Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

XBOX 360 - Tavaszi dasboard update?

2007.05.07. 12:00 drumbox



Totális káosszá alakult a tavaszi dashboard frissítés, minden fajta mende mondák terjednek már az interneten. Mikor ezt a cikket írom még nem jött ki a frissítés de az elkövetkezendő időszakban várható. Éppen ezért megkérnék minden gearsofwar.blog.hu olvasót ha megvolt a frissítése kommentelje ezt a cikket és szavazzon a kapcsolódó szavazáson. Így ezen tapasztalatok alapján megpróbáljuk összeszedni a frissítéssel kapcsolatos minden lehetséges pozitív és negatív tapasztalatot. Előre is köszönöm a segítségeteket Live-osok. A szavazás le lett resetelve ha csak az eredményekre vagy kiváncsi használd a legalsó szavazó pontot!

link

41 komment

Címkék: dashboard update

A bejegyzés trackback címe:

https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr8772030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brani 2007.05.07. 14:25:35

nem feltétlen ma jön ki,a hivatalos kommentben az van hogy május 7dikei héten,tehát akár vasárnapig is elhúzódhat!!!

Snake aZ eKe 2007.05.07. 15:44:18

hát ez érdekes lesz, annyi szent.

elvileg mennie kell mindennek, ha európai cimre regiztél - ugyanúgy mint eddig.

viszont nem hiszem hogy a nagy többség erre kiváncsi ;)

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.08. 09:57:45

Snake aZ eKe az is kiderül hamarosan amiről te beszélsz.

Major Nelson ma ad pontosabb infókat a blogjában a frissítésről.

"WRT to the Dash update...we don't have final date this week, but I am hoping to get more solid information tomorrow."

brúnómájszter 2007.05.08. 14:51:38

vagyis holnap fog infókat adni,tomorrow az holnap ,nem ma!!!ahogy már megírtam egyik ,ásik topicban szerintem csüt. várható!

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.08. 15:47:32

Nem holnap hanem ma, az idézetet tegnap kommentelte a blogjába.

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.09. 10:01:25

Ma 11 után ha kijön az új frissítés resetelem a szavazást mert nembírtok az újjatokkal, reklámokon kattintanátok ilyen bőszen :)

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.09. 11:12:46

Nos hivatalosan is bejelentették hogy elindult a dashboard frissítés a Live-on az elkövetkezendő pár órában ha beloggolsz automatikusan települ gépedre. Miután frissítettem írok pár szót róla.

www.majornelson.com/archive/2007/05/09/may-07-dash-update-is-now-available.aspx

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.09. 11:46:35

Megvolt az update semmi probléma nem adódott európai acc angol regisztrációval minden működik tökéletesen magyar locale beállítás mellet is. Használható ugyanúgy a marketplace és az xbox live arcade is. Annyi problémám volt frissítés után megjelentek a kijelzőn ilyen kis zavarok a képben egy idő után de újraindítás után eltüntek. A mai nap folyamán felkerül egy új cikk a az új opciók használatáról

Kuresz 2007.05.09. 11:52:18

Nah lejött nekem is.A lájvról gyorsabb a letöltés,a marketplész menü jó,angol accountom van.Jah meg flash-es a gépem,tehát semmi probléma.Az msn viszont elég gagyi.Nem lehet boxon hozzáadni partnert.A friend list elivelg nagyobb lett

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.09. 12:13:13

Érdekes kaptam update-et a Gears of War-hoz más is kapott?

zozoka 2007.05.09. 12:18:43

Hali!
Nálam is meg volt a frissítés.
EU-s Angol reg. Gond nem volt eddig, a gépem nem flashelt. Az MSN működik ki-be kapcsolható és a barátlistádon jelennek meg a MSN partnerek megkülönbeztető jelzéssel. A letölthető tartalmaknál a filmeknél a Karib tenger kalózai halott ember keze trailert nekem nem töltötte le, tahát filmeknél van valamilyen szintű korlátozás kondolom. Az Eragon-t viszont le töltötte.
Kipróbáltam a kikapcsolt állapotban való letöltést is, a system beállításoknál engedélyezned kell az opciót. A kikapcsolásnál folytatódik a letöltés a háttérben. A ventik nálam nem kapcsoltak le ilyenkor, hanem (talán) halkabb lett a gép, amint letöltötte a a gép teljessen kikapcsol. Felröppent egy hír, hogy lesz benne Magyar nyelv is, nos ennek nyoma sincs. Egyelőre ennyi!
Xata71 üzeni, hogy a
5.2 Flash Samsung is jó semmi problémája nem volt neki sem!
Bye

MatiszG 2007.05.09. 12:22:30

Nekem 5.3B fromware lett feltéve azzal sikerült de az 5.2-vel is ment volna.Szerintem azért tegyétek fel az 5.3-at, mert abban már van "elméletileg" álca, hogy írottal nyomod.A messenger menüpontot állítsa be mindenki a private chatnél!

