én megvagyok elégedve. Az Epic megmutatta hogy ennyire kis pályákon is létre lehet hozni egy izgalmas területfoglalós játékmódot. Ami zavaróvá teheti a játékot az a hoszt előny bár ezt mint tudjuk hosztonként változhat. Ezzel kapcsolatban annyit tudnák hozzáfűznii hogy system linkben is kipróbáltam a játékmódot és úgy semmiféle hoszt előny nem tapasztalható egyik játékmódban sem. Tehát amíg a magyar internet viszonyok nem változnak és nem növelik a feltöltés sebességet kellőképp ahogy letöltési sebességgel tették év elején addig sajnos ez nem nagyon fog változni.

9 komment

Címkék: annex

Gears Of War - ANNEX és végre megérkezett

2007.04.10. 06:17 HolczyHun

Jelentés a frontról (Április 10 - 03.00 óra körül)

"Szokásos meneteink warzoneban. Egyszercsak arra lettünk figyelmesek, hogy a serverről kipotyognak az emberek...hirtelen egy megbabonázott hang közzéteszi; " psyk1ll4z most mondta hogy itt az update, megjött az Annex" Hirtelen a hideg kiráz...vajon igaz, vagy csak psy viccel !? Eszeveszett tempóban kapcslom ki a gépet majd váltok át a UK profilomra...és ekkor megtörtént a lehetetlen; UPDATE Kivárom, végigizgulom, ráz a hideg. Irány a menü, host public meccs, játékmód beállítás....ANNEX...rémülten hívom fel privátchetre HUN West urat, akit éppen rainbow sixezés közben értem el..." ha akarsz egy nagyon jó napkezdést told át magad GOWozni, itt az annex! Perceken belül összejött a csapat...psyk1ll4z, golem, viktor86, vadállat, ganjamahun12, hunwest, blumen20 jómagam és még valaki(bocsi kicsit kihagy a memo). Escalation. Hihetetlen. Elképesztő. Élmény. Foglalás. LŐŐŐŐŐJJ!!. HÁTULRÓÓÓL!!! *nyád. Elbuktuk. Nem baj, megérte. Ezek a szavak jutnak hirtelen eszembe. Amire annyit vártuk, reménykedtünk,néha csalódtunk,tolták,húzták,elhalasztották,bejlentették, majd ismét elhalasztották, és most itt tárul a szemünk el, és itt vagyok az első 8 magyar között aki ezt átélheti! 3 órája ugy volt hogy ma kihagyom a GOWot, mert untam már...de most ez a játékmód ismét életet hoz a játékba, sokkal lendületesebb, adrenalindúsabb és pörgősebb játékmenetet kínál. Nincs több várakozás, nincs több találgatás, nincs több reklamálás, mert megjött, itt van, és jobb lett mint arra számítottam. Feledhetetlen élmény volt ott lenni az elsők közt, még most is alig hiszem el, pedig több menetet is toltunk. Ezzel zárnám jelentésem, egyenesen innen az őrület határáról! Hihetelen élmény, hihetetlen pörgés, hihetetlen megoldások!
EZ AZ ANNEX."

Tömören ennyi egy lelkes GOW játékos szemszögéből. (Blaz31r)

Mindenkinek jó szórakozást hozzá.

2 komment

Címkék: annex

Xbox 360 - Tavaszi nagy átalakulás

2007.04.09. 22:15 drumbox


Készülj fel az Xbox Live barátlistád bővülni fog. A Microsoft Redmondi főhadiszállásán felfedte a tavaszi dashboard frissítés részleteit. Melyből kiderül hogy a Microsoft összekapcsolja a Windows Live™ Messenger-en keresztül a Windows bázisú pc-ket az Xbox 360 játék konzolokat és a Windows Mobile-t használó eszközöket. Ezáltal milliók tudnak egymáshoz csatlakozni akár a tv készülékeik előtt egy olyan hálózaton csevegni ahol több mint 20 milliárd kapcsolat van és összeségében 260 millió aktív felhasználót számlál.


