Címkék

360 (1) achievements (4) aljas horda (2) amerika (1) annex (6) army of two (3) assassin s creed (1) bank (1) bannolás (6) barátság (1) bioshock (2) blue dragon (1) brother in arms (1) budapest game show (1) bugzone (1) bullet marsh (1) bungie (1) burnout paradise (1) call of duty 4 (4) cliffy b (4) conan (2) crackdown 2 (1) dashboard update (5) demo (2) destroy all humans! (1) devil may cry 4 (1) dungeon hero (1) e3 expo 2007 (27) előzetes (10) epic (3) execution (1) falcon (2) fotók (1) fracture (1) gamertv (23) garden (1) gc 2007 (9) gdc (1) gdf 2008 (1) gears of war (3) gears of war 2 (16) gears of war mozi (1) gears of war pc (8) gears of war redux (2) gears of war update (7) general raam (1) glitch (5) gondolatok (1) gow party (1) guitar hero 3 (1) gulyás (1) győri keksz (3) halo 3 (9) három piros led (8) hdmi (1) hidden fronts (6) hitel (1) hitelek (1) hitelfelvétel (1) hunters of greenpeace (3) iptv (1) írások (1) jelzáloghitel (1) joó ildikó (1) juiced 2 (1) kalózkodás (1) kane and lynch (4) keresés (1) killer kids band (4) kistáska klán (4) kölcsön (1) lanparty (2) legendary the box (1) leírás (2) lost odyssey (1) lost planet (1) magyarítás xbox 360 (1) magyarosítás (1) major nelson (2) mark rein (2) mass effect (1) mc los angeles (1) média (1) mercenaries 2 (1) mgs4 (1) mozi (1) multiplayer (27) munny (1) my360.hu (3) neca (1) nfs pro street (2) nhl 08 (1) old bones (5) oneniceenemy (4) overlord (1) pénz (1) peter moore (1) pgr4 (1) pletyka (3) pontvadászat (7) project falcon (1) public enemy (3) quake 4 (1) quake wars (2) raven down (5) régiókorlát (1) rock band (2) sega rally revo (1) shadowrun (1) sikerek (11) star wars (1) strangehold (1) szánalmas (1) szavazás (1) szesz (1) team fortress 2 (1) tech (19) teszt (1) thebestsoldiers (2) the darkness (1) the knights of blood (1) the orange box (2) timeshift (2) tim sweeney (1) too human (1) történet (3) trailer (39) tuning (3) two worlds (1) unreal editor (1) unreal engine 3 (3) unreal tournament 2007 (1) unreal tournament 3 (1) update (2) vampire rain (1) vásárlás (1) virus (1) vs (2) warm up (12) wcg 2007 (1) wet (1) x07 (1) xbla (3) xbox 360 (34) xbox classic (1) xbox live (27) zene (1) Címkefelhő

Annex - Első benyomások

2007.04.11. 14:15 drumbox



A tegnapi nap folyamán megérkezett az új Gears of War játékmód melynek neve Annex. Bemutatnom szerintem senkinek nem kell hisz két hete folyamatosan ettől hangos a gearsofwar.blog.hu. Az új játékmód nem a marketplace-ről tölthető, hanem egy játék frissítés formájában érkezett, tehát ha Xbox Live felhasználó vagy és behelyezed a Gears of War lemezed a frissítés rögtön települni fog. Sokáig gondolkodtam azon hogy ezt a cikket megírjam, de úgyérzem az eltöltött tíz masszív óra ezzel a játékmóddal bőven elég ahoz hogy megismerjem és feltárjam előttetek minden apró részletét.



Igen profi és jólmegtervezett területfoglalós játékmódról van szó, amely játszható az összes meglévő multiplayer pályán. A többi játékmóddal szemben itt még nagyobb szükség van a csapatjátékra és a komunikációra a csapat tagok között, ennek hiányában szinte biztosan betudható a vereség. Maga a játékmód mint azt korábban leírtam posztok elfogolalásáról szól, ezek az elfoglalható posztok helye mindíg a fegyvercserepontokon alapul és a poszt behúzása után mindíg változik. Minden csapatnak lehetősége van a poszt megszerzésére és megtartására, ezáltal így a posztból hatvan pont csapolható le csapatod számára. A játék akkor ér véget ha az egyik csapat eléri a hoszt által beállított ponthatárt és ezáltal megnyeri a mérkőzést.