SANY HUN 2007.05.09. 12:58:34

semmi gond megyen minden rendbe.
nem sok értelmét láttom ennek az msn lekvárnak .
a pc men sincs rajta.
a livo n játszani fogok nem csevegni aki meg fontos azt
meg elérem telfonon.
csináltak egy plusz ablakot a marketplacnek ezért kár volt .

GeneraL_XTX 2007.05.09. 13:30:06

én is feltettem hitachi drive nemtom milyen firmware de eddig minden oké de nem azonnal vágnak le ám live-ról az elkövetkező napokban lehet hogy hullani fognak az emberek én már halottam valakit akinek már nem töltődött be a profilja úgyhogy még ne könnyebbüljön meg senki msn elég jópofa csak kár hogy nem tudja kezelni a névben lévő kis képeket és krikszkrakszokat ír ki helyettük így nehéz kibogarászni hogy most ki is ő marketplace jól néz kis sokkal informatívabb lett külön tetszik hogy mostmár kiírja a gép hogy milyen lemez van benne és ha rámegyek előjön az adatlapja emellett még a freindlisten újítás hogy megjelenik egy ikon azoknál az embereknél ekikhez be tudsz autón joinolni ez is hasznos

GyuZa 2007.05.09. 14:38:08

üdv!

Sztem elég szép változáson esett át a marketplace, így első ránézésre nem tűnik rossznak... Játékokat egyelőre még nem próbáltam, de már bebíztosítottam magam az 5.3-as firmware-rel. Egyébként tudja vki, hogy a display settings-ben mi az a reference levels? Nekem úgy tűnik mintha a kontrasztot állítaná.

BAL hun 2007.05.10. 07:01:31

Sziasztok!
Több órányi játék után sem tapasztaltam negativ változást :)!Nekm is samsung driveres a gépem müködik is rendesen!Egy 113mb videót töltöttem le egészen rövid idő alatt le jött igaz nekem a letöltés 8mb-t!Az msn-t még nem próbáltam, de a lényeg minden tökéletesen müködik!

Kisfickoo 2007.05.10. 13:09:07

Szasztok!

Csatlakoznék az elöttem szólókhoz!
Nem ütött be a mennykű!
Bár az msnnek túl sok értelmét nem látom, mert ha vkivel dumálni akarok,inkább felhivom p.chatben.
A bepötyögéstől falra tudok mászni.
Viszont tényleg gyorsabb lett a live.
Hamarabb talpra áll a rendszer.
Szinte 1ből kiirja h mennyi frends van online.Letöltések működnek, de újjat már nem nagyon tudok mondani.

Snake aZ eKe · http://EKE.UW.HU 2007.05.11. 09:47:20

srácok, egyelőre csak a samsungos 5.3-as FW-t használók aludhatnak nyugodtan.

aki backuppal tolja neten és nem samsungos, annak SEMMI GARANCIÁJA NINCS arra, hogy nem bannolják mondjuk 1 hét múlva. ugyanis egyelőre a felhasználókról gyűjtik az adatokat az m$-nél.

Akinek Hitachi/toshiba van, az még üljön a seggén és várjon (IGEN XTX), mert NEM ÉRI MEG. Két napot csak kibirtok vazzeg. elvileg ma jönni fog az új fw hitachikhoz is.

nem akarok vészmadárkodni, de addig tuti nem fogok backupot berakni, amig nincs meg az új FW, mert ki tudja, hogy milyen módszerrel lesz detektálva a warezlemez.

különben is :
- most jött ki forza 2 demó, ezzel el lehet lenni 1-2 napig
- nemrég jött ki C&C3 demó, fel lehet menni livera játszani
- live arcade is működik, veszel 1-2 játékot erre az időszakra (tegnap vettem meg geometry wars-t és nagyon bejött :D)

CHILL DUDES!

