Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Játékstoppert szerelnek az Xboxba

2007.11.09. 08:40 drumbox



Hamarosan heti és napi szinten limitálni tudják majd a szülők azt, hogy gyerekük mennyi időt tölthet Xbox 360 játékgépe előtt - a készülő új funkcióval a Microsoft családbarátabbá akarja tenni konzolját.

A Microsoft konzolgépén decemberben debütáló funkció a Family Timer (kb. családi időmérő) nevet viseli, és azt lehet majd szabályozni vele, hogy a gyerek mennyi időt tölthet az Xbox 360 előtt.

A cég közlése szerint a konzol menüjéből elérhető, jelszóval védett menüpontban a liberálisabb szülők heti, a szigorúbbak pedig akár napi szinten adhatják meg majd azt az időlimitet, amelyet a csemete a játékok nyüstölésével tölthet a tévé előtt. A funkció egyelőre meglehetősen alapszintű, ugyanis azt például nem lehet beprogramozni vele, hogy a gyermek hétköznap 18 és 19 óra 30 perc között használhassa az Xboxot, pedig ez például a Windows Vistán már megoldható.

A rendszer egyébként még a limit lejárta előtt figyelmeztető üzenetekkel jelzi a játékosnak, ha a rendelkezésre álló időmennyiség a végéhez közeledik, a konzol pedig automatikusan kikapcsolja majd magát, ha ezt elérik.

Az új funkciót az Xbox Live online játékszolgáltatásról lehet majd letölteni ingyenes bővítés formájában, várhatóan december elejétől. Az Xbox 360-ba már megjelenésekor beépítettek egy olyan szülői felügyeleti funkciót is, mellyel az anyukák és apukák meghatározhatják, hogy milyen korhatár-besorolású játékokat indíthat el a gépen, sőt, akár arra is lehetőség van, hogy egyedileg szűrjenek ki olyan kényes témákat, mint a káromkodás, a szex, a véres jelenetek, vagy mondjuk a sztoriban megjelenő droghasználat. Ugyanez a lehetőség szintén elérhető az új Windowsban.

A cikk forrása: origo.hu

61 komment

Címkék: tech xbox 360

A bejegyzés trackback címe:

https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr95222893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banntal 2007.11.09. 09:00:53

Jó dolog ez. Lehet, hogy néhány feleség, barátnő is szívesen használná ezt a lehetőséget...:)

Morpheus HUN 2007.11.09. 21:34:05

Ez a "kézifék"...ha a gyerekek nem tudnák abbahagyni a felpörgetett adrenalin-szintű transz-állapotot... :)

Norrec1 2007.11.10. 01:23:16

Hát nem hülyeség az tutti, mert végre be tudom állítani ha, nézek egy filmet, hogy idővel kapcsoljon ki, mert általában minden filmen elalszom! :-)

Norrec1 2007.11.10. 01:39:56

Amúgy meg hova tűnt a zene az oldalról nagyon sokat hallgattam sokszor azért léptem fel hogy meg hallgassam milyen zene megy!
Úgyhogy kéretik szépen vissza remélem érthető voltam Drumi mert lesz ne mulass!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

Norrec1;-)

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.11.10. 07:13:12

Norrec1 nem megy most a radionext szervere ahogy elindul visszakerül a helyére.

Ragnar 2007.11.10. 13:03:27

Hálistennek ,h nem megy , bár ezért is majd cska az oltást kapom ,de nem igazán érdekel . Szal elégg untam már ,h állandoan stoppolnom kell azt a s*art lefelé , elég ciki Norrec ,ha itt halgatsz zenét , ráadásul még a hangerőt se leht szabályozni kész idegesitő ja és ha a fooldalon kinyomom ,de kattintok vmire akkor ujbol nyomja a zenét ... PÉNZért ilyet ? LOL még ilyen ratyi beépitett (flash) playert ...na mind1 csak ha már szóbahoztad , akkor gondoltam megemlitem ,sztem sokak véleményét. Kiváncsi leszek drumbox oltogato , huzzál már...esetleg kommenttörlő reagálására .. -.-

nindzsi 2007.11.10. 21:58:30

Helloka!
dejo nekem, anyucsi apuci le fog tiltani az Xbox-ról =/
Hallod Ragnar, te aztán tényleg egy vér paraszt vagy, miért ne halgathatna valaki neten zenét ha jó, de tényleg? Jeez...

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.11.11. 09:29:24

Igazából csak ismételni tudonm önmagam húzz el xl Fikagép lx ha nem tudsz normálisan kommentelni akkor tedd át magad read only-ba. Idióta hülyeségeidre már nem lesz komment hanem elolvasás nélkül törölni fogom.

valaki 2007.11.11. 09:30:47

RAGNAR te kis nyomorék nyomi nyomi nyomi nyomi buzi seriusly glitcher te kis kung-fu-flip glitcher gondolom a kung-fu flip-ből kitaláltad ki vagyok

SAW HUN 2007.11.11. 10:41:51

Norrec Laci ha jó zenéket akarsz akkor keresd fel az alábbi linkeket.

www.freshfm.nl/ luister live
www.id-t.com/index.php új lett az oldal itt nem találom,hogy kell elinditani
www.roxy.karcmedia.com/ ez meg hamarosan újra elindúl

Norrec1 2007.11.11. 11:06:30

Ok, köszi, Ákos megnézem őket!
:-)

xl Ragnar lx 2007.11.11. 11:13:54

valaki , igen kitaláltam :

A kis taknyos 13 éves mukigeci bence95 , akinek még gowozni se szabadna , sőt inkább menjél és legózzál ,az talán felöleli a tudási szinted v talán homokozni szeretnél ?