Nézzük akkor a hosztnál beállítható lehetőségeket:
  • Selected Map: Annak a pályának a neve amin játszani szeretnél.
  • Number of Rounds: A lejátszható körök száma, érdemes egyre  állítani mivel elég hosszú a játékmenet  ha  az elérhető pontok száma  maximumon van.
  • Bleed-out Duration: Kivérzés időtartama, ezt az értéket érdemes ötre  állítani  a respawn miatt melynek ideje  tizenöt másodperc, így ha meghalsz, egyszer még mindenképp lesz lehetőséged hogy újra harcba állj a posztért.
  • Round Score: Itt állíthatod be hogy egy mérkőzés megnyeréséhez mi legyen a maximálisan elérhető pontszám, legmagasabb érték 480 pont.
  • Friendly Fire: Barát tűz bekapcsolása, nagyon fontos opció. Ettől tanulsz meg igazán pontosan lőni és vigyázni a csapat társakra.
  • Private Slots: Player meccsben a barátoknak fenttartott helyek száma.
  • Weapons Swapped: Ezzel az opcióval tudod a fegyverek helyét meghatározni a pályákon.
Sokkal masszívabb a játékélmény a respawn miatt, ezért fontos ügyelni arra hogy a ropi, szotyi, csoki, kóla, pisi, kaki csak a meccs lejátszása után játszon be mert egy kiálló ember hiánya pillanatok alatt felboríthatja az addig elért eredményeket. Egy kör lejátszásához olyan húsz percre van szükség ha a "Round Score" értéke a maximális 480 pontra van beállítva. Az én tapasztalataim szerint a hoszt előny ennél a játékmódnál sokkan jobban érezhető mint a többi játékmódnál, talán ez betudható annak hogy a respawn miatt több adatot küld a hoszt gépe és ezt valahogy nem egésszen jól sikerült a készítőknek balanszírozniuk, de cáfoljatok meg a kommentek közt ha ez nem így van.



A másik dolog ami nagyon nem tetszett a játék közben, hogy hosztként internet sebességtől függetlenül valami féle lag vagy játék lassulás tudható be, nem csak nállam több embernél is tapasztalható volt, teljesen véletlen kiszámíthatatlan módon jelentkezik, de csak a hoszt oldalon. Ez talán betudható annak hogy a játékosok a pályán egy pont körül találhatóak. Vagy nem bírja a vas rendesen amit kétlek, vagy mivel első napja volt az Annex-nek és játékosok százezrei próbálták ki ezáltal nagyon elterhelték az Xbox Live hálózatát és ez így mutatkozott meg. Talán ez utóbbi a lehetséges válasz de ez napokon belül úgyis kiderül ha alább hagy az Annex láz és nem lesz ennyire terhelt a hálózat. Most kitérnék az állapotjelzőre ami a képeken is jól látszik a képernyő bal felső sarkában helyezkedik el. A két felső ikon a cog és a locust csapatok ikonja, ebben egy számláló mutatja hogy a csapatod mennyi pontot gyűjtött össze az aktuális mérkőzésen. A két ikon alatt található egy nagyon hasznos kis állapotjelző amely a következő poszt elfoglalásához tartalmaz információkat. Elsőként megjelenik benne az elfoglalandó fegyverposzt helyzete és iránya illetve hogy melyik csapat foglalja.



A respawn ideje az Annex-ben 15 másodpercre van beállítva ami nem is módosítható a hoszt által, tehát ha meghaltál 15 másodperces késéssel folytathatod a harcot. Ez a valóságban úgy működik hogy a hoszt oldalán működik egy visszaszámlálás ami 15 másodpercenként visszateszi a pályára az elesett játékosokat. Tehát a legtöbbször nem ezt az időt hanem jóval kevesebbet kell kivárnod. Mint minden játékban itt is respawn után pár másodpercig sérthetetlen a karaktered kivédve azt hogy némely játékosok beköltözve a respawn helyre darálják a többieket, de nem is a kill szerzés a lényege az új játékmódnak. Az elfoglalandó poszt alapján változik a respawn helye, de egyenlőre hogy mi alapján tesz ki a pályára még nem jöttem rá, ha valakinek sikerült rájönnie ne tartsa magában és ossza meg velünk a kommentek között.