Kuresz 2007.05.11. 20:47:05

Snake persze minden pillanatban azt figyelik,hogy tudnak bannolni kb 3-4millió embert és veszíteni pár millát....Most rohanjak egy valakihez,akinek jól jön hogy nem tudok flashelni és pár1000forinthoz juttassam?Hát inkább nem.Eddig se volt baj és nem is lesz.A microfosnak ebből nagyon rossz üzlete lenne és ebből a paráztatásból amit te csinálsz csak a hackerek csinálnak jó üzletet

Kisfickoo 2007.05.11. 21:06:45

Snake és Kuresz!

Sztem amiről ti beszéltek az 2 különböző szemszög.Eddig az volt, hogy a csapat 1ik fele azt mondta, h ne updateolj, mert 1ből lelőnek.A másik csapat meg , hogy semmi nem fog történni.
Az utóbbi csapat nyert és most veri a mellét h ő megmondta.

Itt következő hullám:
Az infógyüjtés és kibannolás.
Én erre csak 1 aranyköpést tudok idézni:
"Nem zörög a haraszt ha nem fujja a szél"

Kuresz 2007.05.12. 09:06:58

De ez akkora baromság már sorry.Ha kibannolnák az összes gépet,ami flash-elt,több milliótol esne el a microfos.Ez a mindenki rakasson fel új firmware-t meg csak hackerfogás.Nekem ősrégi flash van rajta és érdekes még nem bannoltak.

Kuresz 2007.05.12. 09:08:26

Jah és ezt alátámasztom pl azzal,hogy az elején még wadarr hirdette már lassan 2 hete,hogy ez az update levágja a flash-es gépeket,megszedte magát pénzzel mert a sok hülye(már sorry) hitt neki most meg kussol

SAW HUN 2007.05.12. 13:44:34

Én Kuresz-el értek egyet.Milyen érdekes,hogy az update előtt 2 nappal jött ki az 5,3-as firmware.A commodore4eva honnan a francból tudta,hogy tuti frankó lesz a firmwarejük?Sehonnan.A Microfos is csak nagyvonalakban közölte az update tartalmát.
Kuresz rávilágitott a lényegre.Mindenbe gyerekek a pénzmozgást kell keresni.Több millio live felhasználó van.Hál istennek számuk egyre csak nő.
Számoljunk 1 millio felhasználóval.3 havonta 20 euro a gold hozzáférés.Az 20 millio euro.Ezen felhasználok szerintem minimum 10%-a a pontokat is rendesen vásárolja.De a legfontosabb az a presztizsveszteség lenne.Valljuk be ha bannolnának ténylegesen.Akkor azok fele biztos méregből venne ps3-at.És ott ingyen live-ozhatna.Ja és vékonyan számoltam.Mivel átlépte régen a 10 millio eladott gépet az MS.Ugyhogy simán van 4 millio live felhasználó.Tehát lehet osztani,szorozni és elgondolkodni.

Kuresz 2007.05.13. 10:06:54

Jah ez meg a másik hogy az Update-ről pontosan nem lehetett előre tudni semmit,akkor hogy jöhetett előtte olyan firmware,ami biztosan jó lesz a ban ellen?Menjenek már...

Kisfickoo 2007.05.13. 10:37:57

na ebbe teljesen igazatok van, de én próbálom másik megvilágitásból nézni.Sztem ez így jó, mert minden szemszögből meg van vizsgálva:
Nekem van 1 gyerekkori cimborám aki konzolokkal foglalkozik ergo megélhetése, és ő maga mondta tegnap nekem h hagyjam a csába az 5.3-at.Semmi nem lesz.
Pedig ő ebből él és maga ellen beszél.
De itt jön szóba megint az, h MIVAN HA MÉGIS!
Ez olyan mint a népmese.Szájról szájra terjed és mindenki elvesz-hozzáad 1 picit.

Kisfickoo 2007.05.13. 10:43:11

Elméletileg 2008-tól támogatja M.o. a live-t.Most különböző praktikákkal de fentvagyunk.
Ez kb olyan mintha megállnál 1 ház elött ahol a laptopod érzékeli h van vezeték nélküli net és minden hónapban becsöngetnél h beledobj 1 kis pénzt a havi előfizetésbe :-)

SAW HUN 2007.05.13. 14:44:15

Kisfickoo a haverod lehet,hogy nem maga ellen beszélt.Csak neki is nyüg havonta ujabb firmwareket rakosgatni.Mindig nem kérhet el 5000ft-ot.Egy ezresér meg szét se szedi.

atya 2007.05.13. 15:26:18

off: rss nem mükődik mostanság (sima és rss2 se)

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.13. 20:55:09

Backend-en megy de köszi hogy szóltál újra indítottam

SANY HUN 2007.05.14. 05:55:23

Gondoljatok bele a nem jogtiszta Winfosra amitt az emberek használnak évek ota. azt is látják mégse baszák le a pc t a netrol. nem hulyék ok se.
az uj fw rol meg annyit aki megnyugszik tole tegye fel oszt jovan. nem mintha az ms akarná nem tudná ezt is megkerulni. felteném én is magamnak ha merném meg
gondojatok jo pár vidékire hogy o meg hol a picsába teszi rá a flas et ahol nem foglalkozi vele senki.