Cicoka Hun 2007.11.11. 13:05:56

Sajnos ragnar te semmit nem változol!!! Vedd már észre, hogy lassan nem lesz aki veled akar játszani a stílusod miatt!!! Többen modták adjunk időt, hogy megváltozol talán és idomulsz a többi játékoshoz, de semmi jele ennek!!! Az az igazság, hogy csak sajnálni tudlak, mert jutott már pár játékos arra a sorsra live-on, hogy szinte senki nem játszik vele. Amúgy nekem is hiányzik a zene és remélem minnél elöbb visszakerül. Amúgy ha nem tetszik nem kell feljönni a Blog-ra, legalább nem rontod elmés írásaiddal a színvonalat! Mielött valami választ írnál gondolkodj és megint csak gondolkodj,gondolkozz el a dolgokon.

bence95 2007.11.11. 13:12:51

egyetértek cicokával!!!
Lehet hogy én voltam most a paraszt de akkor is ezmár égő a hogy drumbox mondaná Xl Fikagép LX
XD XD

bence95 2007.11.11. 13:19:52

lehet hogy tudok pár olyan glitchet amit a magyarok közül egy két ember tud megcsinálni de én nem vagyok akkora paraszt mint te!!!!!!Lehet hogy van pár magyar aki nem kedvel és utál velem játszani de nekem azért szerintem több haverom van!!!!!Na inkább békénhagylak mert veled még veszekedni se érdemes!!!!(Elnézést kérek hogy itt veszekszek a ragnarral)

xl Ragnar lx 2007.11.11. 14:58:02

Na akkor tisztázzunk egy pár dolgot !
Ugylátom ,h ti nagy konzolosoknak tartjátok magatokat , csak ezzel egy a bökkenö ,h nem nagy "gamerek" azok ...

Ti újoncnak tekintettetek elöször is , ez vmien szinten meg is értem ,hiszen LIVE-on nem rég óta vagyok , de ""a szakmában"" kétlem ,h több évet húztatok volna le . Megéltem jópár dolgot ,amibe beletartozik sok mindne, emlithetném a kommunikáciot ,ami megnyilvánul a liveon , elég nagy mértékben , de hamár itt tartunk akkor felmerem hozni azt ,h 1,5 éves world of warcraft játékosként jobban tisztába "vagyok" mi is az a beilleszkedés , mert ez ahoz képest semmi ... MMORPG továbbviszi mindazt amit a közéletben használ az ember a kommunikáció terén ,ugyhogy no comment ezzel kapcsolatban...
Aztán , jöttek olyan dolgok ,h hülye glitcher stb... kitérnék én a Bence95 userre aki enyhénszólva nem tudja szétválasztani "szinte" a glitchelést a játéktól ...hamár itt tartunk definiálnám mi is az a glitch/elés . Jelen esetben ugye a Gears of War-ról van szó , ebben játékban ezek a készitők által (gondolom véletlenszeruen) benhagyott játékhibák , namost szerintem aki ezeket csinálja amikor nem ranked v éppen magyar szobába , az nem elitélendő ugyanis ... feltehetöleg az glitchel , egy adott játékban amiben lehetöség van ere persze , aki szereti , "mélyebbre" kihivásként felfogván hajtja ezeket végre az adott gameben...erre most jöhet az a kérdés ,dehát mit élvez benne ? mit mit akkor miért játszunk ? a JUMPOLÁST lehet szeretni v sem , meglátás kérdése , de akik a gowban a glitcheket megtalálták , na azok elött meglehet emelni a ...higgyétek el nem olyan egyszerü felmenni oda a tetőre stb. sorolhatnánk még egy darabig , a másik pedig az ,h ennek nem feltétlen az elönyszerzés a célja , hiszen pl gridlockon felmész a baloldali torony 2. emeltére , simán leszednek , de amint mondtam és a normális ember sztem meg is érti ,h mi ennek a célja.Egy mondatban kb. annyi ,h jóérzés megcsinálni ,eljutni oda, ahova nem biztos ,h más is képes . Jó példa idekapcsolodoan a cod2 pc-n ahol szintén JUMP = GLITCH . Hozzáteszem se rankedbe(azon a kevés matchen:P) , se playerbe nem jumpoltam , általában vmi annex/gridlick etc. párosban gyakoroltam néhanapján . A seriouslys dolog meginnt más tészta , nem azért szettem ki mert ,h húú én leszek akkor a keménygyerek v vmi(az pedig ,h elöször probaltam "elhitetni" ,h valoban megcsináltam , azt hiszem bizalmatlansági kérdés miatt volt , nem láttam jonak akkor ,h dicsekedjek vele ,h "hé kicsaltam a seriouslyt" nyugottan reportoljatok v bármi ...szinte senkit nem ismertem akkor) , hanem mert nem láttam annak értelmét ,h hónapokat "beleöljek" , ennek akkor lett volna értelme mikor a gears megjelent és akkor már kezdtem volna , mivel akkor ugyvélem ,h nemcsak a playermatchek domináltak ...igy én külföldiekkel nem fogok nekiesni egymagam killódani ...a seriously gamerpicturet nem használom (nem viselem a cimet) [mondjuk kérdezhetitek ,h akkor mégis miértelme volt ? - ebbe még nem gondoltam bele:)]
Cicoka Hun:azota nem is kaptam "lehetöséget" , mivel nem hivtatok , mellesleg meg , próbálta, rendezni a dolgokat, nem rajtam mulott , sőt azt se tudtam ,csak most ,h irtad , hogy én azt kijelentettem ,h alkalmazkodom.Több emberrel is beszéltem és nekik elmeséltem ezt , amit most mondom te is irtál , az ilettő mondta is ,h majd szol a többieknek stb stb. arról én nem kaptam visszajelzést, sőt ahogy mondtam, nem is volt lehetöség , ugyanugy nem jöttek a game intivetok ahogy azelött.
Érdekes akárki olyannal beszélgettem privát chaten ezzel a témával kapcsolatb v esetleg más ügyben , meglepödtek ,h "ők nem is tudták ,h ilyen normális -.- is tudok lenni v akár teszem fel komolyan venni a dolgokat stb... pl. ha azt veszzük meg lehet nézni az elözö kommentjeimet itt (ezt megmondtam már sokszor ,h nem hagyom magam és igenis visszaszolok annak bár mégha én látom kárát akkor is , annak aki csesztet , VAGY HÜLYÉNEK NÉZ! remélem tudják az illetők ,h ez kikre vonatkozik/ott) és ezt a mostanit amit épp irok , amit nagyon remélek ,h nem fölöslegesen , mert nem akarok én senkinek se jopofizni , csak ugyvélem ,h jopáran nem látták "tisztán" a dolgokat.
És még annyit ,h ha vkit megsértettem azzal ,h olyat mondtam , attól elnézést kérek , mert ha playerezunk megölnek ,akkor nem az adott illetöre ,haragudtam, v szoltam be , s sokan ezt másképp vették le ...v ha például "igazságtalanul" haltam meg az adott körben ...igen engem nagyon zavarnak a játék hibái, ennek ellenére mégis szeretem és játszani fogok vele, de ezzel szerintem nem csak én vagyok egyedül.

