Az első hazai játékfejlesztői találkozó, a *Game Developers Forum* tavalyi nagy sikerére való tekintettel az IDG Hungary és az MCB - a Microsoft Xbox, az Electronic Arts és a CD Projekt kiemelt támogatásával - ismét megrendezi a szakma és a nagyközönség érdeklődésére egyaránt számot tartó eseményt. A Game Developers Forum 2008 magyar és külföldi előadói (EPIC Games, Electronic Arts, MS Game Studios, CryTek Hungary, Eidos Hungary, Stormregion…) olyan aktuális témákat vizsgálnak majd, mint a koncepció és vizuális tervezés, az ázsiai piacra való fejlesztés sajátosságai, a következő generációs művészeti tartalmak készítése, a mobiljátékok és az online játékmegoldások, a grafikai trendek, illetve a filmipar és a játékipar kapcsolata. Idén a szakmai és az általánosabb jellegű előadások külön termekben zajlanak majd, a szünetekben pedig a kiállítók termékeivel is megismerkedhetnek a látogatók. A magyar nyelvű tolmácsolás mellett a külföldi vendégek számára rendelkezésre állnak majd anyanyelvi tolmácsok is. Részletes programok:
Nagyterem:
09:30 - 10:00 Megnyitó |
10:00 - 10:25 Epic Games - Reflektorfényben a Gears of War franchise - Dr. Michael Capps, elnök |
10:25 - 11:25 Crytek- A játékgrafika jövője - Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapítótagja és elnöke |
11:25 - 11:45 Szünet |
11:45 - 12:35 3D Brigade - Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez - Vékony Csaba, Modellezési igazgató |
12:35 - 13:25 Eidos Hungary - Repülőgépmodellek készítésének munkafázisai - Seres Lehel, Technical Artist |
13:25 - 13:40 JF (jatekfejlesztes.hu)- Kétszínű játékok: Minigame játékfejlesztő verseny eredményhirdetés - Faragó Zoltán (jatekfejlesztes.hu - Szerkesztő), Kiss Péter (jatekfejlesztes.hu - Szerkesztő) |
13:40 - 14:30 Ebédszünet |
14:30 - 15:20 Crytek - Hogyan készült a CRYSIS? - Sten Huebler (Lead Designer), Bernd Diemer (Producer) |
15:20 - 16:10 Meglepetésvendég! |
16:10 - 17:00 Mesharray - Softimage|XSI Mesterkurzus - A Softimage|XSI használata Next-Gen játékfejlesztői környezetben - Mátéfy Szabolcs (j3st3r), 3D artis |
Kisterem:
09:30 - 10:00 Megnyitó |
10:00 - 10:50 Digital Reality - Filmkészítés valósidejű eszközökkel: A Digital Reality saját fejlesztésű movie editorának bemutatása - Fodor Tamás, Lead Movie Artist |
10:50 - 11:40 Jagex - A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre - Jele Imre - Head of Game Content |
11:40 - 12:00 Szünet |
12:00 - 12:50 Sproing Interactive Media Gmbh - My Riding Stables Wii – fennakadás nélküli galoppozás egy új platformra, új technológiával - Harald Riegler, CEO |
12:50 - 13:40 Invictus-Games - Játékfejlesztés az ázsiai piacra - Kozák Tamás, ügyvezető-igazgató |
13:40 - 14:30 Ebédszünet |
14:30 - 15:20 Studio21 - Az Autodesk és a Studio21 bemutatja: 3ds Max 2009 - Michael Langmayer, Autodesk termékspecialista |
15:20 - 16:10 Eidos Hungary - Hogyan készítsünk folytatást? - Szalacsi Botond, vezető designer |
16:10 - 17:00 Epic Games (a CD Projekt jóvoltából) - Kockázatkezelés a multi-platform fejlesztések során - Dr. Michael Capps, elnö |
A my360 és a GDF 2008 különleges akciója keretében most korlátozott darabszámban kedvezményes jegyeket vásárolhatnak az érdeklõdõk. Aki a lenti linken regisztrálva bekerül a 10 (tíz) szerencsés nyertes közé, most hihetetlenül kedvezõ 7.000 Ft kedvezménnyel azaz 2.990 Ft + ÁFA áron juthat be Közép-Kelet Európa legnagyobb játékfejlesztõi konferenciájára.
Nincs más dolgod, mint regisztrálni! A regisztrációhoz klikk ideA rendezvény időpontja: 2008. május 17., szombat
A helyszín a Palace Cinemas MOM Park: 1121 Budapest, Alkotás u. 53.
A rendezvény mindenki számára nyitott, az angol nyelvû elõadásokhoz igény szerint szinkrontolmácsolást biztosítunk.
A cikk forrása: my360.hu