Kisfickoo 2007.05.14. 11:49:18

Saw!

Hát igen!Számoljátok össze h mennyi kiadás alapból a gép.Gold előfizetés, flash, ms points, és ráadásul a levegőben lóg a 3pirosled ami rosszabb esetben új gép vásárlására kényszerít, mert én tuti nem veszek 165ért ps3-at.

Viszont a windows példa sakk-matt!!!
nagyon jó példa.

GyuZa 2007.05.14. 21:52:50

Én bevédtem magam az 5.3-as fw-vel, bevallom kicsit beparáztam. Viszont így utólag belegondolva télleg semmi értelme nem lenne ha a microsoft kibannolná az embereket, csomó pénzt veszítenének. Én vmi olyasmit olvastam, hogy eleve nem bannolják a népet, csak ha live-on vagy egyszerűen nem fognak futni a backupok. OFF:
Egyébként most elég pipa vagyok, a minap próbálkoztam 3 bankkártyával is, de a box egyiket sem fogadta el. Persze ez nem a box hibája, hanem egyik kártya sem volt alkalmas az internetes vásárlásra, mint az utólag kiderült... Szerettem volna venni 1000 microsoft pontot, hogy letölthessem a pinball fx-et, de ahogy elnézem ez nem fog összejönni. Ha jól tudom boltokban csak 2100-as kódot lehet kapni, ami kb 7000ft. Ezt sajna nem fogom megvenni, mert a maradék 1300 pont csak menne a kukába sztem.

Snake aZ eKe · http://EKE.UW.HU 2007.05.15. 09:15:20

én erre csk annyit, mondok, hogy ha eszed van, rájössz, hogy nem magyarországból élnek és ugyanúgy, ahogy az xbox classicnál kibasztak mindenkit, ugyanúgy kibasznak innen is, ha warezolsz.

kurvára senki nem bukik ezen milliókat, ne azt vedd alapul, hogy magyarországon akkor sikeres a gép, ha apuci kisfia tud rá másolni 500 ft-ért játékokat.

jah és c4eva azért csinálhatta meg előbb az updatet, mivel van egy belsős emberük az MSN-nél, aki előre leadta a drótot, de erre gondolom nem gondoltatok.

nah én befejeztem, see you on live.

bantal 2007.05.15. 12:36:04

ez egy érdekes dolog....bannolnak??? és miért is??
ha én firmwaret cserélek de nem játszom csak eredeti játékkalakkor is bannolnak?? mire fel? ha jól gondolom a firmware frissités nem tilos?? de hogy bizonyítják hogy warez játékkal játszom? itt is ua helyzet mint a windowsnál tudják hogy illegálisat használsz de nincs jogi alapjuk, hogy a saját tulajdonu gépedet az interneten át szkenneljék és ez alapján bizonyítékot szerezni.... ahhoz hogy lebuktassanak ott kell lenniük amikor kiveszed a másolt dvd t a gépedből....ha mégis megteszik szerintem ha valaki felvállalná hogy beperelje őket tuti vesztenének mert nem lenne bizonyítékuk az ő adataik semmit nem érnek amit az interneten át lehalásznak a gépedről mivelazok simán hamisíthatók akaármikor csinálnak egy nem warezos felhasználóból warezost...szerintem lesz semmiféle általános bannolás....de ha igen akkor csak idő kérdése mikorra lesz más megoldás mondjuk nem softwares hanem hardwares....de azért mindenkinek az eredeti játékkal való játékot javaslom nem a bann miatt hanem a tisztesség miatt :)))) (nekem is ezt tették):))

SAW HUN 2007.05.15. 13:49:50

Figyu Snake!