Üdv. xl Ragnar lx
2007.09.11.


:D

bence95 2007.11.11. 15:25:15

jó megigérem hogy nem piszkállak többet és elnézést a sok csúnya szóért amit mondtam!!!De ha komolyan gondolod amit írtál akkor télleg vátozz meg és kérj bocsánatot attol akit megsértettél pl. drumbox

Morpheus HUN 2007.11.11. 20:51:58

Ahogy Zsákos Bilbó mondta volt: Az itt levők felét se ismerem,fele olyan jól,mint szeretném,de fele részét se szeretem fele annyira mint kellene...

A nézők a megfejtéseket ide küldhetik: hetihetes@rtl-klub.hu :)

yz4 2007.11.12. 08:22:02

Szerintem a Gears of War le fog járni,és a COD4 lesz a legjobb multiba

Cicoka Hun 2007.11.12. 10:30:04

Azért nem mernék rá fogadni, hogy a GOW le fog járni, Majd nézzük meg 2 hónap múlva... A Nagy Halo 3 is hamar lecsengett...

bence95 2007.11.12. 13:37:20

A Halo 3 szerintem 1 hét allat leírta magát hogy milyen szar.Szerintem a GOW 2 év múlva is a toppon lesz nem mint a nagy rakás szar Halo 3!!!!!!

Bl4Ze 2007.11.12. 15:19:47

Na akkor tisztázzunk egy pár dolgot !
Ugylátom ,h ti assziszitek nagy f@szotok van , csak ezzel egy a bökkenö ,h nekem nagyobb...
Ti újoncnak tekintettetek elöször is , ez vmien szinten meg is értem, de ezt ki nem sz@rja le? Megéltem jópár dolgot pl. h 1,5 éves
world of warcraft játékosként jobban tisztába "vagyok" mi is az a beilleszkedés, bár igazából ennek semmi köze a témához!Aztán ,
jöttek olyan dolgok ,h hülye glitcher stb... többet glitchelünk mint 4 éve! Namost szerintem aki ezeket csinálja amikor nem ranked v
éppen magyar szobába , az nem elitélendő ugyanis ...de én magyar szobába csinálom, ugyhogy nem is értem méé írtam le ezt...erre
most jöhet az a kérdés ,dehát mit élvez benne ?(dunno) mit mit akkor miért játszunk ?(jó kérdés...host ended the session) A normális
ember sztem meg is érti ,h mi ennek a célja. .Egy mondatban kb. annyi ,h jóérzés megcsinálni ,eljutni oda, ahova nem biztos ,h más is
képes!! 5ször egymás után pedig szinte mennyei! 7nél már el is élveztem!!!
A seriouslys dolog meginnt más tészta(túrós feltehetőleg),azt hiszem bizalmatlansági kérdés miatt volt("kicsi vagyok, fáradt vagyok,
éhes vagyok"-by Vuk) Nem láttam jonak akkor ,h dicsekedjek vele ,h "hé kicsaltam a seriouslyt"(pedig mottóba kiírtam hogy IM
FUCKING SERIOUS) ...szinte senkit nem ismertem akkor(NC..én első találkozáskor nem a f@rkam szoktam másnak nyujtani, hogy
mekkora)...hanem mert nem láttam annak értelmét ,h hónapokat "beleöljek", mondjuk kérdezhetitek ,h akkor mégis miértelme volt ? -
ebbe még nem gondoltam bele. Cicoka Hun:azota nem is kaptam "lehetöséget" , mivel nem hivtatok(jah, volt valami Bléz nevű ember,
aki elején még rendbe volt, de miután kilött én meg anyáztam, valamiért már nem válaszol a priv chetre és nem hív be, de nem tom mé
ilyen jeci, pedig szóltam a Hokinak meg a SAWnak hogy monnyák már meg neki hogy nem tom mi a baja!) Ha azt veszzük meg lehet
nézni az elözö kommentjeimet itt, tok én normális is lenni!("elég ciki Norrec ,ha itt halgatsz zenét, tod van rádió is, mutassak róla
képet?" vagy; " vmi 13 éves kis bence95 féle nyomorek taknyos lehetsz ,ha mégse akkor meg na..." és a legjobb; -"Ja és
drumipöcsnek is ezutttal üzenném ,h máskor jobban szervezze meg az ehhez hasonlo viccvetélkedőit , mert kikkelni azt tud ,
OKTALANUL...kis beképzelt ***********************)
És még annyit ,h ha vkit megsértettem azzal ,h olyat mondtam , attól elnézést kérek, igaz sokadjára de most szívből jön! ha
playerezunk megölnek ,akkor nem az adott illetöre ,haragudtam, v szoltam be ,(hanem az illető női családtagjára, megnevezve
anyukájára)v ha például "igazságtalanul" haltam meg az adott körben ...(HÁT NINCS IGAZSÁG MAGYARORSZÁGON??)És
azoktól is, akikre azé anyáztam mert az anyázásom miatt kibasztak vagy nem engedtek belépni a szobába( Cicoka, drumipöcs, stb.)
...igen engem nagyon zavarnak a játék hibái, ennek ellenére mégis szeretem és játszani fogok vele, de ezzel szerintem nem csak én
vagyok egyedül.
(dejó vagyok bébi)