A tavaszi frissítés 2007 május 7.-i héten érkezik felkészítve a hálózatot a Windows Live Messenger fogadására. Mit is csinálhatsz a Messengeren belül? Létrehozhatsz max hat fős privát szobákat melyekben barátaiddal chat-elhetsz szövegesen vagy audio chat-elhetsz headset-el illetve video chat-elhetsz kamera segítségével. Mindeközben akár játszhatsz , filmezhetsz esetleg zenéket halgatsz. Ezért az új joy kiegészítő QWERTY nevű billentyűzet is, melyet közvetlenűl az irányítóba csatlakoztatva megkönnyítheted az üzenetek írását.

A Windows Live Messengeren kívül az Xbox 360 tavaszi frissítés több száz apró újjítás és javítást tartalmaz. Fel is sorolnék közölük párat:

  • Egy részlet gazdagabb Achievements értékelő ablak mely játék közben is elérhető, ezek után nem kell a játékból kilépni a dashboardba ahoz hogy az Achievementseket ellenőrizni lehessen.
  • Családi beállítások teljes testreszabásának lehetősége videócsevegésénél és hangcsevegésnél egyaránt.
  • Frissítés Xbox Live Arcade fronton is, egy új fícsőr amely bepillantást enged a Live Arcadeon játszó barátaidhoz és a leggyorsabb csatlakozást biztosítja. Egyszerűbben kezelhető toplistás eredmények összehasonlítása.
  • Egy új begizduló funkció (Expanded Tell - Nem mondom el senkinek elmondom hát mindenkinek) amely arra hivatott hogy rekord pontszámok vagy nehéz achievementsek kinyitása után elküldj egy rövid szöveges üzenetet barátaid számára (Oops i didt again) hogy a játék eredményével rögtön kérkedni tudj. Biztos vagyok benne hogy az achievements vadászok körében ez népszerű dolog lesz.
  • Egy új Auto Downloads funkció ami könnyebb hozzáférést biztosít az Xbox Live Arcade játékok próba verzióinak automatikus letöltéséhez.
  • Új letöltésvezérlő rendszernek köszönhetően már letöltés közben belenézhetsz akár bele is tekerhetsz a letöltés alatt álló videóba.
  • A háttérben futó letöltésvezérlőnek köszönhetően már géped magára hagyhatod letöltés közben, mert ha befejeződött a letöltés az új funkciónak köszönhetően kikapcsolja magát.
  • A dashboard-on ha beraksz egy játékot már nem a "Play Game" felirat fog megjelenni hanem kiirja a behelyezett játék címét.
  • A lejátszási menüsor már kijelzi a háttérben folyó letöltés státuszát
  • Javított előre és hátra pörgetési üzemmód videólejátszás közben
  • Szabadon választható képméretarány már elérhető videólejátszás alatt (Auto Letterboxnak, Zoom, Stretch, Native).
  • A játékos és barát listában már gyorsan azonosítja a dashboard azokat a játékosokat akik join-olhatóak.
  • Támogatja a WM-DRM másolásvédelemmel elátott multimédiás anyagok stream-elését PC-ről.
  • Látszódnak a mappák és mappa nevek multimédiás anyagok tallózásánál
  • H.264 videótámogatás: Akár 15 Mbps, Baseline, Main, és High. Profilok 2 csatornás AAC LC-vel és saját profilal.
  • MPEG-4 Part 2 videótámogatást adott hozzá: Akár 8 Mbps, Simple Profile 2 csatornás AAC LC-vel és saját profilal.
  • Mappa szerkezet alapján beállítható lejátszási lista
  • Alacsony energiaszintre állás csak letöltésnél így a gép a ventilátorokat is lekapcsolja
  • A könyvjelzők ezentúl eltárolódnak a HDD-n ezáltal megjegyzik az adott felhasználó beállításait, utolsó pontot ahol tartott a filmben, és a képernyő előre beállított képarányait.
  • Videótrükkmódok (lejátszás, előre-vissza tekerés, fejezetkihagyás) már elérhető a videó tartalmaknál miközben töltöd le őket a marketplace-ről.

Szólj hozzá!

Címkék: dashboard update

GoW Annex - Első bemutató videó

2007.04.09. 18:48 drumbox

Megérkezett az első Annex videó melyből kiderül hogy a fegyver-cserepontokat kell elfoglalni és működik a játékmód a meglévő pályákon is. No de esetleg új pályák is lesznek?

A jobb oldali Friss Xbox360 Trailerek menüpont alól tölthető a videó jobb minőségben.

Szólj hozzá!

Címkék: annex

süti beállítások módosítása