Szerintem a bannolásnak törvényi akadályai is vannak.Amig engedélyezik a biztonsági másolatot addig ez nagyon rázos ügy.Egyszerüen kivitelezhetetlen.Gondolj azokra akik tényleg csak az eredeti mellé csinálnak másolatot.Én több emberrel beszéltem,a fórumba is olvashatsz róla,SŐT!!! az MS is elismerte nem nagy számban igaz kb:3-5%-ba de az olvasók karcólják a lemezeket.Én is igy jártam mindkét géppel pedig nem állitva használom.Most én miért ne készithetnék róla biztonsági másolatot?A karcost lemezt meg hiába viszed vissza leszarnak.Nekem van egy ötletem az MS részére.20-30 euros ársávba kell rakni a játékokat mindjárt a megjelenésükkor.Azt mingyá többen elgondolkodnak rajta.A filmipar is bedobta a törölközöt.Egy éve az új filmek 6000-6500ft-ba kerültek a boltok polcaira.Ma átlagba 3000ft-ba kerülnek.Az előállitás,csomagolás,terjesztés sokba kerül?Tegyék fel a marketplace-re 20-30 euro-ért a játékokat azt kész.A media markt legalább 20-30%-os haszonkulcssal dolgozik.Őket kapásból ki lehetne kerülni.

Cső!

Kuresz 2007.05.15. 17:24:54

Bazz Snake.Ki beszélt itt Magyarországról?Máshol sz.ted nem flash-elnek?...

SANY HUN 2007.05.15. 19:09:12

Snake .
Érdekes lenne ha a winfosnál lenne belso ember és csak ugy hozza visszi a az infot. azt hiszed nem lebukna egybol ha lenne ilyen. egy ekkora cégnél komyoly biztonsági kovetelmények vannak.

Ordel 2007.05.17. 23:31:29

Hát srácok, lehet imádkozni, mert elkezdődtek a bannolások...
forum.xbox-sky.com/showthread.php?p=83268#post83268

Kisfickoo 2007.05.18. 04:29:00

Na most legyenek okosok akik kitalálták h az 5.3 fw megold mindent.
Krajcárvadász népség!!!
Két embert banoltak tuti

drumbox · gearsofwar.blog.hu 2007.05.18. 08:17:41

Engem is bannoltak tegnap a kutyák basszák meg az anyjukat...

Snake aZ eKe · http://EKE.UW.HU 2007.05.18. 08:46:03

Saw :

az ársávos okfejtegetésed aranyos, kár, hogy már előre meg lett mondva mindenkinek, hogy a jelenlegi generációs (360-ps3) gépek eggyel magasabb árkategóriába fognak esni, mert többe kerül a gép gyártási költsége, ergo már alapból sokkal veszteségesebben árulják a gépet, mint tették azt az elődével és ezért valahol be kell hozni a hasznot.

a másik meg az, hogy Te, a pici magyarországi warezjúzer csak próbálja meg beperelni az M$-t. úgyis rádbizonyitják, hogy melyik játékkal mentél fel livera és miért is kaptad a ban-t. mindent le lehet szűrni a gamertagedből.

a biztonsági másolat meg okés, de ha nem olvassa a gép, mert NEM LEHET BIZTONSÁGI MÁSOLATOT KÉSZITENI A LEMEZRŐL ALAPBAN, akkor mi a fenének van mégis?! Ráadásul a PC-d nem is olvassa be, csak ha szétszeded a boxot, az olvasóját rákötöd, vagy veszel egy pont ugyanolyan Samsung PC-drive-ot, amit szintén egy xbox-ból lopott firmware-el flashelsz fel, olvastathatod be az EREDETI lemezt.

Ergo bármi, amit a gépeddel csinálsz modding szempontból, nem lehet "nem-warez", ha egyszer csak eredeti játékkal lehet etetni.

Sanyi: dolgoztam én is M$-nél és a B$A-nál. képzeld, tudok elég sok dolgot, hogy hol megy info, szal' hidd el, nem olyan nehéz magyarországon(!) belsős infókat szerezni.

Kuresz: a keleti régiókban a legnagyobb a flashelt gépek száma, ez tény.

Viszont az is tény, hogy ezért ők nem vesztenek profitot, mert aki liveolni akar, majd vesz új gépet ÉS szoftvert. ők nem vesztenek ezzel semmit, max nyernek, mert duplán fog a gép fogyni szoftverrel együtt.

Emberek! Kurvára nem érdekel senkit, hogy kinek milyen módon moddolt a gépe, ha egyszer warez, akkor szopni fog! ENNYI.

Jah és nehogy azt higyjétek, hogy nekem nem moddolt a gépem, de nem verem a nyálam olyasvalamiért, amit alapból nem tehetnék meg rajta.
süti beállítások módosítása