Üdv. xl A_JóIsten lx
2007.11.12.


Hozzáfűznivaló: -ezek a fránya ujjoncok
-a glitchelés nagyon szép és jó, de nem 5x,10x,20x egymás után, mert egy idő után a társaknak nyomasztó ugy
játszani hogy 3 VS 4, kicsit értelmetlen amikor a host+valami komolyabb player van az ellenfélnél, legalábbis számomra az.
-seriously...lehet én vagyok a hülye, hogy nem azzal kezdtem a visszatérésemkor a dolgokat, hogy;-Hé, Ahmed
átnyomnád az 50ezer achievemntedet, mert villogni akarok...számomra ez nem logikus...van most 2ezer akárhány gamerscorom, és
mégis örülök hogy azt én magam szenvedtem össze, pedig régen volt több mint 20K, mégse kértem le mástól annyit! Itt röpke
pillanatra kitérnék a Majomkának való pindurkát sértő hangnemben írt commentedre...meg lehetett volna foglalni azt szépen is, nem
ujoncként elhordok mindenkit szarembernek! Annak lett volna joga leírni, hogy szte Majomka csalt vagy nem tom, mert 4mp alatt 4
gammával tolta, hogyha az illető is részt vesz a versenybe, legalábbis sztem, ugyanis én pont ezért nem írtam semmit, pedig hidd el
véleményem van róla...erkölcs, ember, erkölcs...
-lehetőség? NEM KAPTÁL? SAW mit adott neked? az egész jobb karját...azzal akart kirántani téged a szarból! Ott
voltam amikor arról beszélt, hogy milyen komoly dumát toltál le priven és hogy mennyire bánod, én meg elhittem, beinveltelek, priv
chetre válaszoltam, rankedeztünk, stb...aztán az igérte valahogy elhalványodott, jött ismét a bizonyos szülők emlegetése, mások
baszogatás hostelőny miatt, host oldalon való tartozkodás miatt stb., ezzel az a baj hogy hosszutávon idegesítő..én is türtem aztán
amikor VADÁLLAT megemlítette hogy miután lelőttelek, anyámat szídtad valahogy elszakadt a hurok...az zavart hogy még ezek után
képes voltál számonkérni hogy miért nem hívlak be, és veszem fel a priv chetet...hát nc, haver nc...miután azt mondtam mindenkinek
a szobában hogy lemute-oltalak, végighalgattam miket mondasz rólam(igen hoppá-hoppá, talán mégse volt mute csak azt mondtam
volna? meglepi) és azok után sajnos már nem is akarok veled egy szót se váltani!
Fájó, hogy egy olyan ember aki még babacipőben jár Live-on, ennyire nagyember...asszem sokak nevébe mondhatom hpgy
megpróbáltunk elnézőek, megbocsjátók lenni, tűrtünk és türtünk, de mindennek megvan a határa...szép lenne elhinni hogy ezek után
"más lesz", bocsánat roszz voltam ezek után többet soha, de az előzmények nem ezt mutatják...olyan embereknek tetted tönkre a
beléd fektetett hitüket, akik nagyon komolyan gondolták hogy tuidsz változni. Ezeket az embereket nagyon sajnálom, mert nem ezt
érdemelték. De te tudod, ha neked ez igy jó...
Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy nem szavakkal kell megmutatnod hogy tudsz változni, nem ígérteke kellenek, hanem
tettek! Most is van olyan aki megadja számodra a lehetőséget, és ha tényleg változást tapőasztalnak nálad, akkor előbb utóbb híre
megy és több lehetőség lesz számodra elérhető ismét. DE akkor tényleg legyen valami ezután...azt emlegetted tod mi a
beilleszkedés...akkor mutasd is meg! Igen, ez egy nagy közösség ahol ha nem felelsz meg bizonyos elvárásoknak akkor elvesztél,
mész a süllyesztőbe...és sztem elég közel állsz hozzá, ugyhogy ideje elindulnod felfelé a lépcsőn, mgha magas is...csak annyit tudok
mondani zárólag, hogy Hajrá!

nindzsi 2007.11.12. 16:47:05

Ez szívből jött, szép munka =O

Ragnar 2007.11.12. 18:55:58

Hát Bléz elég bénán forgadtad ki a szavaimat (röhög) , másrészt ,ahogy látom téged marhakönnyü félrevezetni ... Tudtam ,h nem muteztal le , mivel hallottalak , már ha \"makogtal\" vmit a többieknek.Johogy nem vágtam ,h miért ovakodsz , mivel én nem anyaztalak le ,okom sem volt rá , \"Ugorj a kútba , a béka szitta az anyád!\" ,de talán másnak lehet ,h volt \"érdeke\" azt elhitetni veled.De látom még mindig nem vagy képbe glitch terén se , mert player ,rankedbe soha nem nyomtam (ja sry hazudok , mert 1ik nap 1 playerbe a többiek kérték ,h mutassam és mondjam ,h hogy kell ... AKARJAD ,H SOROLJAk NEVEKET ?,látom rajtad ,h igen :Morpheus HUN , Hun Dzsek ,Flowepower stb. nagyrészük akik ott ovltak a szobaba)