Végszóként azt mondhatnám összeségében a hibáit leszámítva magával a játékmóddal én megvagyok elégedve. Az Epic megmutatta hogy ennyire kis pályákon is létre lehet hozni egy izgalmas területfoglalós játékmódot. Ami zavaróvá teheti a játékot az a hoszt előny bár ezt mint tudjuk hosztonként változhat. Ezzel kapcsolatban annyit tudnák hozzáfűznii hogy system linkben is kipróbáltam a játékmódot és úgy semmiféle hoszt előny nem tapasztalható egyik játékmódban sem. Tehát amíg a magyar internet viszonyok nem változnak és nem növelik a feltöltés sebességet kellőképp ahogy letöltési sebességgel tették év elején addig sajnos ez nem nagyon fog változni.

9 komment

Címkék: annex

A bejegyzés trackback címe:

https://gearsofwar.blog.hu/api/trackback/id/tr6157152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBS Hellgate HU 2007.04.11. 15:12:05

Én még nem próbáltam az ANNEX játékmódot a gépem ideiglenes távolléte miatt, de kíváncsian várom a játékot.
A videókon ugy tűnik , mintha egy teljesen új játék lenne a GOW , pedig míg megvolt a gépem már rég meguntam, de most öröm lesz újra játszani vele ! :D

Kuresz 2007.04.11. 16:02:29

Eddig is rossz volt a hostelőny,s mint BEBIZONYÍTOTTUK nálam,s más hostokon a hostoldalnak is van előnye,nem csak a hostnak.Ebben a játékmódban a hostelőny hihetetlenül nagy és észrevehető,szóval sz.tem undorító ez a játékmód.Állítólag az update kijavított még olyan hibákat,mint erősebb lett a gépfegyver és gyengébb a shotgun.Na én Holczy barátom hostján megfeküdtem 4-5 méterektől egyetlen lövéstől shotgunnal,én pedig 4ből nem tudtam leszedni a mellettem állót....

SAW HUN 2007.04.11. 16:54:02

Szerintem az idö eldönti ennek a játékmódnak a sorsát.Szerény véleményem szerint a warzone játékstilus lesz továbbra is a favorit.De ezzel a móddal is lehet max 2-3-4 alkalommal játszani egy nap.Én töbnyire inkább csalódást vettem észre az embereken.Valahogy jobban várják az új pályákat és fegyvereket.Attól függetlenül ötletesnek tartom az annex-et.Egy biztos,hihetetlenül kikésziti az embert.Legalábbis én eléggé gyürött lettem estére.

bránermájszter 2007.04.11. 18:47:28

nekem az a benyomásom az új játékmóddal kapcsolatban,hogy d(q)urva jól tolom:))))))!!!!!

TBS Hellgate HU 2007.04.11. 19:19:33

Ha megjön az xboxom meglátjuk ki a legjobb játékos a vidéken :D:D !!!

MatiszG 2007.04.11. 20:15:06

Személy szerint nekem tetszik, valamilyen módon...Az igazat megvallva, azonban a GoW-os közösség nem tud csapatalapon, ebben a módban, kommunikáció segítségével harcolni.Mindenkiben benne van a harci vágy és ennek a játéknak a lényege: minnél több killt gyűjteni.Nem baj, mert ez nem GRAW és nem is RAINBOW6: ez a GOW. Ez azonban személyes vélemény.Az új pályáknak és a HOST előny illetve a fegyverek erejének csökkentésének én jobban örültem volna.

DancenHUN 2007.04.11. 20:50:39

Szerintem kiri az új MÓD

HolczyHun 2007.04.15. 00:04:47

Véleményem szerint az ANNEX pontosan olyan ami még inkább egésszé varázsolja a mi kis sci-fi világunkat.
Személy szerint örülök neki, hogy nem az állandó hentelés az ami a játékban mérvadó hanem végre lehet taktikázni is.
Mert itt lehet.
Ha bele gondolok, hogy a kis HUNters csapatommal mikor elöszőr játszottunk együtt és a kommunikáció magasfoka volt jelen a játékunk közben akkor azt hiszem mindent el is mondtam.
Itt végre van értelme a fülesnek, mert össze KELL dolgozni.
Végezetűl szerintem csapatjátékból a GoW-on belűl ez a legjobb....
Luck&Load
süti beállítások módosítása