Ragnar 2007.11.12. 18:59:35

+
Ismételni tudom ,scak magam , és köszönöm SAW HUN-nak ,biztos tudja ,bár SEMMI haszna nem volt , azon kivül ,h tudatta az emberkéknek a változást ,persze erröl se tudtam , lehet más lett volna , újfent pedig , amint mondtam SEMMI lehetöség nem volt ,\"na jolvan hivjuk be a ragnart aztán meglátjuk\" v vmi , soha egyetlenegy invite nemjött , könyörögni meg nem fogok ,h héj itt vagyok fennt egésznap liveon és miért az xy noname jatekost hivjatok aki játszik 1 héten egyszer v vmi de lehet sokat mondtam ...v bármi , érted már a szitut ?

Ragnar 2007.11.12. 19:01:32

+De hanem , akkor mondom tovabb : azalatt a \"kis\" idö alatt miota liveon vagyok , rájön/ttem ,h vannak iratlan szabalyok , pl ha játszunk 8 an magyarok egy szobába , jo a hangulat , balhénak nyoma sincs és kidobunk vkit mert vkinek a haverja jönne , v éppen mert CICOKA HUN a host és jönni akar a Szedi játszani , épp körszünetbe még pár szót hallottam : \"akkor biztos ,h jön? - Jaja - Oké\" , puff the host has removed...ennyi , namost ezekutan Cicoka ne csodálkozzon ,h ************** , ráadásul még HÜLYÉNEK IS NÉZ és normális hangüzenetbeli kérdésemre ,h hát mi a gond stb , ?????????!!!!!!??? ez votl a válasza , NO COMMENT sztem , mondjuk ez nem cska rá igaz , ja és ez a bizonyos \"\"\"\"változási idöszakban\"\"\"\" , talán nem csak bennem vna a hiba , lehet.

Ragnar 2007.11.12. 19:04:27

Viszont örülök ,h elmondtad ,h én kértzem a HOCHBAUM-ot v az Ákos-t ,h kérdezze már meg tőled ,h mi a bajod.Akkor ezekszerint ez tényleg megtörtént mármi a továbbitást illeti , de legalabb mostmár azt is tudom ,h Hoki is hazudott , nekem teljesen mást mondott (nem egyszer) \"ja nem néztem az üzenetet kinnt voltam a konyhába én is - by HOCHBAUM etc.

Ragnar 2007.11.12. 19:07:56

+ \\\"Ha azt veszzük meg lehet
nézni az elözö kommentjeimet itt, tok én normális is lenni!(\\\"elég ciki Norrec ,ha itt halgatsz zenét, tod van rádió is, mutassak róla
képet?\\\"\\\" , szerintem gond van a felfogo kepességeddel , de kisegitelek : az elözö kommentjeim stilusa [amit nevetésgesen parodizaltal:)] vs. a hosszu monológom sztájlja.
Ja és azok a bizonyos beszolasok v is inkább nevezném méregből jövő felindutlságból kimondott \\\"enyhe\\\" káromkodások , amik SOHA nem annak a "célszemélynek" szóltak.

Norrec1 2007.11.12. 19:13:06

Hát szerintem meg jobb lenne ha már nem szolnál!

Morpheus HUN 2007.11.12. 21:11:45

Ahogy Samuel L. Jackson szokta volt mondani a Ponyvaregényben...Ezékiel 517:Az igaz ember járta ösvényt mindkét oldalról szegélyezi az önző emberek igazságtalansága és a gonoszok zsarnoksága.Áldott légyen az,ki az irgalmasság és a jó akarat nevében átvezeti a gyengéket a sötétség földjén,mert ő valóban tesvérének őrizője és az elveszett gyermekek meglelője.Én pedig lesúlytok majd ti rátok hatalmas bosszúval és rettentő haraggal...és akkor majd megtudjátok,hogy az én nevem: az Úr!

És akkor...bang-bang-bang...(ekkor Samuel L. Jackson és John Travolta elkezdenek lövöldözni)...

Hány lövés hangzott el a filmben?

A megfejtéseket továbbra is ide küldhetik a kedves nézők: hetihetes@rtl-klub.hu :)

Morpheus HUN 2007.11.12. 21:18:13

kimaradt egy szövegrész az idézetből,mert fejből idéztem,és már mattára szívtam magam... :)

...és rettentő haraggal,és amazokra is,akik testvéreim elpusztítására törnek...és akkor majd megtudjátok,hogy az én nevem az Úr...amikor szörnyű bosszúm lesújt rátok...

A lesújt-ige nem ly-nal írandó,ahogy azt korábban tettem...elnézéseteket előre is köszönöm...asszem ma már nem szívok többet...

Morpheus HUN 2007.11.12. 21:20:16

...tetstvéreim ármányos elpusztítására törnek...

Az "ármányos" szó is kimaradt valahogy...bocsikaaaaaaaaaaa...

Bl4Ze 2007.11.12. 21:55:22

Nem, nem, nem és nem...ezt már tényleg nem hiszem el
Ennyit rólad...itt már nincs értelme semminek...megpróbáltalak rádöbbenteni mi a helyzet mit kéne tenned hogy legyen valami erre mit kapok? Pofánköpést, thx.
Igazad van, legyen hát ahogy akarod, rajtad kívül mindenki sz@r ember, te tudsz mindent jól, és csak neked van igazad! Tod mit? meg se lepődök mért nem hívnak be...és hogy ezentul sztem se fognak, vazze te kész vagy...a szövegem első része fikázás? Mert egy vicc amit művelsz ember, vedd már észre magad! Szánalmas parodizálás..te magad egy Gálvölgyi show vagy ember ez hihetetlen...Kibasznak,? szüpp-szüpp...engem is kibasztak, na mit szólsz? És mit csináltam? Semmit...szóltam Komeininek hogy mondja meg a hostnak hogy legközelebb indokolja...ennyi...nem fenyegetőztem file complaintal meg stb...nehogy azt hid hogy te vagy az egyetlen akivel ilyen történik, pedig én már lassan 2 éve Liveozok.Jah, meg ha neked az amiket mondtál enyhe káromkodás, akkor a durvábbra már nem is vagyok kíváncsi, azt biztos ki kell érdemelni -.-.Tudtad hogy nem vagy lemutolva...hát peeeersze, alsónacim színét nem láttad véletlen? Nem ugy dumáltál mintha nem lennél lemute-olva, kicsit más volt a stílus ugyhogy no comment...

Kész, én átadom a stafétát valaki másnak, hátha kezelésbe vesz vagy mittom én, részemről ennyi, akták lezárva egy nagy "reménytelen" pecséttel a tetején. Ráadásul még 500Ft-t is vesztettem most, ugytünik rossz emberismerő vagyok, mert ennél többre tartottalak...

Felhívnám drumbox figyelmét hogy a hosszú commentemet nyugodtan törölheti, ugyis annyit értem vele hogy koptattam a billentyűzetet, amiről igazán szólt az valahogy értelmét vesztette, és elnézést mindenkitől hogy értelmetlen dolgokat írtam, legközelbb ilyen nem fordul elő!

xl Ragnar lx 2007.11.12. 23:20:02

LOL Bléz , nevetnem kell rajtad , többet ténlyeg ne irj , mert még a végén sirogörcsöt kapok komolyan -.- .Amennyire nagynak hiszed magad annyira (mondanék ide hulyét szivesen , de nem teszem) naiv és buta vagy : Fele annyi ideje se vagyok liveon mint te összeségében , de én legalabb nem irok le olyan hulyeséget mint te , de segitek rajtad , szóval , HA LEMUTEZOL VKIT AKKOR TE NEM HALLOD ,H Ő MIT BESZÉL,HA BESZÉL A SZOBÁBA , na költői voltam remélem és felfogdtad :P ÉS MIVEL ÉN HALLOTALAK TEGED MIKOR MAKOGTAL PARSZOT , SZÓVAL TISZTABA VOLTAM AZZAL IS ,H TE IS HALLASZ!!! FOGJA AZ ELMÉD ???? ,huh no comment vagy ember , ja és azon ,h irtad ,h hát téged is kibasztak , óó sirjak v mit szeretnél , csak azt tudom mondani erre ,h nőlj fel ! és ugy is gondolkozz , mert ezzel azt mondtad ,h téged nem érdekel ,h ha belédrúgnak , u are so lame :) legalabb is ez volt az értelme.

Ragnar 2007.11.12. 23:30:26

Morpheus :

www.speedyshare.com/165604923.html

(George Baker Selection - Little Green Bag , OST ~ Reservoir Dogs by Q. Tarantino)
Remélem érted mire célzok ;) :)

branermajszter 2007.11.12. 23:54:48

Már egy ideje nem voltam liveon,asszem amilyen fikázások vannak itt egy két noobtól,még egy darabig nem is leszek!Elvagyok az offline játékaimmal(AC,M Effect,stb)amúgy üdv a cimbiknek akik ismernek és hiányolnak!!!!!!!!!!!!Brani, a Hatalmas!!!!!!!

Bl4Ze 2007.11.13. 06:52:44

Na ebből is leri hogy rettenetesen hülye vagy ember, beszélsz össze vissza a mute-olásról, és ráadásul nem fogod fel mit akarok neked mondani.
Tod nem nem zavart hogy kirúgtak, hanem nem voltam akkora paraszt, hogy megmondjam a hostnak hogy file compleintete fog kapni ha nem enged vissza, és nem hordtam el minden szarnak, mint te.
Az a qrva nagy baj veled hogy nem tudod elviselni hogy valaki le is írja milyen vagy, ugyebár, fáj az igazság? ez van.Szar ügy, egy évvel fiatalabb vok nálad és jobban átlátom a dolgokat mint te azt 35 évesen is fogod. Változni te már ne fogsz az biztos...jah és kettőnk közt még az is nagy különbség hogyha engem kibasznak, akkor van még három szoba ahova behívnak ;)

U.I.: Braniii rég nem láttalak, talán unokaöcsém Outfitje még mindig nálad van, de szerintem nem igazán tart már rá igényt xD

Cicoka Hun 2007.11.13. 08:13:15

Ragnar: Csak annyit tudok mondani hogy SZÁNALMAS VAGY...

banntal 2007.11.13. 09:33:14

bráner ne hagy el minket :DDD

igazából ehhez a ragnar témához nem igazán akartam hozzászólni....de....kapcsolódva blaze hozzászólásához.... ragnar a fő gond nem a glitch, vagy serius vagy mittudom én milyen okosság hanem az hogy belecsöppentél egy olyan közösségbe akik már hónapok óta együtt játszanak. Ebben a közösségbe bizony néha mennek a köcsögözések (Flowepower Te kisköcsög :D ) de mivel kialakult egyfajta "barátság" ezzel senki nem foglakozik. Erre megérkezel és "kopaszként" kemény anyázással elküldesz egy csomó embert a pi..ba több olyan embert is akik apád lehetne....és hát ezt senki nem fogja tolerálni elhiheted...ráadásul ha megsérted valakinek a "barátját" ne várd hogy ezt a ő ezt szó nélkül hagyja. Engem még ugyan nem küldtél el...de azok alapján amit hallottam jogosan vagy kiközösítve...és ezekkel a hozzászólásokkal csak rontasz a helyzeteden...

Norrec1 2007.11.13. 10:34:30

Ez így van bannti és ez a lényeg pont.

Trick-X 2007.11.13. 11:42:01

Bocs hogy ide írom de ugy átom ez most a legolvasottabb rész és ezt mindenkinek látnia kell. homar.blog.hu/ Hitlert bannolták a LIVE-ról

ui: a cod4 szobákból miért repülök állandóan ?
utáltok ?
nem kelljen fájlkompléintel fenyegetőznöm :)

Ragnar 2007.11.13. 12:35:16

bléz ,(hidd el nem 1 év amit te mondtal és nem lesz az se amit 35 évesen mondtal , n00b) te nem tudod felfogni ,h mit akarok mondani , én nem összevissza beszélek a mute-rol , csak te nem vagy tisztába ,h mit jelent! ,Full reménytelen eset vagy , nem is érdemes magyarázkodni ...viszont én nekem nem fáj az igazság de neked igen , mindent leirtam , az igaz is volt , csak nehéz beismerni azoknak az illetöknek v nem is akarják , mert ha egy szimpizne is velem (van is és meg is kapta a magjét , nevet nem mondok de rajöhettek) , mindenki csak azt mondja ,h én nézzek magamba , holott az a társaság aki ezt müvelte nyugodtan élvezi tovabb és nem gondolkodik el ,h ő hogy segitett azon ,h ideág fajult el ez az egész.
"Cicó , te vagy a szánalmas tudod , mert csak ennyit tudsz mondani , NEKED FÁJ AZ IGAZSÁG ÖREGEM , nem én néztem az embert hülyének hanem te , de hiába irom , nem tudzs mit válaszolni ugysem , már párszor megtehetted volna a ???????!!!!???? üzeneted helyett(miutan kidobtal és HULYÉNEK AKARTAL NÉZNI ,DE MONDTAM EMBEREK , HAMARABB KELL FELKELNI , volt ez a mottóm is nem hiaba ;) , tudod jol , remelem majd eszedbe jut majd vmikor ,ha a sors ugy hozza , de nem csak terád vonatkozik , tök mind1
B Antal : ugye ezt most nem mondod komolyan , ne nevettest ki magad ,"""" igen én vagyok ragnar és mindenkit kurvaanyaztam , buziztam stb.""" ugye ezt te se gondolod komolyan ember!!! NEVETSÉGES !!! lehet ,h nem vetem meg a köcsöghöz hasonlo szavakat , de A VADALLAT , MatiszG stilusa , meg még van egy pár aki elöszeretettel mondogatta , meglehet nézni öket élöben ,h néznek ki ... ja ö megteheti mert 1 éve ismerik... ÉS ???? Felejtsétek mar el ,h én mindenkit anyáztam meg ilyenek , mert ez nem igaz , ki kérhetném magamnak .
ITT MINDEN OTT KEZDÖDÖTT , h drumbox terjesztett mindent rolam , ö veszett össze ok nelkul velem , mert ego! "én vagyok a magyar gowosok atyja" , akkor KOMEINI , akinek a stilusa olyan kivetnivalot hagy magautan ,h kö kövön nem marad , szvsz vele is azért kaptam össze még az elején mert kialltam CICOKA mellett ...minrk is szoltam bele ...Legfőképp ennek a 2 embernek köszönhetö minden.

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.11.13. 13:02:17

Fejezd be ragnar az offolást, ha ezt a vatta dumát leírod még negyvenszer akkor se változtat semmin, ez nem a siratófal. Én mondtam az elején húzz el és ha megfogadod a tanácsom nem kéne most vívnod a Ragnar vs The World csatát. Igazából a Wastingwolf-on kívül nem nagyon tudok mást mondani akit ennyire mint téged kitaszítottak a liveosok.

Cicoka Hun 2007.11.13. 13:02:35

Nem csak ennyit tudok mondani, csak nem akarok már többet veled foglalkozni és főleg nem a TE STÍLUSODBAN!!!!! Csak egy utolsó megjegyzés: Nézz körül és gondolkozz el , hogy MIÉRT CSAK VELED VAN BAJA MINDENKINEK!!!!!! itt még senki másról nem írtak rosszat csak TE RÓLAD. Részemről a téma lezárva.

Bocs mindenkitől akit zavartam irományimmal, aki ismer tudja milyen vagyok. Nekem a live csak szórakozás nem pedig vita veszekedés, akikel én játszom értik a humoromat, ill. én is értem - értékelem az övükét.
Üdv: CICOKA HUN /cici/klán

hochbaum 2007.11.13. 13:17:28

Egy nap alatt anyit irtatok nem győzöm olvasni.

Ragnar 2007.11.13. 13:18:53

Igen elgondolkoztam már sokszor rajta Cicó és arra jutottam sokadjára is ,h tipikis magyar emberek még tipikusabb magyar mentalitassal/gondolkodassal . Esélyem se volt a változtatasra v nevezzétek barminek is és azt ne várjátok ,h én mint kitaszitott nyelek és nyelek és nyelek le mindent mintha misem történt volna gondolok itt a sok-sok-sok-sok megaláztatásra , az ember hülyének nézésére . Rossz lovat választottak mondom ,ha azt hittétek ,h engem át lehet bas*ni , hulyének nézni , leköpdösni v "majd a ragnar elviszi a balhét" szöveg se jött be.
Ti gondolkozzatok el ,h talán miért jöhettem ide fel vmeik nap a blogra és irtam be azt elsö hoszu kommentet joval fentebb , amire meginnt csak mit kaptam tőletek , a kb. 80% -ban hazugsággal valo "fejbevágást" , ellenszenvet stb. GYALÁZAT!

Majd meglátjuk ,h ki nevet a végén ;)

banntal 2007.11.13. 13:18:54

be akarok kerülni a cici klánba....:DD

banntal 2007.11.13. 13:20:36

hochbaum nem csodálkozom hogy nehezen megy mert annyira laggolsz...:DDD

Cicoka Hun 2007.11.13. 14:11:40

Ok bannti. de elöbb érd el a 12 szintet.. És V.I.P. tagságot kapsz!

Bl4Ze 2007.11.13. 16:42:55

Rofl, ez kész, reménytelen xD
A Ragnar menüt Liveon sütve, hideg block communicationnal szolgáljuk fel, mellé egy pohár 1987-es évjáratú Mute Vörösborral.
Drumboxnak a internetes köritésben, honlapról történő kickeléssel,netán egy görögösen elkészített IP cím bannolással tudnám ajánlani...
Mostmár fullra osztom Drumbox véleményét...huzz a rákba innen, ugyis csak beszólni tudsz mindenkinek, építő jellegű hozzászólás hiányában csak a levegőt rontod, viszlát!

Más téma; van valami olyan magyar CoD4 klán aki egyáltalán klánmeccsezik, vagy csak fun klánok vannak? o.0

banntal 2007.11.13. 16:55:44

a cici klán nagyon kemény blaze....ha jót akarsz ide lépj be bár csak profiknak úgyhogy még egy kicsit gyúrjál :DD

Cicoka Hun 2007.11.13. 17:13:08

Gyurjár blaze, gyúrjál talán te is beléphetsz hozzánk, mert ide csak vér profikat veszünk be!!:D

Cici klán forewer:)

Bl4Ze 2007.11.13. 17:27:52

Azon vagyok, gyúrok rá mint állat aztán bedarálunk mindenkit, olyan jó cici módra :D

Egyébként ez az xbox vekker a kistesók ellen is nagyon jó, nehogy átlépjék a megbeszélt megengedett játékidőt!(\"fél óra és én jövök, és akkor nincs csak még 5 percet!\")

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2007.11.14. 09:09:57

Sok torott x360ra lehet szamitani ;) amikor az adneralinpumpa lekapcsol es gyerekkeresztuldobja a kontrollert a box boritasan ;)

bence95 2007.11.15. 18:54:13

ragnar azon vitatkoznék ki nem tud írni várj idézlek:
+De hanem , akkor mondom """"""tovabb"""""" : azalatt a \"kis\" """""idö"""""" alatt """""miota"""""""
annyi ilyen van hogy a többit nem írom le

Ragnar 2007.11.15. 19:57:41

hmm...az összes üzenetet kimentettem , a spam-szűrő fullon volt . Azokat a jeleket pedig nem én raktam .Én azon (nem) vitatkoznék ,hogy még az én nevemet hadján ,de még a sajátodét is kicsivel irod.([Shift] + [B]) ... GTFO = Get the fuck out(of)here !!!

vza66 2007.11.17. 12:38:13

Sziasztok!
Szeretnék hozzászólni a Ragnar féle dologhoz:
Nem a drumbox volt az aki elkezdett rólad minden félét mondani, saját magad alakitottad ki magadról a véleményt.
A Cicókát sem kellene ,,kostolgatnod" mivel az egyik legjobb kedvűbb játékos akivel nem llehet igazán összezörreni.(kuncogunk ugye Cicóka???)
Első alkalommal mikor a Canals pályán játszottam Ragnarral 8 ember előtt keméyen lehülyézett.Nem humorosan,hanem durván.Másnapig emésztettem ezt a dolgot mikor újra összekerültünk játszani mivel közelebb vagyok a 42-höz mint a 41-hez,úgy gondoltam nem kellene nekem 1 ilyen fiatal srácnak a beszólásait lenyelnem, ha én 10-en éves srácokhoz tudok alkalmazkodni elvárom vissza felé is.
Másnap elmargyaráztam neki, hogy nem tűröm el az ilyen beszólásait,változtasson magatartásán.
Részemről ezzel lezártnak gondoltam ezt az ügyet.
Pár nappal később összekerültünk 1 szobába akkor a Gabriel Saxon-t csúfolta a dadogásával.
Ekkor megint leállitottam, hogy ne csúfoljon alázzon meg egy 8 év körüli fiút.Közbe DaVe0507 többször is fejbe lőtte az alpári beszólásaiért.(1 csapatban voltak)
Másik alkalommal a két Xata-val játszottunk,
állandóan lelőtték, erre a Ragnar folyamatosan anyázott.
A csalásodról annyit ha legálább humorosan felhoztad volna, hogy igenis csaltam ott mondogottad nekünk hogy ,,3 hétig éjjel-nappal nyomtad" 66 kill-re 1000 pont?? gratula.
Én is szeretném ha meglenne a Seriosly de megszenvedek érte!!!

Hidd el nem abban a 20-30 emberben van a hiba hanem benned, mert te nem tudsz alkalmazkodni.
Jó játékot kívánok mindenkinek.

nindzsi 2007.11.17. 13:06:17

Hello! Ha már össze-vissza irogatunk, méág mindig ki kell küldeni Prágába 3 ledet kapsz???

Bl4Ze 2007.11.17. 14:03:23

Hát, igen, Vza66 elég sokan leírtuk ugyan azt, de nem mintha sokat érnénk vele :/
süti beállítások módosítása